کافی شاپ فرآتی کیش
addressپارک ساحلی مرجان، جنب برج‌های دو قلو
scoreامتیاز :
(0) stars

امتیاز های کافه

کیفیت
قیمت
پاکیزگی
برخورد کارکنان

مشخصات کافه

  • phone تلفن هماهنگی :09371625157
  • locationموقعیت :پارک ساحلی مرجان، جنب برج‌های دو قلو
  • food صبحانه : دارد

امکانات کافه

  • facilityرزرو تلفنی
  • facilityپارکینگ
  • facilityاینترنت رایگان

معرفی کافی شاپ فرآتی کیش

کافی شاپ فرآتی کیش

یکی از تفریحات ارزان قیمت و بسیار پرطرفدار جزیره کیش قدم زدن در ساحل و استفاده از آب و هوای عالی و تمیز این شهر است. اما گاهی این قدم زدن بیش از حد طولانی می‌شود و ممکن است وسط راه نفس شما را بند بیاورد. به همین دلیل هم پیشنهاد می‌شود بیشتر به سواحلی بروید که فضایی برای استراحت کردن و رفع خستگی دارند و کافه های کیش می تواند گزینه ای مناسب باشد، یکی از این کافه ها کافی شاپ فرآتی کیش است.

 

به نظر ما ساحل مرجان و درست روبه‌روی هتل دیدنیها جای خوبی برای قدم زدن است. چرا که کافه‎ای به نام کافی شاپ فرآتی در این ساحل وجود دارد که می‌توانید چند دقیقه‌ای را در آنجا استراحت کرده و با نوشیدن یک لیوان آبمیوه خنک یا یک میان وعده سبک تجدید قوا کنید. در ادامه امکانات و فضای کافی شاپ فرآتی را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهیم.

همانطور که گفتیم کافی شاپ فرآتی در واقع یک کافه رستوران ساحلی است که به صورت 24 ساعته باز است. بنابراین هر ساعتی از شبانه‌روز که به ساحل مرجان بروید؛ جایی برای استراحت کردن و استفاده از اینترنت رایگان دارید.

در این مجموعه علاوه بر انواع غذاهای فرنگی و ایرانی، انواع فست فودها و نوشیدنی‌های گرم و سرد نیز سرو می‌شود. قلیه ماهی‌ این رستوران نیز طرفداران خاص خود را دارد.

از منوی این کافه رستوران که بگذریم بهتر است در مورد فضای آن صحبت کنیم. محیط کافی رستوران فرآتی بسیار جذاب است و برای طراحی آن سعی شده که بیشتر از گل و گیاهان طبیعی استفاده شود.

این کافه علاوه بر فضای داخلی، دارای پشت بامی بسیار زیباست که نمایی رو به دریا دارد. بنابراین شما می‌توانید در کنار لذت بردن از فضا و ویو دریا، از غذاهای باکیفیت این مجموعه نیز استفاده کنید.

در ضمن در این کافه که به صورت همزمان قابلیت پذیرایی از 120 مهمان را دارد؛ قلیان نیز سرو می‌شود. پس اگر به دنبال یک فضای دوستانه و جذاب هستید حتما به این مجموعه سری بزنید. یادتان نرود که کافی شاپ فرآتی به صورت 24 ساعته آماده خدمت‌رسانی به مشتریان است.

comments

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این کافه

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران