راهنمای سفر به کیش از تهران

راهنمای سفر به کیش از تهران

4.4/5 - (8 امتیاز)

آنچه در این مقاله می خوانید

تهران با شلوغی، هیاهو، جنب و جوش دائمی و گاهی آلودگی‌های گسترده عجین شده است. همین شرایط باعث می‌شود پایتخت نشینان گاهی بخواهند به سمت آبی آسمان، افق بی‌انتهای دریا، نسیم ساحل و شب‌های پرستاره و لبالب از تفریح و لذت بروند. چه جایی بهتر از کیش برای برآورده کردن همه این‌ها؟ سفر به کیش از تهران یکی از گزینه‌های اصلی ساکنان پایتخت است؛ و به همین دلیل هم انواع تور کیش از تهران هر ساله هزاران گردشگر تور کیش را به سمت جزیره می‌فرستد. ما در این مقاله قصد داریم صفر تا صد سفر از تهران به کیش را بگوییم. با کیش بوک این رسانه تخصصی سفر به کیش همراه باشید.

سفر هوایی از تهران به کیش

برای این سفر فقط کافی است که خودتان را به فرودگاه مهرآباد برسانید؛ چون انواع هواپیما، در ساعت‌های مختلف شبانه‌روز و با قیمت‌های مختلف منتظر رساندن شما به جزیره هستند. در مسیر برگشت هم تعداد پروازها زیاد است؛ و شما باید با مراجعه به فرودگاه بین‌المللی و مجهز کیش به تهران بازگردید.
سفر هوایی از تهران به کیش در واقع هم قیمت مناسبی دارد؛ و هم با سرعت به کیش خواهید رسید.

سفر هوایی از تهران به کیش

پرسش و پاسخ:
۱فاصله هوایی تهران تا کیش چقدر است؟ سفر هوایی از تهران به کیش چقدر طول می کشد؟
مسافت هوایی تهران تا کیش حدودا ۱۰۴۳ کیلومتر است؛ و حدود ۱ ساعت و ۵۰ دقیقه طول می کشد. این یعنی اگر در تهران در فاصله‌ای دو ساعته هم از فرودگاه مهرآباد قرار گرفته باشید؛ فاصله شما تا کیش حدودا چهار ساعت است.
۲پرواز از تهران به کیش در کدام روزهای هفته وجود دارد؟
مسافت هوایی تهران تا کیش حدودا ۱۰۴۳ کیلومتر است؛ و حدود ۱ ساعت و ۵۰ دقیقه طول می کشد. این یعنی اگر در تهران در فاصله‌ای دو ساعته هم از فرودگاه مهرآباد قرار گرفته باشید؛ فاصله شما تا کیش حدودا چهاردر تمام روزهای هفته پرواز تهران به کیش فعال است. زمان پرواز از صبح ساعت ۶ شروع می‌شود؛ و تقریبا تا ۲۲:۳۰ شب هم ادامه دارد.
۳نوع بلیط، نوع هواپیما و کلاس پروازی پرواز تهران به کیش چگونه است؟
در این مسیر انواع پرواز چارتری، سیستمی، و همچنین اکونومی و بیزینس فعال است. بسیاری از شرکت‌ها از معراج و کیش ایر گرفته تا ایر تور و زاگرس و ماهان این پرواز را ارائه می‌دهند. هواپیماهای این مسیر معمولا ایرباس A306، بوئینگ MD80، M83 و فوکر هستند.
۴قیمت بلیط هواپیما تهران به کیش چقدر است؟
مسافت هوایی تهران تا کیش حدودا ۱۰۴۳ کیلومتر است؛ و حدود ۱ ساعت و ۵۰ دقیقه طول می کشد. این یعنی اگر در تهران در فاصله‌ای دو ساعته هم از فرودگاه مهرآباد قرار گرفته باشید؛ فاصله شما تا کیش حدودا چهادر مورد پروازهای چارتری قیمت از ۹۰۰ هزار تومان شروع و تا یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت می‌خورد. قیمت بیزینسی ها هم حدود ۱ میلیون تومان بیشتر است؛ که البته شاید با مبلغی در حد ۷۰۰ و ۸۰۰ هزار تومان بیشتر هم ارائه شوند.
۵تهیه بلیط برای سفر هوایی از تهران به کیش چگونه است؟
هم از وب‌سایت‌های تهیه بلیط و هم از آژانس‌های هواپیمایی می‌توانید بلیط تهران به کیش را پیدا کنید. البته اگر از طریق کیش بوک رزرو کنید؛ دیگر دغدغه تهیه بلیط، قیمت آن و کیفیت هواپیما را نخواهید داشت؛ چون کیش بوک به عنوان مرجع تخصصی تور بهترین‌ها را به شما هدیه می‌دهد.

نکات مهم برای سفر هوایی داخلی

سفر هوایی را امن‌ترین و سریع‌ترین روش مسافرت میان دو مقصد دور می‌دانند. به همین دلیل نیز اغلب تورهای کیش بر اساس سفر هوایی تنظیم شده‌اند. با این وجود پیش از رفتن به فرودگاه، بهتر است چند نکته مهم را به خاطر بسپارید.
۱- اگر بلیط خود را به‌صورت آنلاین خریداری کرده‌اید؛ نسخه پرینت شده یا شماره پیگیری آن را همراه داشته باشید.
۲- کارت شناسایی معتبر برای گرفتن کارت پرواز ضروری است. آن را در جای مناسب و در دسترس قرار دهید.
۳- بهتر است یک ساعت پیش از پرواز در فرودگاه باشید. این کار باعث می‌شود تا بدون استرس و نگرانی و به موقع سوار هواپیما شوید.
۴- اغلب پروازهای داخلی تهران از فرودگاه مهرآباد انجام می‌شود. بنابر ساعت حرکت خود، به ترافیک شهری تهران نیز فکر کنید؛ تا از همان ابتدای سفر دچار استرس نشوید.
۵- هنگام پرواز به توصیه‌های مهمانداران هواپیما گوش دهید؛ و در حفظ فضای سالم هواپیما بکوشید.
۶- خانم‌های باردار در ماه‌های انتهایی بارداری خود، شرایط ویژه‌ای داشته و ممکن است پرواز برای فرزند آنها خطرناک باشد. در این زمینه با پزشک خود مشورت کنید.
۷- یکی از مسائل مهم در زمینه سفر با هواپیما، تنظیم وزن چمدان‌ها است. حداکثر وزن قابل حمل را باید از خط هوایی مدنظر خود بپرسید. با این وجود این عدد در ایران معمولا ۳۰ کیلوگرم است. در واقع چمدان اصلی شما که به بخش بار هواپیما منتقل می‌شود؛ نباید از ۳۰ کیلو بیشتر باشد. البته شما می‌توانید یک کوله یا کیف دستی را نیز با خود به داخل هواپیما ببرید.
۸- کارت پرواز را تا رسیدن به مقصد پیش خود نگه دارید. البته در اکثر اوقات نیازی به بررسی دوباره کارت پرواز وجود ندارد. با این حال نگهداری آن از جمله وظایف مسافرین بوده و در شرایط خاص مورد نیاز است.
۹- در صورتی که از انجام پرواز خود منصرف شدید؛ می‌توانید بنابر زمان پس دادن بلیط، بخشی از مبلغ بلیط خود را دریافت کنید.
در نهایت در صورت وجود هر ابهامی در این زمینه، بهترین منبع برای یافتن پاسخ سوالات شما، شرکت هواپیمایی فروشنده بلیط است.

سفر با قطار از تهران به کیش

این سفر یکی از محبوب‌ترین سفرها از تهران به کیش محسوب می‌شود. در این سفر ریلی شما مستقیما به کیش و یا بنادری مسافربری به کیش نمی‌روید؛ و باید ابتدا به بندرعباس سفر کنید. بعد از بندرعباس هم باید از طریق مسیر زمینی که حداقل ۲ ساعت و گاه حدود ۳ ساعت طول می‌کشد؛ خودتان را به بندر چارک برسانید. در ادامه هم حداقل ۱.۵ ساعت طول می‌کشد تا با شناورهای مسافربری به جزیره برسید.
درست است که به این شیوه راهی طولانی در پیش دارید اما جذابیت سفر با قطار و تجربه پشت سر هم سفر ریلی، زمینی و مخصوصا دریایی، سفر با قطار از تهران به کیش را برای گروهی از مردم جذاب کرده است.

سفر با قطار به کیش

مسیر قطار تهران به کیش چیست؟

این مسیر از دل کویرهای ایران می‌گذرد؛ و نمای پنجره واگن شما با افقی که به خاک کویرهای ایران یا به آسمان پرستاره آن گره می‌خورد، پر می‌شود. شهرهایی که در این مسیر باید از آنها عبور کنید اینها هستند: محمدیه، کاشان، بادرود، زواره، نایین، اردکان، میبد، یزد، بافق، احمدآباد، سیرجان، تزرج و فین. می‌بینید که مسیر از اصفهان، یزد و کرمان می‌گذرد؛ و حتما رنگ و نقش سفر همین حالا در ذهن‌تان شکل گرفته است.

نوع قطارهای مسیر تهران به کیش چیست؟

قطارهای تهران به بندرعباس را هم شرکت های مختلفی مثل بن ریل، رجا و جوپار ارائه می‌دهند. در این خط هم قطارهای معمولی با امکانات ساده پیدا می‌شود؛ و هم قطارهای لوکس و وی آی پی. در نتیجه دست شما برای انتخاب بین قطارها به لحاظ کیفیت خدمات و قیمت باز است. ساعت حرکت قطار تهران به بندرعباس اغلب طوری تنظیم شده است؛ که صبح روز بعد به شهر بندرعباس می‌رسید. این مورد از این جهت خوب است که وقت زیادی برای رفتن به چارک و بعد کیش خواهید داشت.

سفر با قطار از تهران به کیش چقدر طول می کشد؟

مسیر تهران به بندرعباس حدود ۱۳۰۰ کیلومتر است؛ و طی کردن آن بین ۱۸ تا ۲۰ ساعت طول می‌کشد. از بندرعباس تا بندر چارک را هم حدود ۲.۵ الی ۳ ساعت در نظر بگیرید. در نهایت سفر دریایی حدود ۱.۵ ساعت از شما وقت خواهد گرفت. اگر بخواهیم کل مسیر را حساب کنیم حدود یک شبانه روز در راه خواهید بود.

قیمت بلیط قطار تهران به کیش چقدر است؟

قیمت بلیط قطار تهران به بندرعباس نسبتا بالا است؛ و در بهترین تخفیف‌ها به حدود ۲۵۰ هزار تومان می‌رسد. از طرفی قطارهای با کیفیت قیمت‌شان از ۳۵۰ هزار تومان شروع می‌شود. برای مثال قطار ۴ ستاره ۴ تخته سریر VIP با واگن ۴ نفره، حدود ۳۶۰ هزار تومان و قطار ۴ ستاره ۴ تخته امید با واگن کوپه‌‌ای ۴ نفره هم حدود ۳۲۰ هزار تومان است.

نکات مهم برای سفر ریلی

سفر با قطار سبک خاصی از سفر است؛ که علی‌رغم طولانی بودن زمان آن، معمولا مشتریان خاص خود را دارد. اگر تجربه بالایی در سفر با قطار داشته باشید؛ احتمالا از شرایط و قوانین حاکم بر آن مطلع هستید؛ اما اگر تجربه زیادی در این زمینه ندارید؛ توصیه می‌کنیم موارد زیر را پیش از رفتن به ایستگاه راه‌آهن در نظر بگیرید.
۱- همراه داشتن کارت شناسایی معتبر و هم‌خوان با اطلاعات ثبت شده روی بلیط، برای ورود به قطار ضروری است.
۲- حداقل نیم ساعت قبل از حرکت قطار در ایستگاه راه‌آهن باشید. به‌خصوص در ایام تعطیلات که ایستگاه شلوغ است؛ زودتر رسیدن باعث می‌شود که با خیالی آسوده‌تر مقدمات ورود به قطار را طی کنید.
۳- اگر به‌صورت گروهی سفر می‌کنید؛ خرید همه بلیط‌های یک کوپه فکر خوبی است. این کار کمک می‌کند تا فضای اختصاصی‌تری داشته باشید؛ و در طول سفر احساس راحتی بیشتری کنید.
۴- معمولا قطارها دارای بخش پذیرایی و رستوران هستند. بنابراین نیازی به همراه داشتن غذا برای وعده پیش رو نیست. با این وجود در این زمینه محدودیتی نیز وجود ندارد.
۵- وزن توشه قابل حمل در قطار محدودیت خاصی ندارد. ولی از یک چمدان بزرگ نباید بیشتر باشد. چراکه باید آن را در بخش بار کوپه خود بگذارید.
۶- راهرو قطار فضایی نسبتا تنگ است. از سویی تماشای طبیعت و فضای اطراف ریل قطار برای بسیاری از ما همیشه جذاب است. بنابراین بهترین کار این است که در این راهرو به صورت گروهی تجمع نکنید؛ و مسیر حرکت و رفت‌وآمد سایر افراد را نبندید.
۷- در مسیر طولانی قطار تهران به بندرعباس شما یک شب را میهمان قطار خواهید بود. منصفانه آن است که در ساعات شب سر و صدا نکرده و سکوت را در کوپه رعایت کنید. خوابیدن روی تخت‌های قطار به راحتی خانه نیست؛ اما از نخوابیدن بهتر بوده و کمک می‌کند تا صبح روز بعد را کاملا سالم و سرحال، به ادامه سفر بپردازید.
۸- تماشای ممتد صفحه گوشی در قطار می‌تواند موجب سردرد شود. اگر شما هم با این مسئله مشکل دارید؛ بهتر است برای ساعات حضور خود در قطار سرگرمی مناسبی را تدارک ببینید. به همراه داشتن کتاب و یا گوش دادن به پادکست‌های صوتی و موسیقی، همیشه اولین پیشنهاد در این زمینه است.
۹- قطارها دارای ایستگاه‌های متعددی برای توقف هستند. اگر در ایستگاه بین راهی از قطار پیاده شدید؛ مراقبت باشید که به موقع به واگن خود برگردید.
امیدواریم با مطالعه این موارد، سفر دل‌پذیرتری را با قطار تجربه کنید.

سفر زمینی از تهران به کیش

انتخاب این نوع سفر نیاز به یک ماشین آماده و تجهیزات کامل برای یک سفر خیلی طولانی دارد. از طرفی شما باید قبل از سفر فکر همه جای آن را بکنید. از هزینه ها و مکان‌های توقف گرفته تا طول مدت‌زمان سفر و حمل ماشین به کیش از جمله این موارد است. حالا برویم و ببینیم مسیر زمینی تهران به کیش برای ما چه در آستین دارد.

مسیر سفر زمینی از تهران به کیش با ماشین شخصی چیست؟ و چقدر طول می کشد؟

برای سفر زمینی از تهران به کیش باید مقصد اولیه خود را از قبل مشخص کنید. پیشنهاد می‌کنیم که مقصد اولیه شما بندر چارک باشد. نکته اول این که حتما یادتان باشد زمانی از تهران حرکت کنید که با ترافیک صبح‌گاهی و عصرگاهی مواجه نشوید؛ وگرنه همان اول سفر انرژی زیادی از شما گرفته خواهد شد.
از تهران تا چارک ۱۵۰۰ کیلومتر است؛ و اگر حتی مسیر را بدون توقف رانندگی کنید؛ حداقل ۱۶.۵ ساعت در راه هستید. البته که این کار را نخواهید کرد؛ و باید در چند نقطه توقف داشته باشید. البته در صورتی که ۲ یا ۳ راننده باشید؛ توقف‌های‌تان می‌تواند کوتاه باشد.
همچنین می‌توانید حتی برای یک یا دو شبانه‌روز در بعضی شهرها توقف کنید. یادتان باشد که هم مسیر و هم ایستگاه‌های توقف را باید از قبل مشخص کنید.
نکته مهم در سفر از تهران به چارک این است که آیا می‌خواهید از بندرعباس عبور کنید یا نه. اگر قصد عبور یا توقف در بندرعباس را داشته باشید؛ باید از تهران به کاشان بروید. سپس مسیرتان را به سمت یزد و بعد استان کرمان و شهر سیرجان کج کنید.
در نهایت به بندرعباس می‌رسید؛ و در آخر چارک در فاصله ۳ ساعتی شما خواهد بود. می‌بینید که این مسیر از یزد، استان کرمان و بندرعباس می‌گذرد؛ و شما امکان این را دارید که در این سه مکان که از قضا هم تاریخی و هم تفریحی هستند، استراحت و تفریح کنید.

سفر زمینی به کیش

اگر نخواهید از بندرعباس عبور کنید؛ می ‌وانید از کاشان به سمت اصفهان بروید؛ و بعد از شهرضا از مسیر آباده و مرودشت به شیراز برسید. بعد از آن هم می‌توانید از مسیر فیروزآباد به بندر چارک برسید.

این جا هم دو شهر زیبای اصفهان و شیراز را پیش‌روی خود دارید؛ و می دانید که استراحت و یا تفریح در این دو شهر، سفر شما را صدچندان زیبا و خاطره‌انگیز خواهد کرد.

مسیر سومی هم هست که تا آباده شبیه به مسیر قبل است؛ اما بعد از آباده شما را به سمت یاسوج در کنار کوه دنا می‌برد و باز راه شما را به شیراز می‌رساند؛ تا دوباره در همان مسیر قبلی قرار بگیرید.

این مسیر پیچ و خم بیشتری دارد؛ و حدود ۱ ساعت طولانی‌تر است. در نهایت سلایق و خواسته‌های شماست که مسیر را تعیین می‌کند. پس حتما از قبل با خودتان به نتیجه برسید و بهترین تصمیم را بگیرید؛ تا هیچ خستگی و فرسایشی از سفر برای شما باقی نماند.

هزینه سفر زمینی از تهران به کیش با اتوبوس چقدر می شود؟

اگر قصد دارید به جای ماشین شخصی با اتوبوس به سمت کیش بروید؛ باید بدانید که مقصد اولیه شما شهر بندرعباس است. از تهران تا بندرعباس ۱۲۷۶ کیلومتر راه در پیش دارید؛ که طی کردن آن با اتوبوس حدودا ۱۶ الی ۱۷ ساعت طول می‌کشد.
برای اتوبوس VIP باید حدود ۲۵۰ هزار تومان هزینه کنید؛ که گاهی با تخفیف تا ۲۱۰ الی ۲۲۰ هزار تومان هم کاهش می‌یابد. تعداد اتوبوس‌ها در طول روز زیاد است؛ و اغلب یا حتی تمام آنها از ترمینال جنوب حرکت می‌کنند.
ساعات حرکت هم از حدود ۱۱ ظهر تا ۱۰ شب متفاوت خواهد بود. به دلیل طولانی بودن سفر از اتوبوس‌های معمولی در این مسیر استفاده نمی‌شود. بعد از رسیدن به بندرعباس هم باید با صرف هزینه حدود ۶۰ الی ۷۰ هزار تومان به سمت چارک بروید؛ تا بعد از آن سوار شناورها شوید.

هزینه سفر زمینی از تهران به کیش با ماشین شخصی چقدر می شود؟

این موضوع به تعداد روزهایی که می‌خواهید در مسیر توقف کنید و نوع ماشین‌تان بستگی دارد. اگر فرض کنیم که قرار است ۱۵۰۰ کیلومتر را با ماشینی طی کنید که در هر ۱۰۰ کیلومتر، ۱۰ لیتر بنزین می‌سوزاند؛ هزینه سوخت شما با بنزین ۳ هزار تومانی حدود ۴۵۰ هزار تومان خواهد بود. این یعنی فقط برای بنزین در مسیر رفت و برگشت باید ۱ میلیون تومان هزینه کنید.
حدود ۷۰۰ هزار تومان هم هزینه حمل خودروی شما از بندر چارک تا کیش است. از بندر آفتاب هم باید حدود ۶۵۰ هزار تومان پرداخت کنید. در ضمن ورودی خودروها ۵ روزه است؛ و به ازای هر روز اضافه ماندن در جزیره باید ۷۰ هزار تومان اضافه بپردازید. از طرفی برای هر نفر از بندر چارک هم باید حداقل ۴۰ هزار تومان پرداخت کنید.
این هزینه‌ها را در کنار هزینه سوخت برای گردش درون کیش بگذارید؛ و در نهایت با در نظرگیری مسیر برگشت، مخارج نهایی را حساب کنید. بعید است که در سفر رفت و برگشت از مسیر زمینی از تهران به کیش کمتر از ۴ میلیون تومان خرج داشته باشید.

معایب و مزایای سفر زمینی با خودروی شخصی به کیش از تهران چیست؟

از معایب آن قطعا می‌توان به دردسرهای حمل خودرو به کیش و همین‌طور خطرهای احتمالی جاده و در نهایت خستگی مسیر طولانی اشاره کرد. اما خوبی‌های این سفر این است که شما را با تجربه‌ای از یک مسافرت طولانی که شهرهایی زیبا را در مسیر به شما هدیه می‌دهد، آشنا خواهد کرد. این که طولانی بودن مسیر برای شما عیب یا حسن محسوب می‌شود؛ بستگی به فضای فکری و علایق شما دارد.
در نهایت خودتان هستید که می‌توانید حتی معایب را به خوبی تبدیل کنید و از رهایی در سفرتان لذت ببرید.
در صورتی‌که تنها با هدف استفاده از ماشین شخصی در کیش، دست به این انتخاب می‌زنید؛ بهتر است که اجاره خودرو کیش را انتخاب کنید؛ و در مقصد سفرتان با خیال راحت به بازدید جاهای دیدنی کیش بروید.

نکات مهم برای سفر زمینی با ماشین شخصی

شاید مهم‌ترین مزیت سفر با خودروی شخصی تسلط کامل بر روی جزئیات سفر باشد. اینکه در کجا توقف کنید. کجا سریع‌تر حرکت کنید؛ و… همگی به لطف سفر با خودروی شخصی ممکن می‌شود. همچنین این روش معایبی نیز دارد. با این حال اگر تصمیم خود را برای سفر زمین از تهران به کیش گرفته‌اید؛ توصیه‌های زیر را به شما یادآوری می‌کنیم.
۱- برای سفر خود برنامه‌ریزی نسبتا دقیقی داشته باشید. بررسی مسیر در سرویس‌های مسیریاب و نقشه، تعیین ساعت حرکت، ساعات رسیدن به نقاط توقف، تعیین نقاط توقف کوتاه‌مدت و بلندمدت، تعیین مکان‌های قابل بازدید در طول مسیر، تعیین محل اسکان در هر نقطه و… همه از جمله این موارد هستند.
۲- سفر گروهی و با دو خودرو به‌صورت هم‌زمان به دلایلی بسیار بهتر از سفر با یک خودرو است. چراکه در صورت وقوع هرگونه مشکلی، خودروی دیگر می‌تواند به کمک شما آمده و با حمایت بیشتری، مسئله رخ داده را مدیریت کنید.
۳- استراحت به‌موقع و جلوگیری از رانندگی در حالت خواب‌آلودگی و خستگی در سفرهای زمینی بسیار مهم است. بنابراین روی این موضوع ریسک نکنید. اگر می‌خواهید سرعت حرکت شما بیشتر شود؛ بهتر است به ازای هر خودرو، دو راننده خوب و باتجربه را در گروه خود داشته باشید.
۴- پیش از سفر از سلامت کامل خودروی خود مطمئن شوید. این کار با بررسی روغن‌ها، فیلترها، چرخ‌ها، چراغ‌ها، برف پاک‌کن و… ممکن می‌شود. همچنین همراه داشتن جعبه آچار مناسب و چند قطعه متداول و مصرفی خودرو، در شرایط غیرقابل پیشبینی می‌تواند به شما کمک کند.
۵- در طول سفر به شرایط کودکان و سالمندان فکر کنید. فراموش نکنید که همه افراد از توانایی تحمل یک‌سانی برخوردار نیستند.
۶- وسایل صندوق خود را بر اساس ضرورت تعیین کنید. به عنوان مثال داروهای ضروری هر مسافر، داروهای بدون نسخه، وسایل کمک‌های اولیه و موارد مشابه از این جمله هستند.
در نهایت فراموش نکنید که سفر زمینی اگرچه سخت‌تر و وقت‌گیرتر است؛ اما به لطف دیدن مناظر اطراف جاده و دیدنی‌های شهرهای بین راه، می‌تواند تجربه‌ای بدیع و به‌یادماندنی باشد. بنابراین اگر به سفرهای طولانی و جاذبه‌های دیگر سفر زمینی علاقه ندارید؛ بهتر است زحمت، سختی و هزینه‌های این مسیر را تقبل نکنید.

هزینه های سفر در کیش

سفر به کیش از تهران با تور مسافرتی

یکی از اصلی‌ترین مقصدهای گردشگری پایتخت نشینان همین جزیره کیش است. از بین انواع سفر از تهران به این جزیره، تور کیش یکی از محبوب‌ترین‌هاتورهای مسافرتی است؛ چون تنوع و دسترسی به انواع تور با انواع پرواز برای افراد از پایتخت فراهم است.
در ادامه با هم قیمت و خدمات این شیوه سفر را بررسی می‌کنیم. قبل از آن اما باید تاکید کنیم که کیش بوک تمام سلیقه‌ها را برای رزرو تور در نظر گرفته است. پس کافی است با ما همراه باشید؛ و بعد از آن با خیال آسوده نوع تور خود را انتخاب کنید.

هزینه های سفر به کیش از تهران چقدر است؟

قیمت تورها به فاکتورهای زیادی وابسته است. فاکتورهایی مثل فصل سفر، مدت‌زمان اقامت در کیش، خدمات تور و هتل محل اقامت. برای مثال در فصل‌های خلوت‌تر با کاهش قیمت و افزایش تخفیف مواجهیم. مهم‌ترین نکته برای تشخیص، اطلاع و مقایسه انواع تور از تهران یک منبع پرتنوع است. کیش بوک همان منبعی است که برای اطلاع از قیمت تور از تهران لازم دارید. از طرفی اگر بخواهیم قیمت‌های حدودی تور از تهران را بگوییم؛‌می توانیم لیست زیر را در نظر بگیریم:

  • هتل ۲ ستاره ققنوس شروع قیمت از ۱۲۲۰۰۰۰ تومان
  • هتل ۳ ستاره گراند شروع قیمت از ۱۳۶۰۰۰۰ تومان
  • هتل ۳ ستاره آفتاب شرق شروع قیمت از ۹۶۴۰۰۰ تومان
  • هتل ۴ ستاره فلامینگو شروع قیمت از ۱۵۰۰۰۰۰ تومان
  • هتل ۴ ستاره آریان شروع قیمت از ۱۴۹۰۰۰۰ تومان
  • هتل ۴ ستاره سورینت مریم شروع قیمت از ۲۱۵۰۰۰۰ تومان
  • هتل ۴ ستاره آفتاب آرامیس شروع قیمت از ۲۶۳۰۰۰۰ تومان

توجه داشته باشید که انواع تور به سه دسته کلی تقسیم می‌شوند: تور ۲ شب و ۳ روز از تهران به کیش، تور ۳ شب و ۴ روز از تهران به کیش، تور ۴ شب و ۵ روز از تهران به کیش.

خدمات تور از تهران چیست؟

معمولا تور شامل بلیت رفت و برگشت، استقبال فرودگاهی و اقامت هتل به همراه صبحانه است. خدمات گردشگری هزینه‌ای جداگانه دارد و صادرکننده تور می‌تواند تخفیف‌های ویژه‌ای در اختیار شما قرار دهد. در مواردی تورها پذیرایی در وعده‌های ناهار و شام را هم در دستور کار خود قرار می‌دهند؛ و یا از طرفی علاوه بر تخفیف‌های ویژه در مورد تفریحات، تخفیف‌هایی را برای انواع رستوران به صورت ژتون به گردشگران ارائه می‌دهند. در مجموع باید قبل از رزرو تور از تهران تمام خدمات مدنظرتان را چک کنید.

قضیه تور لحظه آخری کیش از تهران چیست؟

تور لحظه آخری از تهران به کیش، آن دسته از تورهایی است که چارترکننده چند روز مانده به زمان پرواز تور خود را با قیمت پایین‌تر و با عنوان تور لحظه آخری کیش به فروش می‌رساند. قیمت این تورها با تورهای معمولی متفاوت است؛ و شما باید پیگیر آنها باشید. اما کیش بوک کار را برای شما ساده کرده است چون با ارائه اطلاعات تماس خود در بخش تخفیف ویژه تور می‌توانید از طریق پیامک یا ایمیل به‌راحتی از ارزان‌ترین و در عین حال با کیفیت‌ترین تورهای کیش با خبر شوید.

هزینه سفر به کیش از تهران چقدر است؟ ارزان ترین راه سفر به کیش از تهران چیست؟

تهران فاصله زیادی تا کیش دارد؛ و دیدید که هزینه سفر زمینی از تهران به کیش بسیار بالاست. از طرفی سفر با قطار هم درست است که هزینه کمتری دارد؛ اما چون در نهایت قطار شما را به بندرعباس می‌رساند و بعد از آن یک سفر زمینی و بعد دریایی در انتظار گردشگران است، برای بسیاری جذاب نیست.
البته وقتی تنوع و قیمت تورهای کیش از تهران را می بینیم؛ متوجه می‌شویم که عملا ارزان‌ترین و راحت‌ترین راه سفر به کیش از پایتخت، همین تورهاست. به‌خصوص که در مورد تهران در بسیاری از موارد، تورهای لحظه آخری ارزان‌تری هم پیدا می‌شود. در نهایت اضافه کنیم که هزینه کل سفر شامل خورد و خوراک، خرید و تفریحات هم می‌شود؛ و میزان هزینه‌ای که برای این دسته صرف می‌کنید و مدیریت هزینه‌های‌تان، تعیین‌کننده هزینه کل سفر است.

حرف آخر

با توجه به پروازهای متعددی که تقریبا از ۶ صبح تا ۹ شب از مقصد تهران به سمت کیش پرواز می‌کنند؛ سفر از تهران به کیش بسیار در دسترس است. بنابراین شما عملا فقط یک مرحله پیش روی خود دارید؛ و آن هم انتخاب نوع تور از یک وب‌سایت مطمئن است. با توجه به این که کیش بوک پکیج‌های متنوع تور با بهترین قیمت و خدمات بی نظیر براساس بودجه و سلیقه تمام مسافران را ارائه می‌دهد؛ این وب‌سایت می‌تواند بهترین منبع برای رزرو انواع تور از تهران باشد. ما اینجا منتظر سوالات شما هستیم؛ و در بخش تخفیف ویژه هم منتظر اطلاعات تماس شما خواهیم بود؛ تا در اسرع وقت شما را از ارزان‌ترین تورهای کیش با خبر کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین ها