پینت بال کیش یا پینت بال داریوش

پینت بال کیش یا پینت بال داریوش

4.6/5 - (9 امتیاز)

آنچه در این مقاله می خوانید

یکی از مهم‌ترین توصیه‌های ما به کسانی که با تور کیش سفر می کنند این است همه وقت خود را به خرید نگذرانند و از طرفی دیگر حتما دسته جمعی به کیش سفر کنند. این موضوع دوم حتی مهم‌تر از اولی است. زیرا وقتی دسته جمعی به سفر می‌روید هم می‌توانید از اقامتگاه‌هایی که مخصوص گروه‌های توریستی است استفاده کنید هم می‌توانید از تفریحات دسته جمعی مانند پینت‌ بال کیش و والیبال و فوتبال ساحلی در کیش استفاده کنید. در این مقاله از کیش بوک من می‌خواهم شما را به دنیای سراسر هیجان پینت بال کیش ببرم و با هم این مرکز تفریحی کیش را بیشتر بشناسیم.پینت بال کیش

پینت بال کیش کجاست؟

در کیش از هر کس بپرسید هتل داریوش کجاست شما را راهنمایی می‌کند. مجلل‌ترین هتل کیش در ناحیه شرقی جزیره با نمایی رو به دریا. این هتل همه چیز را در کنار خود دارد از جمله یک زمین پینت بال به نام پینت بال داریوش کیش. البته استفاده از پینت بال داریوش برای همه آزاد است و می‌توانید با پرداخت ورودیه به تفریح پینت بال بپردازید.
خط ساحلی شرقی را از اسکله بزرگ تفریحی رو به جنوب پی بگیرید آخرین مرکز تفریحی این نوار ساحلی با فاصله ای حدود ۱.۲ کیلومتر و حدود ۱۵ دقیقه پیاده روی در نوار ساحلی همین پینت بال داریوش است.

پینت بال کیش‎
پینت بال کیش‎

چرا پینت بالا داریوش تنها زمین پینت بال کیش است؟

اگر از تهران به کیش رفته باشید و به ورزش پینت بال اعتیاد داشته باشید، می‌دانید که در تهران و دیگر شهرهای بزرگ و تفریحی تعداد زیادی زمین پینت بال است و شما دستتان باز است که یک زمین خوب برای ورزش مهیج پینت بال انتخاب کنید. اما باز هم اگر دوست دار و هوادار این ورزش باشید، می‌دانید که یک زمین استاندارد با امکانات کافی است که دیگر به جای جدید مراجعه نکنید زیرا زمین‌های خوب تمام امکانات را در اختیار شما می‌گذارند. پینت بال داریوش کیش هم یکی از این دسته زمین‌هاست.

پینت بال

تنها زمین پینت بال کیش یکی از بزرگ‌ترین زمین‌های پینت بال در کل ایران است. با وسعتی حدود ۲۵۰۰ متر آنچنان بزرگ است که می‌توانید با گروهی ۲۴ نفره در آن به جنگ بپردازید. تجهیزات این پینت بال همگی نو و بسیار به‌روز است. هر کس این ورزش را انجام داده می‌داند که کارایی درست تجهیزات چقدر روی کیفیت بازی تأثیر دارد.

شما در این مکان با پرداخت ورودیه یک ست کامل سلاح و گارد دریافت می‌کنید و ۵۰ تیر برای بازی. اگر تیرهایتان هم تمام شد، موردی ندارد، می‌توانید با پرداختی جداگانه تیر جدید بخرید و به بازی ادامه دهید. بازی استاندارد پینت بال در دو گروه ۵ نفره انجام می‌شود اما زمین پینتبال کیش آنچنان بزرگ است که شما می‌توانید با گروه‌هایی بسیار بزرگ‌تر در این زمین پینت بال به بازی بپردازید. در قوانین زمین پینت بال آمده که حداقل تعداد نفرات برای بازی ۸ نفر است یعنی دو تیم ۴ نفره و حداکثر تعداد نفرات ۲۴ نفره در دو تیم ۱۲ نفره می‌توان به بازی پرداخت.

جاهای دیدنی کیش زیاد است، اگر هیجان پاراسل و جت اسکی و اسکی روی آب هنوز شما را تخلیه نکرده است بهتر است که دو ساعتی را در اینجا بگذرانید تا حسابی تخلیه شوید. خدا را چه دیدید شاید هم سر حال آمدید و اعتیادتان به بالا رفتن آدرنالین دو برابر شد و دوباره از فردا به انواع تفریحات پرهیجان پرداختید.

پینت بال کیش در یک نگاه

  • مساحت زمین ۲۵۰۰ متر
  • ورودیه بیش از ۵۰۰۰۰ تومان برای هر نفر
  • تیم‌ها حداقل ۸ و حداکثر ۲۴ نفر
  • هر سانس بازی ۲ ساعت
  • ساعت کار ۱۷ تا ۲ بامداد
  • موانع پلاستیکی استاندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین ها