دهکده تیراندازی کیش

دهکده تیراندازی کیش

آنچه در این مقاله می خوانید

سفر با تور مسافرتی کیش ، تجربه مسافرت به جزیره ای زیبا و دیدنی را برای شما فراهم کرده است. جاهای دیدنی کیش زیاد و متنوع است و یکی از مقاصد گردشگری پر طرفدار در ایران است. شهر‌هایی از این دست همیشه چندین جاذبه گردشگری بزرگ و انواع تفریحات را در خود جای می‌دهند، تا بتوانند هر کدام، گروهی خاص از مخاطبان را به خود جذب کنند. تفریحات ورزشی کیش یکی از آن دسته تفریحاتی است که در این شهر برای جذب مخاطبان ورزشکار طراحی شده است. دهکده المپیک کیش و در دل آن دهکده تیراندازی کیش، یکی از واحدهای بزرگ تفریحات ورزشی کیش است.تیراندازی چه با کمان باشد و چه با تفنگ‌های بادی یکی از آن دسته ورزش‌هایی است که کاملا مخاطب خاص دارد و هر کسی توانایی و علاقه‌مند به این ورزش نیست. متأسفانه رویکرد به تیراندازی در ایران چندان زیاد نیست، در حالی که ورزش تیراندازی با کمان یکی از باستانی‌ترین ورزش‌های مردم ایران بوده است. دلیل اصلی عدم اقبال مردم به این ورزش نیاز آن به امکانات گسترده است. امکاناتی که با سلاح و مجموعه‌های ورزشی معنا می‌یابد.

دهکده تیراندازی کیش کجاست؟

دهکده تیراندازی کیش بخشی از دهکده المپیک کیش است. این مجموعه عظیم ورزشی شامل استخر، سالن سرپوشیده تیراندازی و پیست روباز تیراندازی با کمان است. شما برای رسیدن به این مجموعه باید وارد بلوار میرمهنا در بخش شمالی جزیره شوید و بعد از گذراندن باشگاه اسب سواری کیش به دهکده المپیک کیش می‌رسید. مجموعه باشگاه اسب سواری، دهکده المپیک و شهر تاریخی کاریز در کنار هم، یکی از بهترین مجموعه‌های تفریحی و فرهنگی کیش را می‌سازند که می‌تواند یک روز شما را برای بازدید اختصاص دهند.

ویژگی دهکده تیراندازی کیش

این باشگاه یکی از بهترین مکان‌های ورزش حرفه‌ای است. این مجموعه ورزش برای کسانی که به صورت حرفه‌ای به این ورزش می‌پردازند همه امکانات را فراهم آورده. از استخر بسیار خوب دهکده المپیک تا محوطه بسیار بزرگ برای دویدن و بدن‌سازی. این ورزش در دهکده تیراندازی کیش در بالاترین سطح ممکن انجام می‌شود. با میدان ۱۰، ۲۵ و ۵۰ متری پوشیده با چمن مصنوعی.

همه این امکانات در کنار شرایط آب و هوایی خاص قرار می‌گیرد. سرعت باد و جهت وزش باد در کیش، بسیار مناسب تیراندازی با کمان است. یکی از معضلاتی که در شهرهای کوهستانی ایران وجود دارد سختی پیش‌بینی جهت وزش باد است. اما در کیش جهت و حتی سرعت وزش باد بسیار پیش بینی شده و یک نواخت است و شما می‌توانید رکورد‌های تیراندازی خود را با حداقل دخالت شرایط جوی تکرار کنید. همین طور ارتفاع از سطح دریای صفر نیز یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کیش است و از این رو این شهر را به مقصد بسیاری از اردوهای ورزش قهرمانی از جمله تیراندازی بدل کرده.

دهکده تیراندازی کیش

بهترین برنامه بازدید

اگر علاقه زیادی به تیراندازی در رشته‌های گوناگون دارید به شما توصیه می‌کنم یک تا دو روز از برنامه بازدید خود را به دهکده تیراندازی اختصاص دهید. صبح را با شنا در استخر استاندارد المپیک شروع کنید در مجموعه کاریز نهار را میل کنید و عصر بعد از یک استراحت کوتاه دست به تیر و کمان یا تفنگ ببرید و یکی از بهترین خاطره‌های تیراندازی را برای خود رقم بزنید. ساعت‌های کار این باشگاه نیز مانند بسیاری از مکان‌های ورزشی و تفریحی جزیره تا ساعت ۱۲ شب ادامه دارد، تا شما بتوانید از ساعت‌های خنک شبانه روز برای ورزش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین ها