فست فود دامون کیش
کیش، خیابان وصال، مرکز خرید دامون، طبقه دوم
امتیاز :
(0)

امتیاز های رستوران

کیفیت
قیمت
پاکیزگی
برخورد کارکنان

مشخصات رستوران

  • تلفن هماهنگی :07644459776
  • موقعیت :کیش، خیابان وصال، مرکز خرید دامون، طبقه دوم
  • صبحانه : دارد

امکانات رستوران

  • پارکینگ
  • رزرو تلفنی
  • تحویل رایگان در محل

معرفی فست فود دامون کیش

اگر از طرفداران فست فود هستید و در شهر زیبای کیش به دنبال یک رستوران عالی و تخصصی می‌گردید؛ حتما فست فود دامون را انتخاب کنید. در ادامه به معرفی یکی از  رستوران های کیش پرداخته‌ایم.

برخی از افراد معتقدند که مصرف زیاد فست فود برای بدن مضر است و می‌تواند عوارض جبران نشدنی بر روی بدن به جای بگذارد. اما به نظر ما فست فود داریم تا فست فود. اگر فست فود خور حرفه‌ای باشید؛ حتما می‌دانید که کیفیت مواد اولیه تنها عاملی است که می‌تواند روی مزه فست فودها تاثیر زیادی داشته باشد. چرا که درست کردن این نوع غذاها کار دشواری نیست و فقط کافی است که ترکیبی متناسب از مواد اولیه باکیفیت در طی مراحل پخت استفاده شود.

فست فود دامون یکی از 12 غرفه فود کورتی است که با همین نام و در طبقه دوم مرکز خرید دامون واقع شده است. در این مجموعه شما می‌توانید انواع غذاهای اصیل ایرانی و فرنگی را سفارش داده و وعده‌های غذایی خود را در فضای زیبایی که به صورت بالکن برای مشتریان تعبیه شده است؛ میل کنید.

تجربه ی سرو غذا در فست فود دامون

فود کورت دامون یک مجموعه غذایی است که تحت نظر مسئولین مرکز خرید فعالیت می‌کند و تمام موادی که برای تهیه غذاها در غرفه‌های این مجموعه استفاده می‌شوند؛ از فیلتر نظارتی آنها عبور می‌کند. بنابراین با خرید از این غرفه‌ها خیالتان راحت می‌شود که از یک رستوران محلی خرید نکرده‌اید و غذایی که به دست شما می‌رسد از تمام مراحل نظارتی عبور کرده است.

فست فود این مجموعه نیز از این قانون مستثنی نیست، به همین دلیل اگر خودتان یا همسفرانتان هوس فست فود کرده‌اید؛ خود را محدود نکنید. شما می‌توانید با خیال راحت از انواع ساندویچ‌ها و پیتزاهایی که در این رستوران سرو می‌شود؛ بدون استرس و نگرانی استفاده کنید. فراموش نکنید که فست فود دامون علاوه بر غذای باکیفیتی که به دست مشتری می‌رساند؛ فضای باز بسیار بزرگ و زیبایی دارد. این فضا شامل بالکنی به مساحت 900 متر مربع می‌شود که ویو آن روی به دریا و سواحل نیلگون خلیج فارس است.

اگر غذا را فقط به نیت سیر شدن نمی‌خورید و به دنبال لذت بردن از وعده‌های غذایی خود هستید حتما به این فود کورت سری بزنید و از غذاهای باکیفیت این مجموعه استفاده کنید.

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این رستوران

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران