اجاره نیسان جوک در کیش

رزرو خودرو با کمترین قیمت لیست همه ارائه دهندگان
nissannissan
اجاره نیسان جوک در کیش
airbag

کیسه هوا

car

4 درب

safety

5 سرنشین

family

کراس اوور

fuel

سوخت بنزینی

gearshift

دنده اتوماتیک

امتیاز های مدل

طراحی داخل خودرو
راحتی رانندگی
فضا داخل و راحتی سرنشین
سلامت موتوری و ظاهری خودرو

ارائه دهندگان این خودرو

تصویر خودرو مدل قیمت پایه و روزانه نام ارائه دهنده امتیاز ارائه دهنده رزرو
default نیسان جوک 2015 1,500,000 تومان کیش بوک ( 0 ) stars مشاهده جزئیات
نیسان جوک 2015

نیسان جوک 2015

قیمت 1,500,000 تومان روزانه
کیش بوک - میلاد رضاخواه
( 0 ) star

اجاره خودرو نیسان جوک در کیش

اگر در سفر به کیش تمایل دارید به سراغ اجاره ماشین در کیش بروید، پیشنهاد می‌کنیم خودرویی انتخاب کنید که علاوه بر اینکه اسپورت و جوان پسند باشد، SUV هم باشد تا لذت رانندگی در خیابان‌ها و جاده‌های زیبای کیش را در شما افزایش دهد. با توجه به این شرایطی که عنوان کردیم، نیسان جوک می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.
نیسان جوک هم اسپورت است هم SUV ؛ که این موارد می‌توانند تجربه یک رانندگی سرشار از هیجان را برای شما فراهم سازند. این خودرو جذاب و دوست داشتنی تجربه یک رانندگی هیجان انگیز و لذت بخش برای شما فراهم می‌کند.
کافیست از آن سواری بگیرید و به تمام خواسته‌هایی که از یک خودرو اسپرت شاسی بلند دارید برسید. نیسان جوک خودرویی با عکس العمل سریع و در عین حال با کیفیت است که از هر لحاظ می‌تواند نظر شما را به سمت خود جلب کند.

لذت رانندگی با نیسان جوک در کیش

اگر برای اجاره ماشین در کیش، خواسته‌های زیادی از یک خودرو دارید، باید بدانید که با اجاره نیسان جوک در کیش می‌توانید به تمام نیازهایتان پاسخ مثبت دهید و از سواری و گردش در کیش لذت ببرید. این خودروی ژاپنی با داشتن طراحی زیبا و کیفیت فوق العاده بالا ، بدون شک نظر شما را به سمت خود جلب کرده و برای رنت وسوسه‌تان می‌کند. در جزیره آب و آفتاب ایران، ماشین نیسان جوک در سه تیپ اسکای یک ، اسپرت و پلاتینیوم وجود دارد که علاقه مندان می‌توانند به راحتی مراحل رنت هر کدام از آنها را در رنگ‌های متنوع انجام دهند.
ماشین نیسان جوک به دلیل مصرف بنزین نسبتا کم به مسافران و گردشگران تور کیش در فصل تابستان پیشنهاد می‌شود. چرا که جزیره کیش در تابستان هوای گرم و طاقت فرسایی دارد که درست در همین زمان، کولر پر قدرت این خودرو ژاپنی می تواند هوای خنک و دلنشینی را برای سرنشینانش به ارمغان بیاورد و گردش را لذت بخش سازد.

 

مشخصات فنی نیسان جوک

شرکت نیسان در سال 2010 از کراس‌اووری رونمایی کرد که آن را با نام نیسان جوک می‌شناسیم. طراحی و ساختار عجیب این خودرو با وجود تمامی انتقادها و نظرها، باعث شد که نیسان جوک در بدو ورود به بازارهای جهانی، فروش غیرقابل پیش بینی را تجربه کند و حسابی به چشم بیاید. موتور 1/6 لیتری توربو با سیستم تزریق مستقیم سوخت جوک بین راندمان و قدرت، تعادل ایجاد می‌کند که قطعا همین موضوع رانندگی در کیش را برای شما و همراهانتان لذت بخش می سازد.

سیستم تقویت‌کننده توربو شارژ، به کمک یک موتور مجهز به سیستم تزریق سوخت، نیروی قدرتمندی در اختیار شما قرار می‌دهد. در عین حال اجاره این خودرو می‌تواند مصرف سوخت اقتصادی در زمانی که به نیروی زیادی نیاز ندارید داشته باشد و سفر به کیش شما را مقرون به صرفه و کم هزینه سازد. این خودرو در سه تیپ اسکای پک، پلاتینیوم و اسپرت به بازار عرضه شده که در این میان تیپ اسپرت با رنگ آمیزی متفاوت و پیشرانه قدرتمند‌تر، طرفداران زیادی پیدا کرده است. به دلیل وجود قوانین ممنوعیت واردات خودرو به ایران، متاسفانه نسل دوم نیسان جوک به بازار کشور راه پیدا نکرد.

در حال حاضر مدل‌های سال 2017 از نسل اول نیسان جوک، آخرین نمونه های این ماشین در بازار هستند که امکان رنت آنها در جزیره کیش برای علاقه‌مندان فراهم است. نسخه پلاتینیوم نیسان جوک گشتاور پیشرانه ی ۱۵۸ نیوتن متر دارد که قدرت در آن به همراه گیربکس ۶ سرعته CVT انتقال می‌یابد. این خودرو در هر صد کیلومتر ۶ لیتر سوخت مصرف می‌کند که همین مصرف کم سوخت، نیسان جوک را از دیگر خودروهای قابل رنت در کیش متمایز می‌سازد. این مدل نیسان، بعد از مدل اسکای پک به بازار عرضه شده است که علاوه بر امکانات نسخه قبلی خود مانند پیشرانه ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر با قدرت ۱۱۷ اسب بخار در ۶ هزار دور بر دقیقه، از امکانات و ویژگی‌های دیگری چون یک نمایشگر ۸.۵ اینچی با سیستم GPS، رادار ۳۶۰ درجه موسوم به AVM ، سیستم شناسایی و هشدار اجسام متحرک ( MOD)، سنسور باران و روکش چرمی صندلی‌های مجهز به گرمکن، برخوردار است. تمامی این ویژگی ها دست در دست هم داده است تا مدل پلاتینیوم یک تیپ آپشنال نسبت به نسخه قبلی به شمار بیاید و طرفدار پیدا کند.

خودروی پلاتینیوم دارای فناوری سپر ایمنی، هشدار نقطه کور، هشدار رانندگی بین خطوط، ۴ عدد ایربگ و کلید هوشمند نیز هست که این موارد به جذابیت این خودرو ژاپنی افزوده‌اند. با اجاره نیسان جوک در کیش با یک طراحی متفاوت از تمامی خودروهای موجود در جزیره روبرو خواهید شد. طراحی منحصر به فرد نیسان در این مدل خودرو از چراغ‌هایش نمایان است. اگر به طراحی جوک دقت کنید متوجه می‌شوید که جایی که در اکثر خودروها چراغ راهنما نصب شده است در جوک چراغ‌های جلو قرار گرفته و چراغ‌های مه شکن جوک دقیقا در جای چراغ های جلو خودروهای عادی واقع شده است.

همین طراحی، ظاهر منحصر به فردی به نیسان جوک داده است. همچنین عرض جلو پنجره‌ای به اندازه سپر جلو است که می‌تواند رانندگی در کیش را برای مسافران به نسبت سایر خودروها متمایز سازد. اجاره نیسان جوک در کیش برای 4 سرنشین بزرگسال و یا 5 سرنشین بزرگسال به همراه کودک بسیار مناسب است و سفر و گشت و گذار در جزیره را خاطره انگیز می‌سازد. با اجاره نیسان جوک در کیش درست مثل حرفه‌ای ها در جاده‌های زیبا و خیابان‌های چراغانی شده و آرام کیش و خاطرات خوشی را برای خود و همراهانتان به ثبت برسانید.

مزایا و معایب نیسان جوک

بسیاری از افراد نیسان جوک را با آن قیافه عجیب و غریبش به عنوان خودروی همیشگی خود انتخاب نمی‌کنند؛ اما انتخاب چنین خودرویی برای یک سفر چند روزه می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز و جذاب باشد. پیش از این درباره مشخصات فنی و ظاهری نیسان جوک نکاتی را مطرح کردیم. در ادامه به بررسی مهم‌ترین مزایا و معایب نیسان جوک 2017 که آخرین مدل موجود در ایران است پرداخته‌ایم.

مهم‌ترین مزایای نیسان جوک

1. عملکرد توربوشارژ. موتور چهار سیلندر توربوشارژ تریم پایه نیسان جوک انرژی زیادی را فراهم می‌کند. در واقع این موتور 188 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. در نتیجه مطمئنا از شتاب بالای جوک لذت خواهید برد. این خودرو عملا کمی سریع‌تر از یک کراس اور کامپکت متوسط ​​است. همچنین از نظر مسافت پیموده شده با بنزین، شما می‌توانید منتظر رسیدن به عدد 7.3 لیتر در هر صد کیلومتر باشید.
2. امکان استفاده از جعبه دنده دستی. برخلاف بسیاری از کراس اورهای امروزی، نیسان جوک 2017 می‌تواند به گیربکس دستی شش سرعته مجهز شود. این یک مزیت بزرگ برای رانندگانی است که از تعویض کردن دنده لذت می‌برند. خوشبختانه گیربکس دستی جوک کاملا پاسخ‌گو و دقیق است. همچنین برخی از تریم‌های نیسان جوک به گیربکس CVT مجهز هستند.
3. هندلینگ عالی. وقتی پشت فرمان نیسان جوک 2017 هستید؛ به‌سرعت متوجه پویایی رانندگی اسپرت با آن خواهید شد. این خودرو علی‌رغم جثه نسبتا بزرگش، بیشتر از یک خودروی شاسی بلند سنتی، شبیه به یک هاچ‌بک است. همچنین اغلب رانندگان از هندلینگ پایدار جوک لذت خواهند برد. اگر تصمیم دارید در جاده‌ای پر پیچ و خم سفر کنید؛ جوک شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. این ویژگی می‌تواند دلیل مهمی برای اجاره نیسان جوک در کیش باشد.
4. مدل نیسمو RS با کارایی بالا. از نقطه نظر عملکرد، مدل نیسمو RS با اکتان بالا، کمی هیجان بیشتری نسبت به جوک استاندارد ارائه می‌دهد. موتور چهار سیلندر توربوشارژ آن بهینه سازی شده است؛ تا 215 اسب بخار قدرت تولید کند. به کمک همین موتور نیز در زمان بسیار استثنایی 6.6 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ثانیه می‌رسد. همچنین سیستم تعلیق تنظیم شده اسپرت و دیفرانسیل لغزش محدود، فرمان‌پذیری این نسخه از نیسان جوک را به سطح بالاتری می‌برد.
5. وسیله نقلیه عالی برای برف و شن. اکثر خریداران جوک از تریم پایه با دیفرانسیل جلو استفاده می‌کنند. با این حال، سیستم چهار چرخ محرک، جوک را به یک وسیله نقلیه قابل اعتماد در شرایط سخت تبدیل می‌کند. فناوری بردار گشتاور به این خودرو کمک می‌کند تا کشش بهینه را به دست آورد. در نهایت این ویژگی‌ها با ایجاد فاصله 7 اینچی از سطح زمین، تکمیل شده است.
6. استایل خلاقانه. هیچ شاسی بلند دیگری در جاده‌ها شبیه نیسان جوک 2017 نیست. چهره تهاجمی جلو و خطوط عضلانی بدنه جوک، این ماشین را کاملا اسپرت جلوه می‌دهد. همچنین مدل نیسمو با داشتن یک اسپویلر عقب شیک و مجموعه‌ای خاص از رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی، مطمئنا توجه بسیاری را به خود جلب خواهد کرد. استفاده از رنگ‌های زنده‌ای مانند زرد خورشیدی، قرمز و مشکی، دلیل دیگری بر جذاب بودن این خودرو و ارزشمند بودن اجاره نیسان جوک در کیش است.
7. فضای داخلی الهام گرفته از شرایط مسابقه. فضای داخلی جوک مانند یک خودروی اسپورت به نظر می‌رسد. بسیاری از مردم گیج‌های آنالوگ سنتی اسپرت را دوست دارند؛ و به همین دلیل از این سبک در نیسان جوک استفاده شده است. همچنین تریم فیبر کربن نیز در مدل‌های خاص نیسان جوک موجود است. به گفته بسیاری از رانندگان، صندلی‌های نیسان جوک راحتی فوق‌العاده‌ای برای سرنشینان به ارمغان می‌آورند. حتی صندلی‌های اسپرت مدل نیسمو نیز شما را در سفرهای جاده‌ای طولانی آرام نگه می‌دارند.
8. بسته فناوری اختیاری. هنگامی که جوک با بسته فناوری اختیاری تجهیز می‌شود؛ به یک خودروی روزانه با ارزش‌تر تبدیل می‌گردد. مانیتور این بسته به شما یک چشم‌انداز 360 درجه از محیط اطراف‌تان می‌دهد. همچنین سیستم اطلاعات و سرگرمی نیسان، با کاربری آسانش را دوست خواهید داشت. این سیستم شامل امکان یک‌پارچه‌سازی تلفن هوشمند و صفحه نمایش لمسی 5.8 اینچی است. ناوبری و سیستم صوتی ارتقایافته نیز به همراه این بسته ارائه می‌شود؛ تا هنگام اجاره نیسان جوک در کیش از نظر سرگرمی احساس هیچ‌گونه کمبودی نکنید.
9. سیستم صوتی اختصاصی. اگر شما از آن دسته از شنوندگان موسیقی هستید که عاشق افزایش صدا هستند؛ سیستم صوتی اختصاصی موجود در تریم‌های گران‌تر نیسان جوک، یکی از ویژگی‌های ضروری برای شما خواهد بود. ترکیبی از یک ساب ووفر 8 اینچی و یک آمپلی فایر قدرتمند، این سیستم صوتی را قادر می‌سازد تا بیسی بسیار عمیق تولید کند. بلندگوهای ویژه این سیستم نیز در به حداقل رساندن هرگونه اعوجاج نقشی بسیار مهم دارند.
10. متمایز از جمعیت. در نهایت این ویژگی مهم‌ترین دلیل اجاره نیسان جوک در کیش می‌تواند باشد. برخی از شاسی بلندهای امروزی در میان سایر خودروها به چشم نمی‌آیند. اما این مسئله در مورد نیسان جوک 2017 صادق نیست. این خودرو نه‌تنها در ظاهر بسیار منحصربه‌فرد به‌نظر می‌رسد؛ بلکه طراحی داخلی بسیار کمیابی نیز دارد. در نتیجه این ماشین خاص برای رانندگانی است که دوست دارند برجسته و متفاوت باشند.

مهم‌ترین معایب نیسان جوک

1. گزینه خوبی برای یک خانواده کامل نیست. اگر به دنبال یک وسیله نقلیه جذاب برای رانندگی هستید؛ نیسان جوک 2017 یک انتخاب عالی است. با این حال فضای پای زیادی برای سرنشینان صندلی عقب شما فراهم نمی‌کند. این مسئله می‌تواند اجاره نیسان جوک در کیش را برای خانواده‌های پرجمعیت تبدیل به انتخابی نامناسب کند.
2. رقبا سواری نرم‌تری ارائه می‌دهند. در ازای هندلینگ اسپرت جوک، رانندگان باید کمی کیفیت سواری با آن را فدا کنند. عملا نیز هنگام رانندگی با جوک در قسمت‌های ناهموار مسیر، نسبت به رقبا تکان‌های بیشتری را در کابین تجربه خواهید کرد.
3. دید عقب محدود است. نیسان جوک 2017 دید عقب خوبی را ارائه نمی‌دهد. در نتیجه برخی از رانندگان به سختی می‌توانند از شیشه عقب بیرون را ببینند. در پایان می‌توان گفت وقتی صحبت از منحصربه‌فرد بودن و هیجان رانندگی به میان می‌آید؛ نیسان جوک 2017 به سختی شکست می‌خورد. اگرچه جوک یکی از قدرتمندترین کراس اورهای این کلاس است؛ اما همچنان می‌تواند مصرف سوخت قابل ستایشی ارائه دهد.
در نهایت یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های جوک توانایی آن در سفارشی‌سازی با ترکیب رنگ‌های مورد علاقه شما است.

سوالات متداول

تستگروه‌های متشکل از حداکثر 2 بزرگ‌سال و دو کودک که علاقمند به رانندگی با یک خودروی سریع، قدرتمند و از همه مهم‌تر جذاب و چشم‌گیر هستند.

اگر دید محدود عقب و سختی نسبی دنده عقب گرفتن با نیسان جوک را در نظر نگیرید؛ رانندگی با این خودرو در مقایسه با خودروهای هم‌رده، نسبتا ساده‌تر است.

برعکس جثه نسبتا بزرگش، خودروی مناسبی برای خانواده‌های پرجمعیت نیست.

comments

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این خودرو

طراحی داخل خودرو
راحتی رانندگی
فضا داخل و راحتی سرنشین
سلامت موتوری و ظاهری خودرو