بهترین کلوپ غواصی کیش

3.8/5 - (23 امتیاز)

آنچه در این مقاله می خوانید

غواصی در دل آب‌های خلیج‌فارس، لذتی وصف‌ناپذیری دارد که هرگز از یادتان نمی‌رود. تصور کنید که به کشف دنیای زیر آب‌ها می‌پردازید و موجودات دریایی ریز و درشت را از نزدیک می‌بینید؛ این هیجان‌انگیزترین تفریحی است که در کیش انتظارتان را می‌کشد.

برای غواصی نیاز به امکانات و تجهیزات خاصی دارید؛ حتی باید آموزش هم ببینید تا احتمال بروز حادثه یا مشکل به حداقل برسد. برای این کار مراکز و کلوپ‌های زیادی در کیش هستند که غواصی را برای توریست‌ها و گردشگرها راحت‌تر کرده‌اند.

اگر به غواصی علاقه دارید و تازه به کیش سفر کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم بهترین کلوپ غواصی کیش را پیدا و از خدمات آنجا برای تفریحی لذت‌بخش و بی‌خطر استفاده کنید.

معرفی بهترین کلوپ غواصی کیش

کلوپ‌های غواصی در جزیره کیش زیر نظر سازمان منطقه آزاد کیش فعالیت می‌کنند؛ این سازمان با توجه به عملکرد و کیفیت خدمت‌رسانی کلوپ‌ها، به آنها از ۱ تا ۵ ستاره امتیاز می‌دهد. کلوپ‌هایی که بیشترین امتیاز را داشته باشند، کیفیت خدمات بهتری دارند.

در ادامه ما لیستی از بهترین کلوپ‌های غواصی کیش را برایتان قرار داده و در موردشان توضیح می‌دهیم تا با رفتن به این کلوپ‌ها در دل آب‌های دریا تفریح کنید و بیشترین لذت را از سفرتان ببرید:

کلوپ سیمن کیش

کلوپ سیمن را می‌توان به‌عنوان بهترین کلوپ غواصی کیش دانست، چون در این کلوپ آموزش‌های مخصوصی برای غواصی وجود دارد. بنابراین پیشنهاد می دهیم اگر شنا بلد نیستید و مهارت کافی برای رفتن به دنیای زیر آب‌های دریا را ندارید، حتما به این کلوپ بروید.

کلوپ سیمن کیش

در کلوپ سیمن تفریحات دیگری مثل شاتل یا بنانا‌سواری، پدل‌بورد و قایق‌های تندرو نیز وجود دارد. در واقع اگر به شنا علاقه‌ای ندارید، این کلوپ گزینه‌های جذاب دیگری را پیش‌رویتان می‌گذارد.

کلوپ سیمن از بهترین امکانات و تجهیزات بهره‌مند است و با اخذ گواهینامه ایزو توانسته در ردیف بهترین کلوپ‌های تفریحی قرار بگیرد.

کلوپ سیمن فعالیت خود را از ساعت ۹.۳۰ صبح تا غروب آفتاب ادامه می‌دهد و در خدمت توریست‌ها و مردم جزیره کیش است. این کلوپ در روزهای خاص مثل عاشورا و تاسوعا فعالیتی ندارد یا ساعت کاری‌اش فرق می‌کند.

آدرس کلوپ دریایی سیمن: کنار مسیر دوچرخه‌سواری و نزدیکی ساحل دامون

پیشنهاد: یکی از بهترین تفریحاتی که در کیش می‌توانید انجام دهید موتور سواری در خیابان‌های دنج و خلوت و یا دور جزیره کیش است، شما میتوانید اجاره موتور در کیش را از طریق وبسایت کیش بوک انجام داده و از موتورهای متنوع موجود در این جزیره لذت ببرید.

کلوپ سیشل کیش

از کلوپ سیشل نیز می‌توان به‌عنوان بهترین کلوپ غواصی کیش یاد کرد. از فعالیت این کلوپ چند سال می‌گذرد؛ در واقع سیشل فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ شروع کرد. هم‌اکنون این مجموعه از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ شب آماده خدمت‌رسانی به مشتری‌ها است.

کلوپ سیشل کیش

اگر به غواصی علاقه دارید، اما از ورود به آب‌های دریا می‌ترسید، کلوپ سیشل تمام نگرانی‌هایتان را برطرف می‌کند. این کلوپ با بهترین و بروزترین امکانات آماده خدمت‌رسانی به مردم است و احتمال بروز مشکل یا حادثه را حین غواصی به حداقل می‌رساند.

آدرس کلوپ سیشل کیش: مرجان ۱۱، نزدیک پارک اسکیت بورد، ساحل سیمرغ

کلوپ ناتیلوس کیش

وقتی از بهترین کلوپ غواصی کیش صحبت می‌کنیم، نمی‌توانیم ناتیلوس را از قلم بیندازیم. کلوپ ناتیلوس با انواع تفریحات دریایی که غواصی مهمترین‌شان است، تفریحی مطمئن و بدون‌خطر را برای مردم به ارمغان می‌آورد.

از جمله تفریحات دیگر کلوپ ناتیلوس می‌توان یه جت‌اسکی یا قایق‌های تندرویی اشاره کرد که لذت سرعت روی آب‌های دریا را به وجودتان هدیه می‌دهند. این کلوپ خدمات شاتل یا بنانا‌سواری و چتر پاراسل را نیز ارائه می‌کند که جزو تفریحات بسیار لذت‌بخش و سرگرم‌کننده آبی هستند.

کلوپ ناتیلوس کیش

مجموعه ناتیلوس از ساعت ۹ صبح تا غروب افتاب فعالیت می‌کند و آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

آدرس کلوپ ناتیلوس کیش: نزدیک پارک اسکیت بورد و فاصله ۱ دقیقه‌ای تا دریا

پیشنهاد: اگر به جزیره کیش سفر کرده‌اید یا قصد انجام این کار را  دارید پیشنهاد می‌کنیم قبل از هرکاری سری به صفحه تفریحات در کیش بزنید تا با همه جاذبه‌ها و تفریحات موجود در این جزیره آشنا شده و بتوانید برنامه‌ریزی مناسبی برای سفر خود انجام داده و آن را به یک سفر به یادماندنی تبدیل کنید.

مجتمع دنیای زیر آب کیش

دوست دارید غواصی در کیش را با بهترین امکانات و تجهیزات تجربه کنید؟ پس به مجتمع دنیای زیر آب کیش بروید که با کارشناس‌ها و غواص‌های حرفه‌ای آماده است تا بهترین تجربه زندگی‌تان را برایتان به ارمغان بیاورد.

در مجتمع دنیای زیر آب، تفریحاتی دیگری هم هستند که قطعا لبخند را به لبانتان هدیه می‌دهند. این تفریحات شامل شاتل‌سواری، بناناسواری، قایق‌های تندرو یا جت‌اسکی می‌شوند.

آدرس مجتمع دنیای زیر آب کیش: نزدیک پارک ساحلی سیمرغ و هتل کوثر

کلوپ دنیای زیر آب کیش

مرکز غواصی کیش

همانطور که از نام مرکز غواصی مشخص است، در این مرکز تمام خدمات مربوط به غواصی و شنا ارائه می‌شود. اگر می‌خواهید در مروارید خلیج‌فارس دل به دریا بزنید و دنیای زیر آب‌ها را کشف کنید، به‌سراغ مرکز غواصی کیش بروید.

مرکز غواصی چندین دهه در جزیره کیش فعالیت دارد و از سال ۱۳۷۰ با خدمات متنوع آماده رفع نیاز تمام غواص‌های حرفه‌ای و مبتدی است. شما می‌توانید با شرکت در دوره‌ها یا تورهای این مرکز تمام آموزش‌های لازم برای حرفه‌ای‌شدن را ببینید و تبدیل به یک غواص ماهر شوید.

در مرکز غواصی کیش تفریح‌های دیگری هم هستند که لذت سفرتان را بیشتر می‌کنند؛ از جمله این تفریحات می‌توان به اسکی روی آب، جت‌اسکی و … اشاره کرد. این مرکز خدمات عکاسی و فیلمبرداری در دنیای زیر آب نیز دارند؛ بنابراین اگر می‌خواهید خاطره‌انگیزترین و متفاوتترین عکس‌های عمرتان را بگیرید، از خدمات عکاسی این مجموعه استفاده کنید.

مرکز غواصی کیش

آدرس مرکز غواصی کیش: نزدیک اسکله تفریحی و هتل شایان کیش

کلوپ کشتی یونانی کیش

کلوپ کشتی یونانی نیز بهترین کلوپ غواصی کیش است که فقط چند تفریح محدود و خاص دارد؛ اما مطمئن باشید با تفریحات این کلوپ نهایت لذت و هیجان را در کیش تجربه خواهید کرد.

یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات کلوپ کشتی یونانی، غواصی است که شما را دعوت به دیدن موجودات دریایی زیر آب‌های خلیج فارس می‌کند. از جمله تفریحات دیگر کلوپ کشتی یونانی می‌توان به جت‌اسکی، شاتل‌سواری، بنانا‌سواری یا قایق‌های تندرو اشاره کرد.

کلوپ کشتی یونانی کیش

اگر می‌خواهید از تفریحات کلوپ کشتی یونانی بهره‌مند شوید، از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر به این مجموعه بروید.

آدرس کلوپ کشتی یونانی کیش: بلوار اندیشه، نزدیکی مسجد امیر

کلوپ آکواریوس کیش

در لیست بهترین کلوپ‌های غواصی کیش نام کلوپ آکواریوس نیز به چشم می‌خورد. در این مجموعه علاوه‌بر خدمات غواصی، تجهیزات و  امکانات منحصر‌به‌فردی برای تجربه تفریحات آبی دیگر کیش مثل شاتل‌سواری، بنانا‌سواری، جت‌اسکی، چتر پاراسل و قایق تفریحی نیز وجود دارد.

کلوپ آکواریوس از ساعت ۹ صبح تا غروب آفتاب فعالیت می‌کند، بنابراین در این ساعات برای استفاده از خدمات غواصی به آنجا بروید.

آدرس کلوپ آکواریوس کیش: بخش شمالی جزیره کیش، نزدیک برج‌های پرشین و ساحل دامون

کلوپ آکواریوس کیش

کلوپ اسکوبا کیش

کلوپ اسکوبا را می‌توان به‌عنوان بهترین کلوپ غواصی کیش معرفی کرد، چون ساعت کار طولانی آن باعث می‌شود تقریبا در هر ساعت از روز که بخواهید، به آنجا بروید و از خدمات کلوپ بهره‌مند شوید. کلوپ اسکوبا از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ شب فعالیت دارد.

تفریحات کلوپ اسکوبا علاوه‌بر غواصی شامل جت‌اسکی، شاتل‌سواری، بنانا‌سواری، قایق تندرو و چتر پاراسل می‌شوند.

در کلوپ اسکوبا یک پارکینگ برای پارک خودروهای شخصی نیز وجود دارد؛ بنابراین اگر با خودرو شخصی‌تان به آنجا می‌روید یا از از طریق اجاره خودرو در کیش ، ماشین به همراه خود دارید، نگران جای پارک نباشید.

آدرس کلوپ اسکوبا کیش: خیابان مرجان ۵، نزدیک مسیر دوچرخه‌سواری، رستوران ساحلی بلوند و هتل یاقوت

کلوپ اسکوبا کیش

کلوپ‌های غواصی کیش، ارمغان تجربه لذت غواصی

اگر می‌خواهید بی‌نظیرترین و متفاوتترین تجربه غواصی عمرتان را داشته باشید، بنابراین باید به بهترین کلوپ غواصی کیش بروید. در این مطلب بهترین کلوپ‌هایی که در کیش خدمات و تجهیزات مناسبی را ارائه می‌دهند، معرفی کردیم. شما باید با بررسی هر کدام از کلوپ‌ها، یکی از آنها را برای شنا در آب‌های مروارید خلیج فارس انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنیم به سراغ مراکزی بروید که در نزدیکی محل اقامتتان هستند و بروزترین امکانات و تجهیزات را ارائه می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین ها