هزینه اقامت در کیش در هتل‌های لوکس تا اقتصادی

هزینه اقامت در کیش

5/5 - (1 امتیاز)

آنچه در این مقاله می خوانید

اولین قدم برای هر سفری یافتن اقامتگاهی مناسب و متناسب با بودجه است. سفر به جزیره کیش نیز با توجه به تنوع تفریحات مختلف و جاذبه های گردشگری متعدد و هزینه‌هایی که باید برای آنها در نظر گرفته شود، از این قائده مستثنی نیست.
بدین ترتیب موضوعی که حتما باید به آن پرداخته شده و اطلاعات لازم در ارتباط با آن پیش از سفر جمع‌آوری شود؛ هزینه اقامت در کیش است. در واقع یکی از موضوعاتی که در مطالب راهنمای سفر به کیش به آن پرداخته می‌شود، همین مورد است.
این که اقتصادی‌ترین هتل‌ها و سوئیت‌ها را در تورهای مسافرتی کیش بشناسید؛ و رنج قیمتی متفاوت هتل‌ها را بدانید؛ مدیریت هزینه‌های سفر را آسان‌تر خواهد کرد. در این نوشته وب‌سایت کیش بوک به بررسی هزینه اقامت در کیش با در نظر گرفتن بودجه‌های مختلف خواهیم پرداخت.

اقامت در کیش برای هتل‌های لوکس
اقامت در کیش برای هتل‌های لوکس

هزینه اقامت در کیش برای هتل‌های لوکس

در ابتدا به بررسی هتل‌های لوکس خواهیم پرداخت. تعداد ۹ هتل ۵ ستاره در کیش وجود دارد. هتل‌های ۵ ستاره معمولا امکانات کامل و معقولی را در خود جای داده و از معماری لوکس‌تری نیز بهره می‎برند. اما آن چیزی که این هتل‌ها را به مکانی لوکس تبدیل کرده، تنوع اتاق‌ها بر حسب سلیقه افراد و نمای عالی آنها به سواحل دریا یا باغ‌های سرسبز است.
نکته دیگر نزدیک بودن این هتل‌ها به مراکز خرید بوده و البته همین موضوع هزینه‌های تاکسی را به مقدار زیادی کاهش خواهد داد. مجهز بودن هتل‌های ۵ ستاره به سرگرمی‌هایی که در برخی مواقع نیاز مسافران را به بیرون رفتن از هتل برای انجام آنها رفع می‎کند. رستوران‌های مختلف با غذاهای سنتی، فست فود و یا غذاهای دریایی نیز منوی گسترده‌ای را در اختیار می‎گذارد.

در مورد حدود هزینه اقامت در کیش در هتل‌های ۵ ستاره برای هر شب، چند نمونه معرفی می‎کنیم.

هتل سورینت مریم کیش از قیمت ۱ میلیون و ۲۶۵ تا ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، هتل داریوش کیش از قیمت ۷۹۰ تا ۱ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان، هتل شایگان کیش از قیمت ۱ میلیون تا ۱ ملیون و ۸۵۰ هزار تومان، هتل ترنج کیش از قیمت ۱ میلیون و ۸۰۰ تا ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان متغیر است.
البته ممکن است درصد تخفیف‌های خوبی در فصل‌ها و موقعیت‌های مختلف بر روی قیمت‌ها اعمال شود؛ که امکان اقامت را برای افراد با بودجه‌های کم‌تر نیز فراهم می‎کند.

اقامت در کیش برای هتل‌های متوسط
اقامت در کیش برای هتل‌های متوسط

هزینه اقامت در کیش برای هتل‌های متوسط

در ارتباط با هتل‌های متوسط در کیش باید گفت معمولا تفاوت شایان توجهی با هتل‌های لوکس ندارند. در اصل هتل‌های متوسط ۴ ستاره هستند؛ و تنها تفاوت آنها با هتل‌های ۵ ستاره در کمبود امکانات خیلی جزئی است. البته اختلاف قیمت بسیار فاحشی بین هتل‌های لوکس و متوسط وجود دارد. گرچه ممکن است همین هتل‌های متوسط نمایی بسیار عالی به دریا یا به فضای طبیعی دیگر داشته باشند؛ و تنها کمی از مراکز خرید دورتر باشند.

در ارتباط با حدود هزینه اقامت در کیش در هتل‌های ۴ ستاره برای هر شب، چند نمونه را مثال خواهیم زد.

هتل گراند کیش از ۳۰۰ تا ۱ ملیون و ۲۴۰ هزار تومان، هتل هلیا کیش از ۲۵۰ تا ۳۱۰ هزار تومان، هتل شایلی کیش از ۲۴۸ تا ۲۶۵ هزار تومان، هتل فلامینگو کیش از ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان، نسبت به امکانات و تعداد تخت ها متغیر است. البته این قیمت‌ها نیز ممکن است دارای تخفیف‌هایی در روزهای خاص شود.

هزینه اقامت برای هتل‌های اقتصادی

حال می‎رسیم به بحث هتل‌های اقتصادی و ارزان، که در این مورد نیز آن چنان که باید با قیمت‌های اقتصادی رو به رو نمی‎شویم. حتی ممکن است هتل‌های ۳ ستاره به دلیل دسترسی خوبی که به تفریحگاه‌ها و مراکز خرید دارند؛ تفاوت زیادی با هتل‌های ۴ ستاره نداشته باشند. بنابراین هزینه اقامت در کیش در هر حالتی می‎تواند بالا باشد و تنها مقدار کمی تفاوت قیمت وجود دارد.

در حال حاضر به دلیل نوسان زیاد قیمت این هتل‌ها نمی‎توان هزینه اقامت در کیش در هتل‌های اقتصادی از ۱ ستاره تا ۳ ستاره را به‌طور دقیق محاسبه کرد. تنها چیزی که می‎شود در ارتباط با هزینه این هتل‌ها گفت این است که کمی ارزان‌تر از هتل‌های متوسط است.

البته نباید فراموش کرد که همین مقدار کم تفاوت‌های هزینه اقامت در کیش مطابقت با بودجه مورد نظر ما پیدا خواهد کرد. چه بسا ممکن است مقدار محدودی هزینه برای سفر و رزرو هتل در کیش در نظر گرفته باشیم؛ و حتی پرداخت کمی بالاتر از آن مبلغ برای ما مقدور نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین ها