گشت‌های هاپ آن هاپ آف کیش

گشت‌های هاپ آن هاپ آف کیش

3.9/5 - (15 امتیاز)

آنچه در این مقاله می خوانید

 

اگر دوست دارید جزیره مرجانی ایران را به راحتی و بدون دردسر گشت بزنید و بدون فکر کردن به نحوه اجاره خودرو، از جای جای این جزیره دوست داشتنی دیدن کنید، از این مطلب کیش بوک که برای شما آماده کرده‌ایم به راحتی رد نشوید، چرا که ما برای شما یک برنامه ویژه داریم. برنامه‌ای منحصر به فرد که می‌توانید بدون نیاز به استفاده از تاکسی‌های کیش و یا رنت خودرو در کیش، از تمامی جاذبه‌های گردشگری کیش بازدید داشته باشید و لحظات خوشی را سپری کنید.

با فرا رسیدن سال ۱۴۰۰، یک خدمت گردشگری تفریحی تازه برای مسافران و گردشگران جزیره کیش با نام اتوبو‌س‌های هاپ آن هاپ آف ( Hop-On Hop-Off) راه اندازی شده است تا مسافران بتوانند با رزرو بلیط و خرید تور گردشگری این اتوبوس‌‌ها به راحتی گشت بزنند و ساعات خوشی را در کنار خانواده و عزیزانشان سپری کنند. اگر شما هم به جزیره کیش سفر کرده باشید. قطعا می‌دانید که یکی از پر هزینه‌ترین‌ها در جزیره، مربوط به کرایه تاکسی‌ و یا اجاره خودرو می‌باشد که می‌تواند در خرج سفر شما بسیار چشم گیر به نظر بیاید؛ و از آنجایی که در جزیره کیش، اتوبوس و یا مترو، برای داشتن یک سفر اقتصادی مسافران ندارد، مردم برای گشت و گذار خود باید از تاکسی‌های سفید رنگ و یا تاکسی‌های زرد رنگ استفاده کنند و یا اینکه باید هزینه ‌ای بپردازند و با اجاره ماشین در کیش در جزیره بگردند و وقت بگذرانند. در این میان هستند افرادی که نمی‌توانند زیاد هزینه کنند و دوست دارند در کنار خانواده، یک سفر به کیش اقتصادی تجربه کنند و خاطره بسازند. به همین دلیل اتوبوس‌های گردشگری هاپ آن هاپ آف می‌توانند نیاز این دسته از مسافران را برآورده سازند و در عوض یک تجربه گردشگری به سبک بین‌الملی به آنها ارائه کنند. در ادامه کمی بیشتر در رابطه با این اتوبوس‌های گردشگری صحبت می‌کنیم. همراه ما باشید.

اتوبوس‌ های هاپ آن هاپ آف
اتوبوس‌ های هاپ آن هاپ آف

هاپ آن هاپ آف گشتی به سبک اروپایی در جزیره ایران

اتوبوس‌های توریستی گردشگری هاپ آن هاپ آف ( Hop-On Hop-Off) یک گزینه عالی برای کاستن از هزینه‌ها همراه با بازدید از تمام دیدنی‌های کیش هستند که جدا از اقتصادی بودن، یک تجربه عالی و بی‌نظیر در جزیره محسوب می‌شوند. فعالیت این اتوبوس‌ها به این صورت است که با خرید یک بلیط برای هر مسافر، امکان بازدید از تمام جاذبه‌های گردشگری وجود داشته و به گردشگران، بروشور و نقشه رایگان نیز اهدا می‌شود. با خرید یک بلیط که معمولا برای ۲۴، ۴۸ و ۷۲ ساعت اعتبار دارند می‌توانید در اتوبوس‌های گردشگری روباز که خودشان به تنهایی جذابیت جزیره هستند بنشینید و در ایستگاه‌های مشخص شده برای توقف اتوبوس‌ها پیاده شده و بعد از گشت گذار مفصل در منطقه مجدد سوار اتوبوس شوید. این اتوبوس‌ها که فعلا  ۲ دستگاه هستند و  قرار است تا اوایل سال ۱۴۰۱ به ۴ دستگاه برسند به صورت گردشی در حال حرکت‌اند؛ پس می‌توانید با خیال راحت در هر مرکزی که دوست داشتید از اتوبوس پیاده شوید و بدون نگرانی از گذر زمان ، از دیدنی‌های جزیره لذت ببرید؛ سپس با اتوبوس بعدی که هر کدام از آنها ۱۵ دقیقه یکبار به مرکز می‌رسند خودتان را به مرکز دیدنی و تفریحی بعدی برسانید.

سفر با اتوبوس های هاپ آن هاپ آف کیش
سفر با اتوبوس های هاپ آن هاپ آف کیش

کشف زیبایی های جزیره کیش با اتوبوس‌های روباز هاپ آن هاپ آف

اتوبوس‌های گردشگری هاپ آن هاپ آف ( Hop-On Hop-Off ) به گردشگران این  اجازه را می‌دهند که برنامه سفر و دیدن جاذبه‌ها را طبق خواسته خود و اطرافیانشان تنظیم کنند و نهایت استفاده را از این اتوبوس ها ببرند. ۲۳ مقصد و ایستگاه اتوبوس های هاپ آن هاپ آف کیش در مرکز شهر، اسکله تفریحی، دامون ساحلی، شهر زیر زمینی کیش یا کاریز، درخت سبز و شهر تاریخی حریره، بندر تاریخی و جاده جهان، اسکله میر مهنا، سفین قدیم، هتل دریایی ترنج، کلبه هور، تم پارک ژوراسیک، کشتی یونانی، بومگردی باغو، پارک آبی اوشن، پارک دلفین ها، ساحل نیلوفر، ساحل سیمرغ، ساحل مارینا، ساحل مرجان، کوروش برند سنتر، هتل داریوش، هتل ارم و میدان پردیس در نظر گرفته شدند و مسافران و گردشگران را در این ایستگاه‌ها می‌گردانند.
جالب است بدانید که اتوبوس های گردشگری توریستی ( Hop-On Hop-Off ) که معنای بپر بالا بپر پایین را می‌دهند، در حال حاضر در بیشتر از ۱۳۰ شهر توریستی و بزرگ دنیا فعالیت می‌کنند و برای اولین بار در ایران توسط شرکت گشت و گذار آسان کیش خدمات خود را با اتوبوس‌های دوطبقه روباز گردشگری به مسافرین و گردشگران ارائه می‌دهند.
پس شما هم در یک سفر به جنوب دیگر سعی کنید تا جاذبه های گردشگری جزیره زیبای کیش را با اتوبوس‌های دو طبقه ( Hop-On Hop-Off ) ببینید. چرا که این اتوبوس‌ها به شما این فرصت را می‌دهند که در طول مسیر  و جدا از لذت بردن از جاذبه‌های شگفت انگیز، از سواری از این اتوبوس‌ها هم لذت ببرید و یک تجربه منحصر به فرد در ایران کسب کنید.

مسیر گشت‌های  Hop-On Hop-Off
مسیر گشت‌های Hop-On Hop-Off

شما با خرید بلیط‌ این اتوبوس‌ها که ۲۴ ساعته و ۴۸ ساعته و ۷۲ ساعته اعتبار دارند می توانید به راحتی امکان برنامه ریزی یک سفر و ماجراجویی دلخواه را داشته باشید و در مدت زمان مورد نظر، بیشترین استفاده را از اتوبوس‌ها ببرید و لحظات فراموش نشدنی را به ثبت برسانید. تورهای هاپ آن هاپ آف ( Hop-On Hop-Off ) شامل راهنمای اعتباری به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در کنار راهنمایان تور هستند که می‌توانند شما را از تاریخچه هر جاذبه دیدنی کیش مطلع سازند. پس همین الان با شرکت در تور کیش ، بلیط‌های خودتان را برای هیجان انگیزترین ، پرماجرا ترین و سرگرم کننده ترین تور جزیره رزرو کنید و به سبک گردشگری بین الملل از زیبایی‌های این جزیره دوست داشتنی جنوب ایران دیدن کنید. 

خدمات سفر با اتوبوس های هاپ آن هاپ آف کیش

  • ارائه یک  عدد  handsfree  
  •  پذیرایی نوشیدنی و تنقلات
  •  بن تخفیف خرید
  •  اهدای دفترچه های تخفیف از مراکز خرید کیش
  • تورها شامل راهنمای صوتی به زبان فارسی و راهنمایان تور هستند.
راهنمای مسیر  Hop-On Hop-Off
راهنمای مسیر Hop-On Hop-Off

انواع گشت های هاپ آن هاپ آف

چند گشت هاپآن هاپ آف وجود داره که علاوه بر خدمات بالا ، امکانات و تسهیلاتی مثل بن های تخفیف ، ورودی اماکن گرشگری و غیره به اونها اضافه شده :

  • گشت کلاسیک
  • گشت تاریخی
  • گشت VIP
  • گشت شب
  • گشت کیش
  • گشت کودکانه
  • هاپ –آن هاپ –آف به طعم کیش

نکته

نکته مهمی که وجود داره این هست که تمامی گشت‎‌ها مسیر تعیین شده را طی می‌‎‌کنند و از ایستگاه‌های مشخص شده عبور می‌کنند؛ چرا که در انتخاب این مسیر برای دیدن تمام جاذبه‌های گردشگری مهم و اصلی کیش در نظر گرفته شده است، و تنها تفاوت در گشت‌های بالا در نحوه اجرا، زمان و چگونگی ارائه خدمات است.
برای مثال در گشت کلاسیک علاوه بر خدمات فوق، یک کارت تخفیف به گردشگران اعطا می‌شود در حالیکه در گشت تاریخی تعداد کارت‌های تخفیفات به دو عدد و در گشت VIP به چهار عدد در نظر گرفته شده است.
در گشت شبانه، ساعت اجرای گشت از ۲۱:۰۰ الی ۳:۰۰ بامداد خواهد بود که خدماتی مانند شام محلی، جنگ شبانه و یا بازدید از کشتی یونانی ارائه می‌شود؛ و در نهایت، بن‌های تخفیف هم به عزیزان شرکت کننده داده خواهد شد.
در گشت‌های کودکانه، ساعتی را فقط به پدران، مادران و فرزندان اختصاص دادیم تا دلیل و بهانه‌ای برای یک گشت و گذار متفاوت اما مفرح و شاد باشد.
از گشت‌های بسیار جذاب هاپ-آن هاپ-آف ( Hop-On Hop-Off )، گشت خوراک گردی است که در این نوع گشت‌ها، برای آشنایی مسافرین با غذاهای محلی کیش و نحوه پخت آن برنامه‌های متنوع برنامه ریزی و اجرا می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین ها