سفر هوایی از شیراز به کیش

سفر هوایی از شیراز به کیش

4.5/5 - (2 امتیاز)

آنچه در این مقاله می خوانید

سفر هوایی از شیراز به کیش از جمله سفرهای محبوب اهالی شهر شیراز است. مردم شیراز اهل سفر بوده و از هر فرصتی برای گشت‌وگذار، تفریح و استراحت استفاده می‌کنند. نزدیکی شهر شیراز به سواحل ینلگون خلیج فارس و جزیره کیش نیز باعث شده است؛ یکی از مقاصد محبوب مردم شیراز، جزیره کیش باشد. سفر از شیراز به کیش به روش‌های گوناگونی ممکن است. اگر اهل هیجان هستید؛ می‌توانید یک سفر زمینی با خودروی شخصی را برای خود تدارک ببینید. سفر با قطار نیز گزینه دیگر پیش رو خواهد بود. البته در هر شرایطی در سفر زمینی باید از ساحل خلیج فارس، به کمک کشتی‌های مسافربری خود را به جزیره برسانید.اما سفر هوایی از شیراز به کیش یک پیشنهاد بی‌درسر و جذاب است که شما را در کمتر از یک ساعت به این جزیره زیبا می‌رساند. در این زمینه نیز انتخاب با شماست که سفر هوایی خود را به وسیله یک تور کیش از شیراز تدارک ببینید؛ و یا شخصا اقدام به رزرو بلیط هواپیما و سایر تدارکات سفر نمایید.

فاصله زمانی شیراز از جزیره کیش

نگاهی به مسیر زمینی از شهر شیراز تا بندر لنگه، فاصله ای ۶۰۰ کیلومتری را نشان می‌دهد؛ که پس از آن نیز تنها راه رسیدن به جزیره استفاده از کشتی است. اما همین مسیر در سفر هوایی از شیراز به کیش بسیار کوتاه‌تر است. به‌طوری که اگر یک خط مستقیم از شیراز به کیش را تصور کنید؛ این دو نقطه روی نقشه فاصله‌ای حدود ۳۷۰ کیلومتر مربع دارند. در ادامه تصویر مسیر هوایی این دو شهر را روی نقشه مشاهده می‌کنید.

سفر هوایی از شیراز به کیش
سفر هوایی از شیراز به کیش

با توجه به فاصله کم شیراز تا کیش، تعداد سفرهای برنامه‌ریزی شده در این مسیر به نسبت مسیر سایر شهرها به سمت کیش، بیشتر است. همین موارد باعث شده است که تعرفه‌های بلیط پرواز شیراز به کیش نیز به نسبت ارزان‌تر باشد. در نتیجه این ویژگی‌ها می‌توان گفت سفر هوایی از شیراز به کیش یک سفر به‌صرفه و جذاب برای اهالی کیش خواهد بود.

همچنین زمان مورد نیاز برای رسیدن به جزیره کیش به کمک پرواز، حداکثر یک ساعت است؛ که باعث می‌شود با کم‌ترین خستگی ممکن و خیلی راحت و سریع بتوانید خود را به جزیره کیش برسانید. بنابر همین ویژگی‌ها، تور از شیراز نیز ارزان‌تر از این تور با مبدا سایر شهرهاست.

در نهایت توصیه می‌کنیم اگر برای اولین بار است سفر به کیش از شیراز را تجربه می‌کنید؛ انتخاب سفر هوایی و بهره بردن از خدمات تور کیش را در نظر داشته باشید. خدمات تور خیال شما را بابت دو نیاز مهم هر سفر، یعنی پرواز و محل اقامت آسوده می‌کند؛ و شما می‌توانید تمام تمرکز خود را روی لذت بردن از تفریحات گوناگون قرار دهید. اما اگر درباره محل اقامت و طول مدت سفر خود نیازمند انعطاف بیشتری هستید؛ ممکن است رزرو بلیط پرواز در این مسیر انتخاب بهتری برای شما باشد.

در این زمینه دقت کنید که جزیره کیش در روزهای خاص مثل ایام نوروز و یا تعطیلات دیگرف نسبتا شلوغ بوده و بهتر است قبلا از رفتن به جزیره برای محل اقامت خود نیز برنامه‌ای داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین ها