سفر ارزان به کیش

سفر ارزان به کیش

3/5 - (2 امتیاز)

آنچه در این مقاله می خوانید

جزیره زیبای کیش در خلیج فارس یکی از نقاط بسیار شیک و زیبا در ایران است. این جزیره همیشه به لوکس بودن شهرت داشته و فکر سفر ارزان کاملا عجیب به نظر می‌رسد. با این حال ما تصمیم داریم به شما راه‌هایی را معرفی کنیم که با انتخاب آن‌ها می‌توانید سفر ارزان، لذت بخش و فراموش نشدنی به کیش داشته باشید. برای کسب تجربه‌های بیشتر همیشه نیازی به هزینه‌های هنگفت و سفرهای گران‌قیمت نیست بلکه می‌توان با روش‌های اقتصادی‌تری هم به جزیره کیش سفر کرد. 

انتخاب زمان مناسب برای سفر به کیش

کیش همیشه جزو برترین مقاصد گردشگری در ایران بوده و زمانی که صحبت از تعطیلات و مسافرت می‌شود، به عنوان یک گزینه محتمل بررسی خواهد شد. به همین دلیل در صورتی که قصد سفر ارزان به کیش را دارید، بهتر است زمان بسیار مناسبی را برای این کار انتخاب کرده تا متحمل پرداخت هزینه‌های سنگین نشوید. 

پیشنهاد مطالعه: ما در بلاگ کیش بوک مقاله‌ای با عنوان بهترین زمان برای سفر به کیش آماده کرده‌ایم که می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه این مقاله را مطالعه کنید.

بهترین کار این است که در فصولی که گردشگران کمتری به این جزیره سفر می‌کنند اقدام به برنامه ریزی کرده تا رقم نهایی کاهش چشم‌گیری پیدا کند. جزیره کیش به دلیل شرایط آب و هوایی خاص خود، بیشترین بازدید کننده را در فصل‌های سرد سال دارد. بهتر است که در زمان‌هایی مانند تابستان به این منطقه سفر کنید تا هزینه سفر بسیار کاهش پیدا کند.

سفر ارزان به جزیره کیش

انتخاب بلیط سفر ارزان 

اگر خواهان سفر ارزان به کیش هستید،‌ قطعا باید در خصوص خرید بلیط خود دقت کنید. می‌توانید به صورت زمینی سفر کرده تا هزینه سفر کاهش پیدا کند، اما این کار برای اکثر افراد دشوار بوده و ترجیح می‌دهند که سفر هوایی را تجربه کنند. تهیه بلیط ارزان قیمت نیز گاهی دشوار بوده و نیاز است مدتی به جستجو مشغول باشید. 

پیدا کردن بلیط چارتری هواپیما و یا تورهای گردشگری قیمت مناسب برای بازدید از کیش باید با دقت کافی انجام شود تا در هزینه‌ها تا جای ممکن صرفه‌جویی شده و بتوانید پول بیشتری را برای خریدهای داخل سفر پس انداز کنید. از طرف دیگر انتخاب نوع صندلی در هواپیما نیز مهم است. بهتر است همیشه گزینه اکونومیک را انتخاب کرده و از ایرلاین‌هایی بلیط تهیه کنید که حاضر به ارائه تخفیفات لحظه آخری هستند.

محل اقامت مقرون به صرفه 

از همان ابتدا باید به فکر محل اقامت خود باشید، در غیر اینصورت زمانی که به مقصد می‌رسید فرصت کافی برای گشتن و پیدا کردن مکانی با قیمت ارزان نخواهد بود و حتی ممکن است اقامتگاه‌ها ظرفیت کافی برای پذیرش شما را نداشته باشند. رزرو هتل یا خانه مدنظر شما از مقصد بهترین و عاقلانه‌ترین کار در مدیریت هزینه‌های اصلی سفر خواهد بود. 

می‌توانید در سایت‌های مختلف بگردید و قیمت‌های هر هتل را با دیگری مقایسه کنید. دقت به امکانات هتل و یا هر اقامتگاه دیگری اهمیت داشته و باید دید هزینه‌ای که انجام می‌دهید آیا با خدمات آن مجموعه تناسب دارد یا خیر. موضوع بعدی مربوط به مکان هتل شما خواهد بود. با توجه به اینکه می‌خواهید بیشتر از همه از کجا دیدن کنید، به منطقه هتل خود دقت کنید.

دوری از تفریحات لوکس 

در صورتی که می‌خواهید سفر شما کم هزینه باشد، بهتر است که از تفریحات تجملی و خیلی لوکس دوری کرده و سعی کنید سرگرمی‌های ارزان‌تر را امتحان کنید. جزیره کیش به انواع تفریحات آبی خود معروف بوده و افراد زیادی دوست دارند تا برای این نوع گردش‌ها به جنوب سفر کنند، اما اگر خواهان سفر ارزان به کیش هستید باید تا جای ممکن خرج‌های مربوط به این قسمت را کاهش داده و دقت کنید برای چه نوع خدمات و تفریحی چه مقدار هزینه‌ای انجام می‌دهید. می‌توانید به راحتی از انواع مراکز خرید دیدن کرده، به لب ساحل بروید یا از جاذبه‌های توریستی رایگان بازدید کنید.

خرید از بازارهای اقتصادی 

قطعا یکی از جذابیت‌های هر سفر مربوط به بخش خریدهای هر منطقه است. کیش نیز به عنوان یکی از جذاب‌ترین بازارهای ایران، هر نوع محصول مورد نیازی را داشته و می‌توانید هر نوع خریدی که نیاز داشته باشید را به راحتی انجام دهید. باید دقت داشته باشید که مراکز خرید کیش، هر کدام مخاطب هدف خاص خودش را داشته و برخی از این مراکز محصولات خود را با رقم‌های بسیار بالایی عرضه می‌کنند. پیدا کردن بازارهای محلی و یا مراکز خرید اقتصادی می‌تواند به بودجه مالی شما کمک بسیاری کرده و در عین خرید لوازم مورد نیاز خود، هزینه بسیار معقول‌تری پرداخت خواهید کرد.

تفریحات سفر ارزان به کیش

مدیریت هزینه‌ها در وعده‌های غذایی

برای مدیریت هزینه‌ها در وعده‌های غذایی راهکارهای مختلفی وجود دارد. یکی از راه‌ها این است که هنگام سفر سعی کنید تمام وعده‌ها را خودتان طبخ کنید. البته این کار تنها در هتل آپارتمان‌ها ممکن بوده اما هزینه سفر شما را به شدت کاهش می‌دهد. راهکار دیگر هم این است که به رستوران‌های مقرون به صرفه مراجعه کنید. در وب‌سایت‌های مختلف و تخفیفی بگردید تا بتوانید رستوران کیش با قیمت مناسب را پیدا کنید.

در این صورت هزینه سفر شما بسیار کاهش پیدا می‌کند. خرید مواد غذایی از بازارهای محلی و تره‌بار، هزینه بسیار کمی دارد اما این فرصت را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید غذاهای تازه، خوشمزه و مقرون به صرفه تهیه کنید. 

نداشتن اضافه بار هنگام بازگشت 

یکی از موارد مهم برای داشتن سفر ارزان به کیش این است که اضافه بار هنگام بازگشت نداشته باشید. درست است که خرید کردن در جزیره کیش به دلیل پاساژها و مراکز خرید متعدد هیجان انگیز است اما مساله مهم این بوده که اگر بیش از ظرفیت بلیط خود خرید کنید، به مشکل اضافه بار برخورد می‌کنید.

عموما هر فرد در پروازهای داخلی تا حدود ۲۰ کیلوگرم می‌تواند بار داشته باشد. هرچقدر بیشتر از این مقدار باشد باید هزینه آن را پرداخت کند. هزینه پرداختی بابت اضافه بار هم معمولا به ازای هر یک کیلوگرم اضافه بار، یک درصد از مبلغ بلیط را باید بپردازید. بنابراین هزینه حساب‌ نشده‌ای به شما وارد می‌کند. بنابراین بهتر است زمان خرید در پاساژهای شیک کیش به این موضوع هم دقت کنید. 

مکان های رایگان کیش

تجربه سفر ارزان با کیش بوک 

برای تجربه سفر ارزان می‌توانید به سراغ تورهای قیمت مناسب و لحظه آخری بروید. کیش بوک یک آژانس مسافرتی با هدف ایجاد تجربه دلپذیر سفر به کیش است. بنابراین شما می‌توانید برای برنامه‌ریزی سفر، خرید بلیط، رزرو اقامتگاه و کلیه مراحل سفر با کیش بوک هماهنگ کنید. 

همه چیز کاملا طبق برنامه ریزی انجام شده و برنامه سفر به بهترین شکل تدوین می‌شود. در نتیجه می‌توانید با توجه به بودجه خود تجربه شگفت انگیزی از سفر را تجربه کنید. برای مقرون به صرفه‌ترین تور کیش، اجاره خودرو در کیش، رزرو هتل و تفریحات کیش به کیش بوک اعتماد کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین ها