قلعه وحشت کیش

addressکیش
codeکد آگهی : KBE-39
( 0 ) stars

امتیاز های تفریحات

ارزش هزینه به لذت
تفریح و خوشگذرانی
تنوع و کیفیت امکانات
وضعیت بهداشتی

مشخصات تفریح

  • category نوع تفریح :تفریحات دیگر
  • activedateروز های سرویس دهی :تمام روزهای هفته
  • acivetime ساعات سرویس دهی : 18-02

معرفی قلعه وحشت کیش

اگرچه تفریحات آبی کیش بسیار خوب و خواستنی هستند؛ اما اگر برای عصرها و شب‌های حضور در 
جزیره به فکر یک سرگرمی هیجان‌انگیزتر هستید؛ بد نیست سری به قلعه وحشت کیش بزنید. البته می‌دانیم که اغلب افراد بارها تجربه حضور در بازی‌های مشابه قلعه وحشت را در شهر خود دارند؛ اما کافی است یک بار این بازی ترسناک و خاص را در جزیره کیش تجربه کنید؛ تا متوجه تفاوت‌های آن با تجارب قبلی خود از قلعه وحشت بشوید.
پرسش و پاسخ:
1- آدرس قلعه وحشت کیش کجاست؟
برای رفتن به قلعه وحشت کیش باید به آدرس بلوار داریوش، پشت هتل ارم بروید.
2-  قیمت بلیط قلعه وحشت در کیش چقدر است؟
در حال حاضر بلیط این جاذبه گردشگری را می‌توانید به مبلغ 50 هزار تومان تهیه کنید. البته در بسیاری از فصول سال این بلیط با 10 الی 20 درصد تخفیف ارائه می‌شود.
3- سانس‌ها و زمان فعالیت قلعه وحشت کیش چیست؟
از ساعت 6 عصر تا 2 نیمه شب، قلعه وحشت میزان شما خواهد بود. همچنین کل زمان حضور شما در قلعه وحشت حدود 7 دقیقه است.

اوج هیجان در قلعه وحشت کیش

ترس یکی از احساسات عجیب آدمی است. در شرایط معمول هیچ کس دوست ندارد از چیزی بترسد. در واقع احساس ترس، نشانه‌ای مبنی بر وجود خطری در اطراف ماست. اما این همه ماجرا نیست. امروزه بازی و سرگرمی‌های بسیاری با تکیه بر برانگیختن احساس ترس در افراد طراحی و اجرا می‌شوند. بازی‌هایی که اغلب از سوی نوجوانان و جوانان مورد توجه قرار گرفته و محلی برای تخلیه احساسات قوی و پرشور آنهاست. البته از آنجا که این یک ترس خودخواسته و کنترل شده است؛ خطری شما را تهدید نکرده و به سلامت و بدون نگرانی بازی را به پایان خواهید برد. با این وجود مغز انسان قادر به تشخیص کامل تفاوت این دو نیست؛ در نتیجه احساس ترس در چنین بازی‌هایی بر شما غالب شده و لحظات و تجاربی بسیار متفاوت را برای شما خواهد ساخت.
قلعه وحشت کیش یکی از همین بازی‌ها و احتمالا می‌توان گفت یکی از جذاب‌ترین آنها است. در این بازی شما و سایر شرکت‌کنندگان، به‌صورت گروهی وارد کلبه و تونلی کاملا تاریخ خواهید شد. تونلی که همه چیز را برای ترساندن شما فراهم کرده است. البته همیشه یک همراه در این تونل همراه شما خواهد بود. با این وجود او در روند بازی دخالتی نداشته و همه چیز را به خودتان می‌سپارد. از تارعنکبوت‌هایی که از سقف تونل سر خورده و روی سر شما می‌افتد؛ تا موجود وحشتناکی که با اره برقیِ روشن قصد جان‌تان را کرده و به دنبال شما می‌دود؛ تا چندین و چند موضوع ترسناک دیگر، از جمله مواردی است که در طول حضور در قلعه وحشت کیش تجربه خواهید کرد. البته همان‌طور که گفتیم هیچ‌کدام از این موارد به جایی نمی‌رسد که به شما آسیبی وارد کند.
نکته جالب دیگر درباره قلعه وحشت کیش، حضور چند عکاس مخفی در طول مسیر حرکت شماست. بنابراین وقتی بازی به پایان برسد؛ چندین تصویر عجیب و غریب و بامزه از خود را خواهید داشت. تصاویری که اوج وحشت‌زدگی را در چهره شما به نمایش می‌گذارد. البته برای داشتن نسخه‌ای از این تصاویر، باید با پرداخت مبلغی جداگانه آنها را خریداری کنید. نکته مهم اینکه اجباری در خرید آنها وجود ندارد؛ هرچند یادگاری جالبی است؛ و احتمالا در هیچ کجای دیگر نمی‌توانید در چنین شرایطی از چهره خود عکاسی کنید.
مهم است بدانید در بازی قلعه وحشت، سه سبک متفاوت اجرا وجود دارد. این سبک‌ها بر اساس شدت ترسناک بودن سناریو تعریف شده و با نام‌های فول اکشن، متوسط و کم اکشن شناخته می‌شوند. طبیعتا با توجه به میزان شجاعت و حس و حال خود می‌توانید یکی از گزینه‌های موجود را انتخاب کنید. هرچند به نوجوانان کم سن و سال توصیه می‌کنیم به سراغ سناریو فول اکشن نروند.
در نهایت بازی قلعه وحشت کیش بر اساس یک سناریو انجام می‌شود. در واقع در این سناریو، شما در نقش بازیگر یک فیلم ترسناک وارد می‌شوید. بازیگری که از داستان خبر ندارد؛ و با هر اتفاق کوچک و بزرگی هجان‌زده می‌شود.

پیش از رفتن به قلعه وحشت بخوانید

پیش از رفتن به داخل قلعه وحشت کیش بهتر است موارد زیر را بدانید:
حتما می‌دانید که احساس ترس یکی از حس‌هایی هست که موجب ترشح هورمون‌های مختلف در بدن می‌شود. هورمون‌هایی که به گفته دانشمندان برای سلامتی انسان بسیار مفید هستند. با این وجود بهتر است پیش از شرکت در این بازی، از سلامت خود اطمینان کامل داشته باشید. به عنوان مثال ورود افراد دارای مشکل قلبی را به قلعه وحشت کیش به هیچ عنوان توصیه نمی‌کنیم. همچنین نوجوانان زیر 14 سال اجازه شرکت در سناریو فول اکشن قلعه وحشت را ندارند. کودکان زیر 5 سال نیز در هیچ کدام از سناریوهای قلعه وحشت، اجازه ورود به این کلبه ترسناک را ندارند.
در درجه دوم فراموش نکنید که همه چیز در این قلعه ساختگی است. بنابراین اگرچه رخ دادن حس ترس غیرقابل کنترل بوده و هدف اصلی این بازی است؛ اما بکوشید که کنترل خود را از دست نداده و روی ذهن و جسم خود تسلط داشته باشید.
جالب است بدانید امکان حضور هم‌زمان بانوان و آقایان در قلعه وحشت وجود دارد. بنابراین این بازی فرصت خوبی برای داشتن یک سرگرمی خانوادگی و گروهی است.
در نهایت باید گفت با توجه به قیمت بلیط قلعه وحشت کیش، این سرگرمی از جمله ارزان‌ترین تفریحاتی است که در جزیره کیش می‌توانید تجربه کنید و از آن لذت ببرید.

رزرو تفریحات
تعداد بزرگسالان
تعداد خردسالان
%1 تخفیف مبلغ کل
69,300
تومان
همین حالا رزرو کن
comments

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این تفریح

ارزش هزینه به لذت
تفریح و خوشگذرانی
تنوع و کیفیت امکانات
وضعیت بهداشتی