بانجی جامپینگ کیش بر فراز خلیج فارس

بانجی جامپینگ کیش

3/5 - (1 امتیاز)

آنچه در این مقاله می خوانید

بانجی جامپینگ کیش ورزشی هیجانی است؛ که طنابی را با رعایت اصول ایمنی به فرد وصل می‎کنند و از ارتفاع زیادی با سر به سمت پایین سقوط کرده، در هوا معلق می‎ماند. سکوهای بانجی جامپینگ از نظر ارتفاع و… تفاوت‌هایی با یک‌دیگر دارند. در ادامه این مطلب به معرفی این تفریح ورزشی کیش می‌پردازیم.

تفریح بانجی جامپینگ کیش

در جزیره کیش برای این فعالیت ۲ سکو در نظر گرفته شده است؛ که ارتفاع ۴۰ و ۶۰ متری دارند. زمانی که برای مرحله آماده شدن تا پرش برای هر فرد در نظر گرفته شده از ۴۵ دقیقه شروع و تا ۱ ساعت امکان ادامه دار شدن را داراست. هیجان پرش از این ارتفاع به قدری بالاست که بسیاری از افراد در میانه‌های آماده شدن از انجام آن انصراف می‎دهند. اما باید گفت در این منطقه ایمنی در بالاترین حد استاندارد قرار گرفته است.

برای پرتاب شدن از سکو و آویزان شدن از طناب‌ها باید وزن قابل تحملی وجود داشته باشد؛ که از ۳۵ تا ۹۵ کیلو بیشتر نمی‎تواند باشد. رده سنی بانجی جامپینگ کیش بالای ۱۴ سال است؛ و به همین علت برای استفاده از این ورزش مدرک شناسایی دریافت می‎شود.

"<yoastmark
بانجی جامپینگ در کیش در کنار دریا و رستوران‌های ساحلی قرار گرفته و یکی از جاهای دیدنی کیش است و زمینی با مساحت ۱۵۰۰ مترمربع را در بر گرفته است. محل دقیق آن واقع در میدان المپیک و در نزدیکی شهر زیرزمینی کاریز است.

سکوهای بانجی جامپینگ در کیش در سال ۱۳۹۵ ساخته و افتتاح گردید. در هنگام پرش به انتخاب خودت شخص توسط مربی یا خود فرد به پایین پریده و در همان لحظه گوینده شروع به گزارش می‎کند. پیش از پرش تا ۲۴ ساعت نباید مشروبات الکلی مصرف کرده باشید. البته آزمایشات و تست‌های پزشکی انجام می‎گیرد؛ تا از بروز حادثه احتمالی جلوگیری به عمل آید. در صورتی که سابقه عمل جراحی داشته باشید باید اطلاع دهید؛ و همچنین کفش های ورزشی مناسب بانجی جامپینگ بپوشید. در پرش از ارتفاع دارا بودن سلامت کامل فیزیکی الزامی است.

هزینه بانجی جامپینگ در کیش

هزینه بانجی جامپینگ در کیش در هر فصل با توجه به آب و هوا و تقاضا و فروش متغیر است. در صورتی که رفت و آمد به کیش و فروش بلیط‌های این بازی کم‌تر باشد؛ بلیط‌ها با قیمت کم‌تری به فروش می‎روند.

بانجی جامپینگ یک ورزش هیجانی
بانجی جامپینگ یک ورزش هیجانی

به عنوان مثال سفر با تورهای کیش در فصل تابستان بسیار کم‌تر است؛ و تمامی هزینه‌ها به نسبت آن کاهش پیدا می‎کند. در برخی مواقع امکان خرید بلیط بانجی جامپینگ کیش از طریق هتل اقامت شما و یا مراکز خرید وجود دارد. بدین صورت می‎توانید این بلیط ها را با هزینه خیلی کم‌تری تهیه کنید. زیرا این مدل بلیط ها با تخفیف ارائه می‎شوند.

بد نیست هر از چند گاهی مقداری هیجان را تجربه کنید؛ و به بدن‌تان اجازه دهید آدرنالین کافی و مورد نیاز را ترشح کند. بانجی جامپینگ در جزیره کیش می‎تواند مقدار قابل توجهی از سطح هیجان را به بدن شما برساند. البته قبل از آن باید از سلامت جسمانی و قلب خود اطمینان کامل پیدا کنید؛ و مهم‌تر از آن انسان شجاعی باشید.

فراموش نکنید که در روزهای شلوغ، همیشه باید بلیط‌های این ورزش هیجان‌انگیز را زودتر تهیه کنید؛ زیرا ممکن است ظرفیت تمام شود و از تجربه لحظه‌های ناب پرش از ارتفاع بی‌بهره بمانید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین ها