نمایشگاه های کیش

نمایشگاه های کیش

4.5/5 - (2 امتیاز)

آنچه در این مقاله می خوانید

هر ساله نمایشگاه‌های متعددی توسط سازمان‌های گوناگونی در مراکز مختلف در جزیره کیش در حوزه های متنوع برگزار می‎شود. این نمایشگاه‌ها به بررسی و معرفی صنایع گوناگون پرداخته و هر کدام از کسب و کارها به معرفی کار حرفه خود می‎پردازند. اگر می‌خواهید با رویدادها و نمایشگاه های کیش بیشتر آشنا شوید؛ در ادامه این نوشته وب‌سایت کیش بوک همراه ما باشید. این که چرا این‌گونه نمایشگاه‌ها در منطقه کیش برگزار می‌شوند؛ به دلیل تعدد گردشگران ایرانی و خارجی بوده است. با برگزاری نمایشگاه های کیش، موضوع خاصی که به آن پرداخته شده، امکان این که در سطح جهانی مطرح شود را داشته و با سرعت بیشتری به اطلاع خواهد رسید.مکان جغرافیایی کیش به‌گونه‌ای است که زمین‌هایی با مساحت بالا در اختیار نمایشگاه های کیش قرار می‎گیرد؛ و امکان این که استانداردهای اصلی یک نمایشگاه با تجهیزات کامل در آن اعمال شود بسیار زیاد است. به علاوه تعداد زیاد هتل‌ها و سالن‌های همایش در کیش موقعیت ترنیب دادن نمایشگاه‌ها را فراهم می‎کند. معمولا اکثر نمایشگاه های کیش در نیمه دوم سال برگزار شده و دارای رونق فراوان می‌شوند. متخصصان و مدیران زیادی در بخش‌های مختلف کشور اعم از صنعتی، علمی، اقتصادی و موارد دیگر در این نیمه از سال به کیش سفر می‎کنند؛ و این خود تاثیر به‌سزایی در پیشرفت و رونق این نمایشگاه‌ها دارد.در سال ۹۸ نیز برنامه رویدادهای نمایشگاهی با تعداد ۱۴ نمایشگاه برنامه‌ریزی شده است؛ و به‌جز یک نمایشگاه صنایع دستی که از ۷ الی ۱۰ اردیبهشت در مرکز نمایشگاه های بین‌المللی کیش برگزار می‎شود، دیگر نمایشگاه‌ها از ماه شهریور به ترتیب شروع به برگزاری کرده و در ماه اسفند به پایان می‎رسند. اولین نمایشگاه نیز در ارتباط با تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی است که در همین محل برگزار می‎شود. در ادامه توضیح بیشتری در ارتباط با نمایشگاه های کیش و رویدادهایی که در آنها برگزار خواهند شد خواهیم داد.

نمایشگاه های کیش در برنامه سال جدید

در سال ۹۸ غالب رویدادهای نمایشگاهی در مرکز نمایشگاه های بین‌المللی کیش برگزار می‎شوند. در این نمایشگاه تمامی خدمات زیر نظر پیمانکار هدایت می‎شود. خدماتی چون خدمات اداری، نیروی انسانی، خودرو سواری، ماشین‌آلاتی که تخلیه بارهای تجهیزات نمایشگاه را انجام می‎دهد، نظافت، گل آرایی و جمع‌آوری زباله‌ها از این دسته هستند.

به علاوه پذیرایی از غرفه‌داران نیز در دستور کار این نمایشگاه قرار گرفته است. در اصل این نمایشگاه یکی از بهترین و کامل‌ترین نمایشگاه‌های کیش است. در این مکان که در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی کیش قرار گرفته، ۳ سالن بزرگ برای ارائه رویدادها وجود دارد.

تنها یک رویداد که پنجمین نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهر کیش KISH GOLDEX است؛ در تالار شهر برگزار خواهد شد. تاریخ این رویداد ۵ تا ۸ آذر است. این تالار بزرگ‌ترین تالار کیش بوده و به غیر از نمایشگاه های کیش که هر از گاهی در آن برگزار می‎شود؛ کارایی اصلی آن اجرای کنسرت است. این تالار با ظرفیت ۳۰۰۰ نفر درست در مرکز جزیره کیش قرار گرفته است. به همین دلیل امکان دیده شدن این رویداد توسط مردمی که فقط در شهر تردد دارند بیشتر است.

نمایشگاه های کیش

رویدادهایی که در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می‎شود به شرح ذیل است:

  • اولین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندان‌پزشکی، آزمایشگاهی و بیمارستانی از تاریخ ۴ تا ۷ شهریور
  • اولین نمایشگاه بین‌المللی موبایل و کالای دیجیتال از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ مهر
  • شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان کیش KISH BUILDEX از تاریخ ۸ تا ۱۱ آبان
  • ششمین نمایشگاه و همایش بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ آبان
  • یازدهمین نمایشگاه تخصصی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور KISH INVEX2019 از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ آبان
  • یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی دریایی ایران IRAN MARITIME از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ آذر
  • نمایشگاه بین‌المللی لاستیک و پلاستیک کیش (کیش پلاست) از تاریخ ۵ تا ۸ دی
  • شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش از تاریخ ۳۰ دی تا ۳ بهمن
  • نمایشگاه بین‌المللی محصولات کشاورزی، مواد غذائی و آشامیدنی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته از تاریخ ۱۵ تا ۱۸ بهمن
  • دومین نمایشگاه بین‌المللی بسته‌بندی داروئی خاورمیانه IMP2020 از تاریخ ۲۴ تا ۲۷ بهمن
  • چهارمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد ایران (سمپوزیوم فولاد) از تاریخ ۶ تا ۷ اسفند
  • دومین نمایشگاه بین‌المللی ورزش، سلامت و صنایع وابسته کیش KISH SPORTEX از تاریخ ۱۴ تا ۱۷ اسفند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین ها