نکات شرکت در جشنواره تابستانی کیش

جشنواره تابستانی کیش

4.7/5 - (3 امتیاز)

آنچه در این مقاله می خوانید

جشنواره تابستانی کیش یکی از جاذبه های کیش است و از نامش کاملا مشخص است که برای شرکت در آن باید در چه تاریخی قصد سفر به کیش را بگیریم. این جشنواره هر ساله از اواسط تیرماه آغاز و تا پایان شهریور ماه همان سال ادامه دارد. البته بسیاری از آژانس‌های مسافرتی در این فصل قیمت‌های خود را کمی پایین می‌آورند و حتی گاهی تخفیف‌ها هیجان‌انگیزی هم ارائه می‌دهند که افراد زیادی برای سفر به کیش و شرکت در این جشن اقدام کنند.جشنواره تابستانی کیشیکی از رویدادهای کیش که برای همگی سرگرم کننده و جذاب است، برگزاری این جشنواره است. جزیره کیش در فصل تابستان، به دلیل آب و هوای شرجی فصل گرمی برای سفر است. از همین رو این جشنواره در این فصل یکی از دلیل‌های سفر است. با وجود گرمای تابستان هر ساله مسافران زیادی از سراسر ایران و حتی توریست‌های خارجی به جزیره کیش سفر می‌کنند و خاطرات بیادماندنی برای خود ثبت می‌کنند.در این جشنواره ممکن است شاهد برنامه‎های انگیزشی هم باشید. برای مثال ممکن است در برخی از مراکز به شما کارت‌های تخفیف ۵۰ هزار تومانی داده شود که برای استفاده از یک تفریح خاص در جزیره کیش باشد. البته با ورود شما به فرودگاه جزیره کیش کانترهای ارائه خدمات گردشگری را خواهید دید که شما را راهنمایی می‌کنند و همچنین پکیج‌های گردشگری متنوعی به شما پیشنهاد می‌دهند. همچنین احتمالا کارت‌های هدیه‌ای هم به شما تقدیم می‌کنند که شامل خدمات متنوعی است.

برگزاری جشنواره شاد روی جزیره

جمعیت زیادی هر ساله منتظر تعطیلات تابستانی هستند که با فرزندان محصل خود به سفر بروند. این یک فرصت مناسب است که تابستان خود و خانواده‌تان را خاطره‌ساز کنید. حتی اگر بارها به جزیره کیش سفر کرده باشید، برنامه‌های متنوع در این فصل برای شما تازگی خواهد داشت. این بار تابستان خود را طور دیگری بگذرانید. تفریح در یکی از زیباترین جزیره‌های ایرانمان، که پر از اتفاق برای سرگرم‌شدن شما و تک تک اعضای خانواده‌تان دارد. جزیره کیش را در هر فصلی هم بروید جایی برای دیدن دارد. حال اگر در برنامه‌های جشنواره تابستانه کیش شرکت کنید شما را تا پاسی از شب سرگرم می‌کند.

کیش در تابستان

اما یکی دیگر از امتیازات شرکت در جشنواره تابستانی کیش این است که بسیاری از مراکز خرید بر روی محصولات خود تخفیف‌های ویژه‌ای در نظر می‌گیرند، این موضوع فرصت خوبی برای خرید و گشت و گذار در پاساژها ایجاد می‌کند. به واسطه این تخفیف‌ها می‌توانید سوغاتی‌های بی‌نظیری خرید کنید. از مسابقات جذاب خانوادگی می‌توان به رالی اشاره کرد که جایزه بی‌نظیری هم دارد. جایزه هیجان‌انگیز این مسابقات معمولا خودرو است.

برنامه‌های متنوع جشنواره تابستانی کیش

همه ساله برنامه‌های متنوعی در این جشنواره برگزار شده که بسیاری از قسمت‌های آن به صورت زنده از شبکه‌های صدا و سیما پخش می‌شوند. دست اندرکاران این جشنواره بزرگ، موضوعات مختلفی را برای شادی مردم در نظر می‌گیرند. شما در این جشنواره می‌توانید به تماشای یک تئاتر خانوادگی و برنامه‌های متنوع ورزشی در فضای آزاد بنشینید. به اجرای موسیقی سنتی و پاپ گوش بسپارید. یکی از بخش‌های شاد این جشنواره، اجرای جنگ شبانه توسط لطیفه گویان کشورمان است. این برنامه شما و همسفرانتان را بسیار شاد خواهد کرد. برنامه‌های متنوع جشنواره تابستانی کیش آن‌قدر متنوع است که برای هر سن و سالی می‌تواند جذاب باشد. به همین دلیل در این جشنواره خانواده‌های زیادی را می‌بینید که در حتی ۴ سال برای تماشای این برنامه‌ها با هم به تماشا نشسته‌اند.

جشواره کیش

در این فصل شما شاهد کارناوال‌های شاد در خیابان خواهید بود. این بخش برای کودکان بسیار جذاب است، چرا که افرادی را با لباس کارتن‌های مورد علاقه آنان را می‌پوشد را می‌بینند. اما به نظرم جذاب‌ترین برنامه جشنواره تابستانی کیش، قسمت قرعه‌کشی و اهدای جوایز است. جوایزی که تعداد آن کم هم نیست، می‌تواند یک خاطره جالب برای شما بسازد. برای شرکت در قرعه‌کشی می‌توانید در مسابقات این برنامه‌ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین ها