گذر طبیعت کیش

گذر طبیعت کیش

5/5 - (1 امتیاز)

آنچه در این مقاله می خوانید

شرق جزیره کیش اصلی‌ترین بخش تفریحی این جزیره است و در سفر شما به کیش یکی از آن جاهایی که عملا بیشتر وقت شما را به خود اختصاص می‌دهد، بخش شرقی است. در میان جاهای دیدنی کیش در بخش شرقی ، گذر طبیعت از آن جاهایی است که بچه‌ها عاشقش می شوند.شاید جای تفریحات کودکان در کیش اندکی خالی باشد. بچه‌ها نیاز دارند در جایی بدوند و بازی کنند و البته در میانه تفریحشان یاد هم بگیرند. تفریح خانوادگی با بساط انداختن و پیک نیک رفتن شکل می‌گیرد و همه این‌ها یعنی یک جای وسیع لازم است که بچه‌ها به راحتی بدوند و بازی کنند. کیش را دریا احاطه کرده است و نمی‌شود بچه‌ها را به تفریح و پیک نیک برد و آبتنی را از آنها دریغ کرد. این یعنی آن که باید به گذر طبیعت کیش بروید و عصری زیبا را در کنار دریا بگذرانید.

گذر طبیعت کیش کجاست؟

گذر طبیعت عملا ورودی شمالی اسکله تفریحی بزرگ کیش است. اسکله و در کنار آن ساحل تفریحی همه و همه دریک منطقه بسیار زیبا می‌تواند روز پیک نیک شما را در کیش بسازد. گذر طبیعت کیش پارکی است که به صورت راه‌رویی درست شده است. با حوض‌های میانی که بر گرفته از سبک معماری ایرانی است. همان طور که گفتیم گذر طبیعت مناسب فرش اندازی و بساط افکنی است، البته در آن کباب نمی‌توان درست کرد اما اطراف شما پر است از رستوران‌ها و کافه‌هایی که می‌توانید شامتان را در آن صرف کنید. این منطقه مبلمان مناسب شهری هم دارد که جای مناسبی را برای آسودن در سایه درختان فراهم می‌کند.

"پارک

جادبه های پارک گذر طبیعت در کیش برای کودکان

یکی از چیزهایی که بچه‌ها عاشق آن‌اند، این است که به دیدن مجسمه‌های حیوانات نصب شده در گذر طبیعت بروند. این مجسمه‌ها از حیوانات بومی جزایر خلیج فارس ساخته شده است حیواناتی مانند دلیجه (که نوعی پرنده شکاری است) لاکپشت‌های آبی و فلامینگو.

همین طور در شب‌ها که اصلی‌ترین زمان گشت و گذار در کیش است نورپردازی این منطقه آن را به بهترین جا برای قدم زدن‌های عاشقانه بدل می‌کند. طاق‌های سیمانی این گذر نورپردازی بسیار منحصر به فردی دارد و در شب چشم نوازی بی‌نظیری را برای قدم زدن و گوش سپردن به موسیقی پدید می‌آورد. راستی اینجا هم از نسیم دریا بی نصیب نیست.

اما انتهای گذر طبیعی یک آب نمای زمینی قرار دارد . اسم آب نماهای زمین که می آید بچه برای خیس شدن و بدو بدو کردن در میان فواره‌هایی که به یک باره از زمین می‌جوشند خود را آماده می‌کنند. جیغ و داد صدای خنده بچه‌ها این قسمت از جزیره را آکنده است و همین زیبایی این منطقه از کیش را دو چندان می‌کند.

گذر طبیعت کیش از آن دسته جاهایی است که اگر بچه دارید می‌توانید بهترین خاطره را برای بچه‌ها بسازد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین ها