پارک ساحلی سیمرغ کیش کجاست؟

پارک ساحلی سیمرغ کیش

5/5 - (2 امتیاز)

آنچه در این مقاله می خوانید

دور تا دور کیش را آب‌های خلیج همیشه فارس فرا گرفته، معماری این جزیره به این گونه است که با کوچکترین دلیل و به هر بهانه‌ای شما را به سمت دریا می‌کشند تا حرکت موج‌ها روحتان را نوازش دهد. در ساحل این جزیره تفریحات خوبی برای هر رده سنی در نظر گرفته‌اند. در تور کیش وجود پارک‌های ساحلی کیش این موضوع را اثبات می‌کند. یکی از پارک های کیش که طرفداران زیادی هم دارد پارک ساحلی سیمرغ است. پارک سیمرغ در قسمت جنوب شرقی جزیره قرار دارد.پارک ساحلی سیمرغ

 ساحل سیمرغ کیش

مهم‌ترین مشخصه این ساحل وجود مجسمه معروفی است با همین نام، مجسمه سیمرغ سازه بزرگ سفید رنگی است که تمام آن چهره مردی را با ریش‌های بلند نشان می‌دهد. در واقع این مجسمه نماد این پارک ساحلی سیمرغ و یکی از جاهای دیدنی کیش است. در کنار این مجسمه می‌توانید عکس‌های یادگاری زیبایی بگیرید. رنگ سفید این مجسمه بزرگ و آسمان آبی بالای دریا ترکیب رنگی آرامش بخش در عکس‌های شما ایجاد می‌کند.

ساحل سیمرغ در کیش

این پارک به طول ۳۰۰ متر و مساحت ۱۵۰۰۰ متر مربع در یک سمت از جزیره واقع شده است. دسترسی به آن ساده است چرا که در کنار جاده جهان قرار دارد. شما توسط این جاده می‌توانید به دور تا دور جزیره کیش دسترسی داشته باشید. با رانندگی در جاده جهان و در قسمت جنوب شرقی جزیره، مجسمه سفید رنگ سیمرغ را از دور می‌بینید. اگر از فضای این قسمت جزیره لذت بردید، می‌توانید در هتل مارینا اقامت داشته باشید. با اقامت در این هتل در هر ساعتی از روز که بخواهید می‌توانید به پارک سیمرغ بروید و از ساحل آن استفاده کنید.

جاذبه‌های پارک ساحلی سیمرغ

تعدادی زیادی از مسافران جزیره کیش از دوچرخه سواری خود خاطره خوبی ثبت می‌کنند. در این پارک زیبا در امتداد ساحل می‌توانید یک مسیر دوچرخه سواری داشته باشید و از این تفریح لذت ببرید.

پارک سیمرغ

این پارک در مجاور پارک دلفیناریوم کیش واقع شده، تماشای دلفین‌ها برای کودکان و حتی بزرگسالان بسیار جالب و دیدنی است. شاید در نگاه اول فکر کنید مبلغ ورودی به دلفیناریوم کمی زیاد است. باید در نظر داشته باشید که هزینه پرداختی شما منجر به ثبت یک خاطره متفاوت می‌شود. شما در دل جزیره به تماشای بازی حیوانات زیر آب می‌روید. به غیر از دلفین، گراز و گربه دریایی و همچنین پنگوئن‌های کوچک را در این مجموعه خواهید دید. البته اگر در مواقع پر مسافر سال به جزیره کیش سفر کرده‌اید می‌توانید بلیط ورودی پارک دلفین کیش را به صورت آنلاین خریداری کنید تا در صف‌های طولانی منتظر نمانید.

یکی دیگر از جاذبه‌های نزدیک به پارک ساحلی سیمرغ، باغ پرندگان کیش است. شما در این باغ می‌توانید نزدیک به ۶۰ گونه پرنده را تماشا کنید. باغ پرندگان کیش یکی از مجهزترین فضاها برای نگهداری گونه‌های پرنده است. فضای بزرگ حدود ۱۰۰ هکتار در اختیار این مجموعه قرار گرفته است.

باغ پرندگان کیش

این محوطه دارای زمین‌های بازی ویژه کودکان است. همچنین اگر به ورزش‌هایی مانند اسکیت، پینگ پونگ و بدمینتون علاقمندید می‌توانید در زمین‌های مخصوص در این پارک به همراه همسفران خود سرگرم شوید.

آرامش را در ساحل سیمرغ به دست آورید

چرا می‌گوییم آرامش؟ این‌جا مکان آرامی است. پارک ساحلی سیمرغ با وسعت زیادی که دارد فضای خوبی برای قدم زدن است. اگر نیاز به فکر کردن دارید، چند دقیقه به تنهایی در این پارک قدم بزنید. به شما قول می‌دهم دریا به شما انرژی مثبتی خواهد داد که از فکر کردن خود یک نتیجه عالی بگیرید. هر زمانی که بعد از قدم زدن در این پارک احساس خستگی به سراغتان آمد، می‌توانید در آلاچیق‌های این پارک دقایقی را استراحت کنید. مسقف بودن این آلاچیق‌ها به شما این امکان را می‌دهد که در سایه‌ای بمانید و خنک شوید.

مجسمه های پارک سیمرغ

حتما از گرمای جزیره کیش در نیمه اول سال باخبر هستید. برای تازه کردن نفستان هم که شده چند دقیقه‌ای بر روی نیمکتی بنشینید. اگر در این سفر کودکی همراه خود دارید می‌توانید به راحتی آن را سرگرم کنید. برای یک روز هم که شده نگران کثیف شدن لباس‌هایش نباشید. بگذارید راحت بر روی شن‌های پارک ساحلی سیمرغ قدم بزند و بازی کند. در این زمان می‌توانید خودتان هم دقایقی را استراحت کنید یا کتاب بخوانید. حتی بازی کردن با تلفن همراه هم در ساحل مزه دیگری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین ها