والیبال ساحلی در کیش شکوه یک ورزش زیبا

والیبال ساحلی در کیش

5/5 - (1 امتیاز)

آنچه در این مقاله می خوانید

معرفی والیبال ساحلی کیش

هر کدام از شهرهای ایران عملا برای خود ورزشی محلی و پرطرفدار دارند، که ریشه در فرهنگ آن شهر دارد. در این مقاله شما با والیبال ساحلی در کیش آشنا می‌شوید؛ تفریحات ورزشی کیش در صورتیکه اهل ورزش حرفه‌ای هستید، می توانید ورزش های متنوعی را در کیش امتحان کنید.
هر شهر در ایران یک ورزش پرطرفدار و محلی دارد. گاهی ورزشی در فرهنگ آن دیار ریشه دارد و گاهی ورزشی بر اساس امکاناتی که در آن جا وجود دارد بین مردم جا افتاده. گاهی هم هر دو موضوع با هم دست به دست داده تا ورزشی به هنر مردم آن منطقه تبدیل شود. تیراندازی در لرستان در فرهنگ مردم است اما سالن‌های تیراندازی چندانی در این استان وجود ندارد تا در این استان تیراندازی به مهم‌ترین ورزش بدل شود. شرایط جغرافیایی و فرهنگی و امکانات دست به دست هم داده‌اند که در جویبار مازندران بهترین استعدادهای کشتی ایران پرورش یابند و دنیا، جویبار را با کشتی آزاد می‌شناسد.
فوتبال در تهران طرفدار زیادی دارد البته وجود دو باشگاه بسیار پرطرفدار و امکانات نسبی این ورزش، مانند زمینهایی که در محلات برای این ورزش ساخته شده است می‌تواند در رویکرد مردم به این ورزش مؤثر باشد. این که تهرانی‌ها بیش از دیگر شهرهای ایران فوتبال دوست دارند، مقداری به خاطر فرهنگ تهرانی‌هاست و مقداری هم به خاطر امکانات این شهر. در ترکمن صحرا اگر بگویید اهل سوارکاری هستید، شما را به چشم دیگری نگاه می‌کنند و احترامی ویژه برای شما به وجود می‌آید. اما کیش چه طور؟ چه ورزشی در خون مردم کیش است و البته جغرافیا و امکانات هم برای آن فراهم آمده است.

والیبال ساحلی در کیش، ورزشی در خون مردم

در کیش هم والیبال ساحلی موضوعی است که به جان مردم پیوند خورده. سال ۲۰۱۸ کیش  میزبان مسابقات جهانی این ورزش در بالاترین سطح جهانی آن بود و برخی از بهترین قهرمانان این ورزش از باشگاه این جزیره برخاسته‌اند.

والیبال ساحلی در کیش

این ورزش یک بازی با تیمی کوچک است. با چهار نفر در دو تیم دو نفره می‌توان آن را بازی کرد. فقط یک زمین ماسه‌ای می‌‌خواهد، و البته  دور تا دور کیش جان می‌دهد برای بازی. اما این همه ماجرا نیست اگر قرار بود چهار نفر و یک توپ و توری که به هرجا آن را بند می‌کنند را امکانات والیبال ساحلی در تور کیش دانست دیگر نمی‌نوانستیم بگوییم که کیش  امکانات ویژه‌ای برای این ورزش دارد.

یکی از زیباترین و در عین حال با امکانات‌ترین باشگاه‌های والیبال ساحلی در کیش وجود دارد. در مقاله‌ای درباره پلاژ ساحلی آقایان صحبت کرده بودیم و گفته بودیم مقصد تمام والیبال دوستان است. اکنون هم بهترین جایی که برای والیبال ساحلی در کیش به شما معرفی می‌کنیم همین پلاژ ساحلی آقایان است. زمین‌های استاندارد والیبال ساحلی که مشرف به دریا هستند لذت این ورزش را دو چندان می‌کند. نسیم عصرگاهی و خنک دریا بدن‌های خسته و خیس از عرق را در حین بازی خنک می‌کند. و شما همیشه حریف‌هایی قدر را در این باشگاه برای بازی کردن می‌یابید.

 

اگر واقعا این ورزش را دوست داشته باشید و در کیش دست به توپ شوید، دیگر هیچ مجتمع تجاری و تفریحات آبی را در پیش نمی‌گیرد. بخشی از روز را به والیبال ساحلی در کیش اختصاص می‌دهید و بخشی دیگر را به بدنسازی و دویدن در کنار ساحل می‌پردازید.

در ادامه کلیپ تبلیغاتی جام جهانی والیبال ساحلی در کیش را ببینید و شکوه این جزیره و این ورزش زیبا را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین ها