بهترین هتل های کیش برای ماه عسل

بهترین هتل های کیش برای ماه عسل

5/5 - (2 امتیاز)

آنچه در این مقاله می خوانید

جزیره زیبای کیش یکی از مقاصد مناسب برای ماه عسل است. بنابراین در این جزیره هم هتل‌های لوکس و زیبای زیادی برای اقامت تازه داماد و عروس تاسیس شده است. هر کدام از این هتل‌ها امکانات مختلفی دارند که باعث می‌شود بهترین تجربه اقامت را در آن‌ها داشته باشید. 

هتل داریوش کیش 

هتل داریوش کیش به جرات یکی از بهترین هتل های کیش برای ماه عسل و اوقات دیگر است. معماری این هتل شباهت بسیار زیادی به دوران هخامنشی دارد، به همین دلیل هم نام آن را داریوش گذاشته‌اند. این هتل پنج ستاره بوده و علاوه بر اتاق‌های جذاب، دارای سوئیت رویال نیز است. این سوئیت گزینه مناسبی برای ماه عسل و تازه عروس و دامادها است. طراحی و تزئیات متفاوت این سوئیت هم آن را جالب‌تر می‌کند. 

نکته مهم دیگری که در مورد هتل داریوش کیش وجود دارد این است که تنها پنج دقیقه تا دریا فاصله دارد. سالن‌های بدنسازی، پینگ پنگ و بیلیارد، استخر و سونا، رستوران‌ها و کافی‌ شاپ‌های متنوع بخشی از خدمات این هتل به شمار می‌روند. با اقامت در این هتل می‌توانید برای برخی از مکان‌های دیدنی جزیره، بلیط تخفیف‌دار دریافت کنید. 

هتل داریوش

هتل پانوراما کیش

یکی از لوکس‌ترین هتل‌ های کیش برای ماه عسل، پانوراما است. این هتل ۵ ستاره دارای ۲۷۶ اتاق برای اقامت میهمانان است. هتل پانوراما همانطور که از نامش هم مشخص بوده، چشم اندازی ۳۶۰ درجه به تمام جزیره دارد. همچنین به دلیل موقعیت جغرافیایی که تقریبا در مرکز جزیره بوده به تمام مراکز دیدنی و تفریحی دسترسی راحتی دارید. 

این هتل امکانات مختلفی از جمله سونا، جکوزی، استخر، سالن ماساژ، سالن بیلیارد، اسپا، سالن بدنسازی، کافی شاپ و رستوران دارد. همچنین ترانسفر فرودگاهی برای مهمانان رایگان بوده و روم سرویس به صورت ۲۴ ساعته فعال است. 

هتل مارینا پارک کیش 

هتل مارینا یکی دیگر از مکان‌های مناسب برای ماه عسل در جزیره زیبای کیش است. شما می‌توانید در ساحل اختصاصی این هتل استراحت کرده و از امکانات ورزشی آن بهره‌مند شوید. این هتل فضای داخلی زیبایی داشته که مناسب تازه عروس و داماد‌ها است. با خرید پکیج ماه عسل این هتل می‌توانید از ماساژ تایلندی، ترانسفر فرودگاهی و استخر به صورت خانوادگی بهره‌مند شوید. 

هتل مارینا کیش

هتل ترنج کیش 

هتل ترنج یکی از خاص‌ترین هتل‌های ایران بوده که در جزیره کیش قرار دارد. این هتل روی آب بوده و هر سوئیت آن چشم انداز ابدی به دریا دارند. احاطه شدن با آب‌های آبی خلیج فارس و اقامت در میان‌ آن‌ها، جالب‌ترین تجربه زندگی شما خواهد بود. مهم‌ترین ویژگی هتل ترنج این است که کف هر اتاق شیشه‌ای بوده و می‌توانید چشم اندازی از دریا داشته باشید. 

رستوران‌های این هتل بهترین کیفیت غذا را دارند و علاوه بر این سالن یوگا، ماساژ و استخر و جکوزی اختصاصی هم دارند. هزینه اقامت در هتل ترنج با توجه به سوئیت انتخابی شما تغییر می‌کند. سوئیت‌هایی که در انتهای ترنج بوده و چشم انداز کاملی از دریا دارند، هزینه اقامت در آن‌ها بیشتر است. 

 

هتل کوروش کیش 

هتل کوروش کیش، محل اقامت دیگری بوده که در ۱۶ طبقه طراحی شده است. این هتل با جدیدترین تکنولوژی‌ها طراحی شده، به همین دلیل کاملا مطابق با محیط زیست است. برای تامین انرژی این هتل از سلول‌های خورشیدی استفاده می‌شود. به همین دلیل هم به کوروش، هتل سبز گفته می‌شود. این هتل هم اتاق‌های رو به دریا داشته و هم سوئیت رویال برای موقعیت‌های خاص ارائه می‌دهد. 

از دیگر امکانات هتل کوروش می‌توان به استخر، جکوزی و سونا اشاره کرد. همچنین سالن‌های ورزشی داشته تا بتوانید در طول سفر فعالیت‌های ورزشی خود را دنبال کنید. علاوه بر این موارد، رستوران و کافی شاپ مجموعه هم بالاترین کیفیت و بهترین خدمات را ارائه می‌دهند. این هتل از لحاظ دسترسی در موقعیت بسیار خوبی در جزیره قرار گرفته است. 

هتل کوروش کیش

هتل شایان کیش 

هتل شایان هم مجموعه دیگری بوده که برای ماه عسل مناسب است. این هتل که یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های جزیره بوده هنوز هم بهترین خدمات را ارائه می‌دهد. هتل شایان با ۱۹۵ اتاق و معماری شگفت انگیز، مکان مناسبی برای اقامت ماه عسل است. دسترسی راحتی به اسکله تفریحی داشته و دیگر نگرانی برای رفتن به مکان‌های دیدنی و مراکز خرید نخواهید داشت. 

 

هتل بین المللی کیش 

هتل بین المللی کیش یکی از جدیدترین هتل‌های این جزیره بوده که همین چند سال قبل تاسیس شده است. این هتل ۵ ستاره، کیفیت بالایی را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. هتل بین المللی کیش در نزدیکی اسکله تفریحی و مراکز خرید قرار دارد. به همین دلیل به راحتی به این مکان‌ها دسترسی خواهید داشت. 

از طرفی دارای سوئیت‌های مختلفی رو به دریا است که می‌توانید انتخاب کنید رو به طلوع یا غروب باشد. این ویژگی باعث شده تا بسیاری از زوج‌هایی که به دنبال یک اقامت لوکس هستند به سراغ هتل بین المللی کیش بروند. ترانسفر فرودگاهی، استفاده از رستوران‌های ایرانی و فرنگی، بلیط تخفیف‌دار برای مکان‌های دیدنی و سالن‌های ورزشی و استخر از دیگر امکانات این مجموعه هستند. 

هتل بین المللی کیش

هتل میراژ کیش 

هتل‌هایی که تا اینجا معرفی کردیم همگی لوکس بودند. با این حال ممکن است مایل باشید تا ماه عسل اقتصادی‌تری بروید؛ در این صورت باز هم هتل‌های مناسبی برای اقامت وجود دارند. هتل میراژ کیش یکی از مکان‌های اقامتی بوده که با پرداخت هزینه مناسب می‌توانید در آن اقامت کنید. این هتل هم اقتصادی بوده و هم خدمات بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. به همین دلیل بسیاری از زوج‌ها برای اقامت آن را انتخاب می‌کنند. 

هتل میراژ کیش دارای یک سوئیت پرزیدنتال بوده که چشم انداز بی‌نظیری رو به دریا دارد. همچنین فضای اتاق برای تازه عروس و تازه داماد‌ها طراحی شده است. رزرو این سوئیت در مقایسه با هتل‌های دیگر هزینه بسیار مناسب‌تر اما خدمات برابری دارد. همچنین وجود استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، کافی شاپ و رستوران از دیگر امکانات این سوئیت به شمار می‌روند. 

 

هتل ویدا کیش 

هتل ویدا گزینه مقرون به صرفه دیگری بوده که برای ماه عسل توصیه می‌شود. این هتل فاصله کمی با دریا دارد، پس می‌توانید با کمی پیاده روی به ساحل برسید. این ویژگی یعنی نزدیک بودن به دریا باعث می‌شود تا اتاق‌های زیادی رو به دریا داشته باشد. به همین دلیل انتخاب سوئیت‌های رو به دریا به عروس و دامادها توصیه می‌شود. 

اگر به منظور ماه عسل هتل ویدا را انتخاب می‌کنید، حتما به پذیرش اطلاع دهید. این هتل امکانات خاص و تزئینات متفاوتی را برای ماه عسل فراهم می‌کند. همچنین می‌توانید در طول اقامت خود از استخر، جکوزی، سالن بدنسازی، رستوران و کافی شاد و سالن ماساژ آن استفاده کنید. 

هتل مارینا کیش

رزرو بلیط سفر به کیش برای ماه عسل 

اگر برای رزرو بلیط سفر به کیش برای ماه عسل به دنبال یک مجموعه حرفه‌ای و متخصص می‌گردید، کیش بوک گزینه پیش‌روی شما است. کیش بوک بهترین برنامه‌ریزی سفر را برای شما انجام داده و علاوه بر این، بلیط هواپیما و رزرواسیون هتل را نیز برعهده می‌گیرد. شما تنها کافی بوده تا چمدان خود را برای سفر آماده کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین ها