همه چیز درباره زمین تنیس در کیش

زمین تنیس در کیش

5/5 - (1 امتیاز)

آنچه در این مقاله می خوانید

پیدا کردن زمین تنیس در کیش برای کسانی که این ورزش حرفه‌ای را به عنوان یکی از تفریحات ورزشی بر می‌گزینند گاهی سخت می‌شود. تفریحات ورزشی کیش بخش اصلی جاذبه‌های گردشگری این جزیره زیبا را می‌سازند و اگر در پرداختن به این تفریحات برای کسی که برای این مقصود به کیش می‌رود وقفه و مشکلی پیش بیاید عملا کل سفرش خراب می‌شود.در مقاله‌های قبلی درباره والیبال ساحلی و کیفیت بین‌الملی‌اش در کیش به خوبی توضیح دادیم و بهترین زمین‌های این رشته را معرفی کردیم. اما تفریحات ورزشی غیر آبی در کیش فقط به این ورزش محدود نمی‌شود. شما در کیش می‌توانید با خواندن این مقاله بهترین زمین تنیس در کیش را انتخاب کنید و برای این بازی مفرح به آنجا بروید.

زمین تنیس هتل مارینا کیش
زمین تنیس هتل مارینا کیش

معرفی بهترین زمین‌های تنیس کیش

کیش شاید تنها شهر کوچک ایران باشد که در خود دو مجموعه تنیس را جای داده است. ما اول این دو مجموعه را به شما معرفی می‌کنیم و بعد به این موضوع می‌پردازم که چگونه لذت خود را از بازی تنیس در زمین تنیس کیش افزایش دهید.

زمین‌های تنیس کیش عبارت اند از:

  1. زمین تنیس مجموعه هتل مارین پارک کیش
  2. مجموعه المپیک کیش

یکی از لاکچری‌ترین هتل‌های کیش هتل مارینا پارک است، در گوشه ساحل شرقی، که در خود یک باشگاه ماهیگیری و دو زمین تنیس را جای داده است. مانند خدمات رستوران هتل مارینا، استفاده از زمین تنیس آن نیز برای همه آزاد است، اما مسافرین ساکن در هتل مارینا پارک، برای استفاده از خدمات این زمین‌های تنیس اولویت دارند. به هر حال اگر فکر می‌کنید به کیش رفتن شما بدون بازی تنیس معنی خاصی ندارد باید یک گزینه دیگر هم داشته باشید.

زمین تنیس در کیش
زمین تنیس هتل مارینا پارک در کنار دریاست و از آن می‌توانید در هنگام بازی، دریا را ببینید و صدای آرامش بخش آن تمرکز شما را بالا می‌برد. ولی تنها ضعف آن این است که اولا در دسترس همه نیست و دوما تنها دو زمین تنیس در این مجموعه وجود دارد.

دیگر مجموعه‌ای که می‌توانید برای تنیس بازی کردن روی آن حساب ویژه‌ای کنید مجموعه دهکده المپیک کیش است. در دهکده المپیک شما با ۱۰ زمین تنیس بسیار مجهز روبه‌رو هستید و اگر مسابقات خاص و یا اردو تیم حرفه‌ای خاصی در این زمین

برقرار نباشد، شما به راحتی یک زمین خالی برای بازی به دست می‌آورید.

زمین تنیس در کیش

مهم‌ترین مسائلی که در زمین تنیس کیش باید رعایت کنید

جاهای دیدنی کیش زیاد است، شما چه مهمان زمین المپیک باشید و چه در هتل مارینا به تنیس بپردازید، چند نکته را باید رعایت کنید. اول این که این زمین‌ها همه از جنس خاک رس هستند و بازی روی خاک رس با بازی سالن و چمن تفاوت‌هایی دارد که اگر آنها را رعایت نکنید احتمال آسیب دیدن شما بسیار است.

وسایل تنیس در کیش بسیار ارزان‌تر از دیگر جاهاست زیرا در کیش این وسایل گمرک نمی‌خورند. شما می‌توانید یک ست کامل ورزشی اعم از راکت و ساک و لباس کفش را در کیش با قیمتی بسیار مناسب بخرید. حتما در این جزیره زیبا یک ست کامل بخرید و با ست جدیدتان ورزش کنید زیرا این گونه می‌توانید این وسایل را تست کنید. به خصوص راکت تنیس که اگر مناسب شما نباشد قابل تعویض است.

تنیس ورزشی سنگین است و باید با شکم خالی انجام شود. در کیش به خاطر گرمی هوا بیشتر در شب هنگام به تنیس پرداخته می‌شود، پس سعی کنید یا شام نخورید با به عصرانه‌ای مختصر اکتفا کنید.

به هر حال امیدوارم تجربه تنیس بازی کردن شما در کیش مانند این جزیره بی‌نظیر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین ها