آشنایی با رستوران های سنتی کیش

آشنایی با رستوران های سنتی کیش

2/5 - (1 امتیاز)

آنچه در این مقاله می خوانید

در جزیره کیش انواع گوناگونی از رستوران ها با سطوح کیفی و قیمتی گوناگون وجود دارد. هریک از این رستوران ها دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود هستند؛ اما به‌طور کلی می‌توان رستوران های کیش را در دو دسته‌بندی اصلی تقسیم کرد. رستوران های سنتی  کیش یا همان رستوران های ایرانی و فرنگی که به ارائه انواع غذاهای سنتی و داخلی و همین‌طور غذاهای ملل گوناگون می‌پردازند؛ و دسته دوم فست فودها که منوی آنها از نام‌شان قابل تشخیص است. در این نوشته وب‌سایت کیش بوک می‌خواهیم شما را با بهترین رستوران های سنتی کیش آشنا کنیم.

رستوران میرمهنا در کیش

اگر می‌خواهید یک غذای ایرانی، خوشمزه، باکیفیت و عالی را نوش جان کنید؛ بهترین جا رستوران میرمهنا است. این رستوران منوی متنوعی از انواع کباب‌های گوشت، مرغ، ماهی و… دارد. همین‌طور سایر انواع غذاهای فرنگیف کلاسیک و سنتی، باعث می‌شود دست شما برای انتخاب غذا باز باشد.
فضای زیبا و شیک رستوران و موسیقی زنده در آن نیز یکی دیگر از ویژگی‌های رستوران میرمهنا در کیش است؛ که فضایی دلنشین و خوب را برای شما رغم می‌زند. رستوران میرمهنا در خیابان فردوسی، خیابان اعتصامی، جنب متل تاپ رز قرار گرفته است.

رستوران میرمهنا در کیش
رستوران میرمهنا در کیش

رستوران کوه نور کیش

اگر به غذاهای فرنگی علاقه دارید؛ و همچنین گروهی از افراد با سلایق متنوع هستید؛ رستروان کوه نور قطعا می‌تواند سلیقه‌های متفاوت زیادی را پوشش دهد. این رستوران مجموعه بزرگی از غذاهای فرنگی و ایرانی را ارائه می‌دهد.

رستوران کوه نور کیش
رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور از نظر فضای خارجی و داخلی نیز یک رستوران ویژه است. رستورانی با دکور کاملا سنگی و صخره‌ای، که فضایی جذاب و هیجان‌انگیز را برای میهمانان فراهم می‌کند. در نهایت این رستوران نیز موسیقی زنده دارد. برای رفتن به رستوران کوه نور به خیابان امیرکبیر، روبروی دانشگاه کیش بروید.

رستوران توتی فروتی کیش

توتی فروتی یک رستوران فرنگی شیک و درجه یک است؛ که علاوه بر منوی پربار و غذاهای متنوع، به دلیل قرار گرفتن در ساحل دریا و ساختمان بزرگ و زیبایش، به عنوان یک جاذبه توریستی در تورهای کیش نیز شناخته می‌شود. در این رستوران بزرگ انواع غذاهای فرنگی طبخ و ارائه می‌شود و شما می‌توانید در محیطی جذاب و دوست داشتنی غذای خود را نوش جان کنید. رستوران توتی فروتی با ظرفیت ۵۰۰ نفر در انتهای بلوار دریا و در کنار اسکله جدید کیش قرار دارد.

رستوران توتی فروتی کیش
رستوران توتی فروتی کیش

رستوران پدیده شاندیز کیش

هرآنچه که برای یک رستوران خوب تصور کنید؛ در رستوران پدیده شاندیز وجود دارد. این رستوران فارغ از تنوع غذایی بالا و کیفیت و طعم عالی غذاها، بیش زا هرچیز با ویژگی‌های جانبی خود مشهور شده است. طراحی داخلی رستوران پدیده شاندیز کیش بر اساس معماری ۳۰۰۰ سال قبل بابل انجام شده است. سرویس حمل و نقل رایگان و اجرای موسیقی زنده، از دیگر جاذبه‌های این رستوران بزرگ و دیدینی است. این رستوران در میدان غروب، در جاده جهان قرار گرفته است.

رستوران پدیده شاندیز کیش
رستوران پدیده شاندیز کیش

رستوران فودلند کیش

فودلند یا سرزمین غذای کیش، پنجمین رستوران ایرانی و فرنگی است که توصیه می‌کنیم در طول سفر به کیش غذای آن را تجربه کنید.

رستوران فودلند کیش
رستوران فودلند کیش

فودلند کیش در واقع یک فود کورت بزرگ و بسیار متنوع است؛ که در منوی رستوران های آن بیش از ۱۰۰ غذای ایرانی و فرهنگی مختلف وجود دارد. از غذاهای کلاسیک تا انواع فست فودها، همه آنها را می‌توانید در فودلند کیش بیابید. جالب است بدانید که معمولا مواد غذایی فودلند کیش از کشورهای خارجی وارد جزیره می‌شود؛ و کیفیتی بسیار بالا دارد. اگر می‌خواهید به سرزمین غذای کیش بروید؛ باید به لاین غربی بازار بین‌المللی مرجان بروید.

رستوران پایاب کیش

این رستوران در کنار سازه تاریخی پایاب قرار دارد. بنابراین با حضور در آنجا می‌توانید علاوه بر صرف یک غذاهای خوشمزه و عالی، تجربه بازدید از پایاب کیش را نیز داشته باشید.

رستوران پایاب کیش
رستوران پایاب کیش

رستوران پایان فضایی تاریخی و بسیار جذاب دارد. تنوع غذایی مناسب، به‌خصوص در زمینه غذاهای سنتی، وجود موسیقی زنده و… این رستوران را از محبوب‌ترین رستوران‌های کیش کرده است. قرمه سبزی، قیمه، دیزی و انواع کباب‌ها را می‌توانید در این رستوران میل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین ها