کنسرت رضا بهرام در کیش

addressجزیره کیش - بلوار دریا - نرسیده به اسکله تفریحی مجموعه بولینگ مریم
codeکد آگهی : KBCO-17
( 5 ) stars

مشخصات کنسرت
  • category نوع تفریح : کنسرت
  • activedateروز اجرا : 1401/4/21
  • acivetime زمان اجرا : 22:45
  • category امکان کنسلی : ندارد
  • activedateامکان هدیه دادن :دارد
  • acivetime محدودیت سنی : ندارد
  • acivetime حضور در سالن : ۳۰ دقیقه قبل از اجرا
  • acivetime وضعیت کنسرت : منقضی شده

نقشه سالن کنسرت هال مریم

معرفی کنسرت رضا بهرام در کیش

تنوع گسترده‌ای که این روزها در بازار موسیقی ایران به وجود آمده؛ بستری را فراهم کرده است که همه علاقمندان هنر موسیقی، با هر سلیقه‌ای بتوانند به سادگی به قطعات مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. این تنوع به خصوص برای افرادی که عاشق رفتن به کنسرت و لذت بردن از این فضا هستند بسیار مهم است. کیش، جزیره‌ای که همواره در برگزاری کنسرت‌های متنوع در کشورمان پیش‌تاز بوده؛ یکی از مقاصد محبوب عاشقان موسیقی برای شرکت در این رویدادهای مهم است.
یکی از محبوب‌ترین خوانندگانی که کنسرت‌های متعددی را در جزیره زیبای کیش برگزار کرده است؛ رضا بهرام، خواننده خوش صدای نسل جوان می‌باشد. در این مقاله ما را همراهی کنید تا بیشتر با این خواننده آشنا شوید. با مطالعه این مقاله می‌توانید در مورد اینکه آیا تمایل دارید در اجرای کنسرت کیش رضا بهرام شرکت کنید یا خیر؟ تصمیم‌گیری کنید.

زندگی‌نامه رضا بهرام

رضا بهرام، متولد بیستم دی ماه سال 70 در شهر زیبای یزد است. این هنرمند موسیقی پاپ کشورمان دو خواهر داشته و خودش تک پسر خانواده 5 نفره بهرام است. آهنگ‌های پخش شده با صدای رضا هلاورجانی که با نام هنری رضا بهرام کار خود را در صنعت موسیقی آغاز کرده؛ توانستند در مدت کوتاهی نظر بسیاری از مخاطبان این عرصه را جلب کنند. امروزه رضا بهرام را در این صنعت به عنوان یکی از موفق‌ترین هنرمندان می‌شناسند.
متاسفانه رضا در سال 1384 با از دست دادن پدر خود، دوره‌ای از افسردگی را تجربه کرد که منجر به دوری‌اش از رشته مورد علاقه خود یعنی موسیقی شد. او توانست در سال 1389 در رشته مدیریت مالی در دانشگاه علم و فرهنگ یزد مشغول به تحصیل شده و در کنار رشته هنری مورد علاقه خود یعنی موسیقی، تحصیلات آکادمیک را نیز ادامه دهد. جالب است بدانید که بهرام قبل از آغاز فعالیت هنری خود به عنوان خواننده، علاقه زیادی به ورزش فوتبال داشت و به صورت حرفه‌ای در تیم‌هایی نظیر فولاد یزد و فولاد خوزستان نیز به عنوان فوتبالیست فعالیت ورزشی داشته است.
اما متاسفانه، آسیب جدی که در زمان حضورش در تیم فولاد خوزستان تجربه کرد؛ او را سه سال از فضای ورزش دور و در نهایت وادار به خداحافظی از این رشته ورزشی محبوب کرد. تشویق‌های پدر بهرام، او را به سمت موسیقی سوق داد و با حمایت‌های او توانست به صورت حرفه‌ای در این عرصه فعالیت کند.

فعالیت حرفه‌ای رضا بهرام از چه زمانی آغاز شد؟

آغاز حضور حرفه‌ای رضا بهرام در دنیای موسیقی به سال 88 باز می‌گردد. پدر این خواننده محبوب، از 14 سالگی یکی از مشوق‌های اصلی‌اش برای ادامه فعالیت در زمینه موسیقی بود؛ اما متاسفانه تجربه تلخ درگذشت پدر رضا موجب شد که این خواننده با استعداد کشورمان، تا سال 97 موفق به انتشار رسمی کارهای خود نشود. اولین تک آهنگی که از رضا بهرام در مارکت موسیقی ایران منتشر شد؛ مربوط به 29 تیرماه سال 97 می‌باشد. البته یک سال قبل‌تر، بهرام در آهنگ گلی، به عنوان هم‌خوان با یکی از گروه‌های مطرح کشورمان یعنی مسیح و آرش همکاری کرده بود.
جالب است بدانید که رضا، اولین کنسرت خود را در تاریخ 13 تیرماه 98 در شهر زیبای کیش برگزار کرد. استقبال بینظری که از کنسرت رضا بهرام در کیش شد؛ او را وادار کرد که در 16 تیر ماه همان سال، کنسرتی را در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار کند. کنسرت رضا بهرام در کیش سرآغازی بر اجراهای متعدد این خواننده محبوب در شهرهای دیگر کشور بود. محمد حسین توتونچیان، تهیه‌کننده آهنگ‌های این هنرمند است و از ابتدای فعالیت رضا، به عنوان همکار در کنار او حضور دارد.
بهرام علاوه بر فعالیت به عنوان خواننده مستقل، با تلویزیون نیز همکاری کرده و برای اولین بار در نوروز 1397 در برنامه یک علی ضیاء به عنوان خواننده شرکت کرد. یک سال بعد از آن نیز در برنامه عیدانه علیخانی، رضا بهرام به عنوان مهمان حضور داشت. یکی از اصلی‌ترین رویدادهای زندگی رضا بهرام، اجرای قطعات موسیقی خود در دو سانس در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر بود. این خواننده علاوه بر آهنگ‌های خود، به صورت زنده نیز در این برنامه آواز خواند و بخش‌هایی از ترانه مو به مو را اجرا کرد. اولین حضور رسمی بهرام در جشنواره معتبر موسیقی فجر مربوط به اجرای آهنگ از عشق بگو بود که مراسم اختتامیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر با آن شروع شد.

سبک موسیقی و آلبوم‌های رضا بهرام

شاید همه ما رضا بهرام را به عنوان یک خواننده محبوب سبک پاپ در مارکت موسیقی ایران بشناسیم؛ اما از نظر حرفه‌ای، سبک این خواننده تلفیقی از موسیقی ایرانی و موسیقی جزر، فلامینگو و پاپ است. رضا بهرام علاوه بر برنامه‌های زنده و ترکیبی تلویزیون، با کارگردان معروف زیادی نیز به عنوان خواننده تیتراژ همکاری کرده است. اولین تیتراژی که با صدای رضا بهرام منتشر شد؛ مربوط به سریال ممنوعه بود که در شهریور سال 95 از پلتفرم‌های نمایش خانگی به علاقمندان عرضه شد.
علاوه بر تیتراژ پایانی، قطعه بیمار، دیوانه، از عشق بگو و شب‌های بعد از تو رضا بهرام نیز در این سریال پخش شد. عادلانه نیست، دلبر جانم، لبخند بزن، تا تو از راه رسی، بین من و تو، هیچ، کاش، آرامشی دارم، گل عشق، آتش، کجایی و مو به مو از دیگر قطعاتی هستند که رضا در دوران کوتاه فعالیت هنری خود به بازار عرضه کرده است.

رزرو کنسرت
ردیف صندلی
تعداد
%5 تخفیف مبلغ کل
332500
تومان