کشتی تفریحی کیش

sort مرتب سازی بر اساس :
امتیاز تفریحات (0)star
activetime17-20
categoryکشتی تفریحی کیش

500,000 490,000 تومان

مشاهده و خرید
امتیاز تفریحات (0)star
activetime0
categoryکشتی تفریحی کیش

260,000 257,400 تومان

مشاهده و خرید
امتیاز تفریحات (0)star
activetime0
categoryکشتی تفریحی کیش

308,000 304,920 تومان

مشاهده و خرید
امتیاز تفریحات (0)star
activetime0
categoryکشتی تفریحی کیش

590,000 584,100 تومان

مشاهده و خرید
امتیاز تفریحات (0)star
activetime0
categoryکشتی تفریحی کیش

410,000 405,900 تومان

مشاهده و خرید
امتیاز تفریحات (0)star
activetime0
categoryکشتی تفریحی کیش

600,000 594,000 تومان

مشاهده و خرید
امتیاز تفریحات (0)star
activetimeساعات 9 تا 11 شب و 11 تا 1 بامداد
categoryکشتی تفریحی کیش

610,000 603,900 تومان

مشاهده و خرید
امتیاز تفریحات (0)star
activetime0
categoryکشتی تفریحی کیش

550,000 544,500 تومان

مشاهده و خرید
امتیاز تفریحات (0)star
activetime0
categoryکشتی تفریحی کیش

6,500,000 6,435,000 تومان

مشاهده و خرید

آرزوی سفر با کشتی، در رویای کودکی هر فردی همیشه شناور بوده است. کشتی های تفریحی کیش، تجسم این آرزو و رویاست. این کشتی ها یکی از دلایل اصلی، سرازیر شدن تعداد زیادی از گردشگران تور کیش به این جزیره بوده است. اصلا برای عده‌ای سفر به کیش و بازدید از جاهای دیدنی یعنی لذت بردن از حضور در کشتی های تفریحی. کیش بوک قصد دارد در این مقاله شما را با انواع کشتی های تفریحی کیش آشنا کند؛ تا بتوانید بر اساس علایق‌تان آنها را انتخاب کرده و در برنامه‌های سفر خود بگنجانید.یکی از جذابیت های زندگی در کیش این است که هر زمان که خواستید می‌توانید به تفریح بپردازید. در حالت کلی کشتی های تفریحی کیش یا نوع ساده کشتی تفریحی هستند؛ و یا از نوع کشتی آکواریوم محسوب می‌شوند. البته باید توجه کنید که یکی از برنامه‌های اصلی کشتی های تفریحی کیش، تفریحات شبانه است! در ادامه همه این کشتی ها را با هم بررسی خواهیم کرد. شما در این صفحه با جامع‌ترین راهنمای کشتی های تفریحی کیش روبه‌رو هستید.

قیمت کشتی تفریحی کیش

چندین کشتی تفریحی با ویژگی‌های مختلف و برنامه‌های متفاوت، در جزیره کیش مشغول خدمت‌رسانی به گردشگران هستند. بر همین اساس قیمت بلیط این کشتی ها با یک‌دیگر متفاوت است. طبیعتا کشتی های بزرگ‌تر، با امکانات بیشتر و برنامه‌های متنوع‌تر، بلیط گران‌تری دارند. اما به‌طور کلی می‌توان بلیط کشتی های تفریحی مختلف را از 100 تا 600 هزار تومان در نظر گرفت. بنابراین برای درک دقیق قیمت هر کشتی، بهتر است با امکانات و جزئیات برنامه‌های آن کشتی آشنا شوید. نکته دیگر درباره قیمت کشتی تفریحی در کیش، هزینه خدمات اضافه موجود در کشتی است. به عبارت دیگر بهتر است به این موضوع توجه داشته باشید که در اغلب این کشتی ها، بسیاری از خدمات داخل کشتی هزینه‌ای جداگانه دارد. به عنوان مثال اگر قصد دارید یک عکاس حرفه‌ای عکس‌های یادگاری از شما بگیرد؛ یا در کافه کشتی قهوه یا چای بنوشید؛ این کار را می‌توانید با پرداخت هزینه بیشتر انجام دهید. همچنین در اغلب این کشتی ها، بلیط‌های VIP نیز در سطوح مختلف به‌فروش می‌رسد. این بلیط‌ها معمولا امکانات بیشتر و اختصاصی‌تری را در اختیار شما قرار می‌دهند. امکاناتی مانند کابین اختصاصی با تجهیزاتی مانند تخت، حمام، غذای اختصاصی و...، صرف شام روی میز اختصاصی و موارد مشابه دیگر از این جمله هستند. طبیعتا در اینجا نیز برای خرید بلیط اختصاصی یا VIP این کشتی ها، باید مبلغ بیشتری را در نظر بگیرید.

خرید بلیط کشتی تفریحی کیش

مانند اغلب تفریحات کیش، بلیط کشتی های تفریحی جزیره را نیز می‌توانید به اشکال مختلف خریداری کنید. خرید حضوری از داخل هتل، اسکله و چند نقطه دیگر، ساده‌ترین راهی است که می‌توانید از طریق آن در جزیره کیش بلیط این کشتی ها را بیابید. همچنین امکان خرید بلیط این کشتی ها به صورت آنلاین نیز وجود دارد. این روش کمک می‌کند تا بدون دغدغه و نگرانی از تمام شدن بلیط کشتی مدنظر، جای خود را در آن رزرو کرده باشید. حتی می‌توانید این کار را پیش از آغاز سفر انجام داده و با برنامه بهتری سفر خود را به مقصد کیش آغاز کنید.

انواع کشتی تفریحی کیش

همان‌طور که گفته شد؛ کشتی‌های تفریحی کیش شامل دو سبک معمولی و آکواریوم هستند. به‌طور کلی در سبک اول تمرکز بر نمایش زیبایی‌های سطح آب و اجرای برنامه‌های مختلف و سرگرم‌کننده است. در سبک دوم که در کشتی های اکواریوم برگزار می‌شود علاوه بر برنامه‌های مختلف، امکان دیدن دنیای زیر آب و موجودات دریای آن نیز برای شرکت‌کنندگان در این سفر کوتاه دریایی فراهم شده است. در ادامه این نوشته آنچه را که باید درباره هریک از کشتی های تفریحی کیش بدانید؛ با جزئیات کامل‌تر شرح داده‌ایم.

کشتی آرتمیس کیش

این کشتی با نورپردازی خارق‌العاده خود به زیبایی در شب می‌درخشد. آرتمیس ستاره‌ای بر روی آب‌های خلیج فارس است. نکته چشم‌گیر دیگر درباره طراحی کشتی آرتمیس، ستون‌هایی است که از ستون‌های تخت جمشید الهام گرفته شده‌اند؛ و فضایی باستانی را در عرشه کشتی ایجاد می‌کنند. کشتی تفریحی آرتمیس کیش، بزرگ‌ترین رستوران دریایی با ظرفیتی حدود ۱۳۰ نفر را در اختیار خود دارد. از طرفی این کشتی طولی ۳۰ متری و عرضی ۱۰ متری دارد؛ در دو طبقه ساخته شده است؛ و بر روی عرشه خود یک کافه فوق‌العاده دارد که با انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های کوچک پذیرای مسافران است. علاوه بر این‌ها اجرای موسیقی زنده، استندآپ کمدی و دی جی شو هم در این کشتی از کیفیت بسیار قابل قبولی برخوردار است. برای استفاده از این کشتی تفریحی باید به بندرگاه کیش بروید؛ و برای هر فرد بالای چهار سال بلیط تهیه کنید. در ضمن ورود دوربین حرفه‌ای و حتی نیمه‌حرفه‌ای عکاسی و فیلم‌برداری به آرتمیس مجاز نیست. این کشتی در هر روز ۴ سانس دو ساعته دارد؛ که باید برای استفاده از آنها حتما بلیط تهیه کنید. البته گاهی سانس‌ها به دو مورد کاهش می‌یابد. ساعات سان‌های اصلی کشتی آرتمیس ۲۱ الی ۲۳ و ۲۳:۳۰ الی ۱:۳۰ بامداد است. قیمت بلیط کشتی آرتمیس برای هر نفر نیز با تخفیف حدود ۱۰۰ و بدون تخفیف ۱۲۰ هزار تومان است.

کشتی نوید دریا

این کشتی با صندلی‌های رنگی روی عرشه خود، بسیار خودنمایی می‌کند؛ و همیشه یک خاطره رنگین‌کمانی را در ذهن گردشگران کیش به جای می‌گذارد. از سویی امکاناتانی دارد که آن را برای خانواده‌های دارای فرزند خردسال مناسب می‌کند. این کشتی سه طبقه، آماده است که برای گردشگران جزیره، بخش مهمی از تفریحات شبانه کیش را ارائه دهد. نوید دریا یک گشت دریایی ۲ ساعته با پذیرایی شام و اجرای موزیک زنده دارد؛ و قیمت آن هم با تخفیف در حدود ۱۳۵ هزار تومان و بدون تخفیف ۱۵۰ هزار تومان است. محل سوار شدن به کشتی نوید دریا نیز بندرگاه کیش است؛ و بهتر است که ۳۰ دقیقه قبل از حرکت در محل حاضر باشید. سانس‌های کشتی نوید از ۱۸:۳۰ شروع می‌شود؛ و بعد از ۳ سانس متوالی در ساعت ۱:۳۰ به پایان می‌رسد. این کشتی تمیز، زیبا و لوکس دو ویژگی متفاوت دارد. اولین ویژگی آن پارک بازی کودکان است؛ که می‌توانید با خیالی آسوده فرزند خردسال خود را به آنجا بسپارید؛ تا از لحظات زیبای خود در کیش بیشتر لذت برده و از طرفی کودک شما نیز اوقات خوشی را سپری کند. همچنین وجود یک کافی شاپ زیبا دقیقا بر روی عرشه کشتی نوید دریا، فرصتی عالی برای نوشیدن قهوه در مجاورت نسیم دریا و در دل اقیانوس است. علاوه بر این‌ها سالن‌های وی آی پی، نمایش استندآپ کمدی و برنامه‌های طنز و سالن فرست کلاس برای پذیرایی‌های لوکس از مهمانان ویژه، بخش‌های دیگر این کشتی محبوب هستند. در نهایت می‌توان گفت که کیفیت غذای کشتی تفریحی نوید بسیار عالی است؛ و رضایت شما را به‌طور کامل جلب خواهد کرد.

کشتی تفریحی اوستا کیش

اوستا بزرگ‌ترین کشتی تفریحی کیش است. عرشه کشتی تفریحی اوستا ۲۵۰ مترمربع است؛ که همین فضای وسیع باعث شده یک رستوران مجلل با کیفیت غذای فوق‌العاده خوب روی آن بنا شود. همچنین سیستم خنک‌کننده و سایه‌بان برقی این کشتی احساس احترام و خاص بودن را به مسافران می‌دهد. موسیقی زنده و برنامه‌های بسیار زیبای طنز و شاد نیز از دیگر خدمات این کشتی است. بسیاری از افراد این کشتی را بهترین کشتی تفریحی در کیش می‌دانند. برای سوارشدن به اوستا باید به بندرگاه کیش بروید. مدت استفاده از اوستا ۲ ساعت است. قیمت هر بلیط هم با تخفیف 125 هزار تومان و بدون تخفیف 150 هزار تومان است. اگر هم خانوادگی سفر کنید، به شما یک میز اختصاصی ارائه داده می‌شود؛ تا در طول سفر احساس راحتی بیشتری داشته باشید. کشتی اوستا سه سانس دارد که سانس اول از ساعت ۱۸ شروع و سانس سوم هم در ساعت ۱ بامداد تمام می‌شود. در ضمن اجازه عکاسی با دوربین حرفه‌ای در این کشتی وجود ندارد؛ اما خدمات عکاسی در خود کشتی ارائه می‌شود.

کشتی تفریحی گوهر

این کشتی از نوع کشتی های کاتاماران است. کشتی کاتاماران به نوعی از کشتی دارای دو بدنه گفته می‌شود؛ که با یک قاب بزرگ به یک‌دیگر وصل شده‌اند. این ویژگی کمک می‌کند تا کشتی امنیت بیشتری داشته باشد؛ و البته در موج‌های دریا، دچار تلاطم و تکان‌های کمتری شود. در واقع این روش کشتی‌سازی، روشی است که در ساخت اغلب کشتی‌های تفریحی دنیا به کار گرفته می‌شود؛ تا مسافران احساس راحتی بیشتری بر روی آن داشته باشند. به همین دلیل کشتی تفریحی کاتاماران گوهر کیش، اسم دیگر کشتی گوهر است. هزینه بلیط برای این کشتی حدودا ۵۰ تا ۶۵ هزار تومان است. همچنین پذیرایی شام در این کشتی رایگان است؛ و اغلب به صورت چلوجوجه، دورچین و نوشیدنی ارائه می‌شود. محل سوار شدن به این کشتی نیز همان بندرگاه کیش است. گشت دریایی با گوهر هم ۲ ساعته است؛ که همیشه همراه با اجرای موزیک‌های شاد خواهد بود. در نهایت ظرفیت این کشتی ۱۸۰ نفر است؛ و اگر از کافی شاپ یا خدمات عکاسی استفاده کنید باید هزینه آن را جدای از پول بلیط بپردازید.

کشتی امپراطور کیش

این کشتی با نورهای نئونی بدنه و نورافکن‌های قوی، امپراطوری خود را در شب دریا بنا می‌کند. کشتی امپراطور کیش، جدیدترین کشتی وارد شده به جمع کشتی‌های تفریحی کیش است. بنابراین اگر نو بودن ظاهری کشتی برای شما مهم است؛ انتخاب کشتی امپراتور را در نظر داشته باشید. این کشتی سه طبقه، ویوی ۳۶۰ درجه دارد؛ که تماشای مناظر را زیر نور نورافکن‌های کشتی جالب می‌کند. کیفیت غذای رستوران آن نیز بسیار عالی است. همچنین در هر سانس ۲ ساعته این کشتی موسیقی زنده، استندآپ کمدی و جنگ شادی از برنامه‌های ثابت است. کشتی امپراطور علاوه بر کافی شاپ، هم سالن فرست کلاس و هم سالن وی آی پی دارد. البته قیمت بلیط این سالن‌ها بیشتر است. این یعنی شما می‌توانید برای برخی از مراسم‌های خاص خود، این سالن‌ها را اجاره کنید. در کشتی امپراطور هم، اجازه عکاسی با دوربین حرفه‌ای داده نمی‌شود؛ اما همیشه یک عکاس حرفه‌ای در محل حاضر است. در نهایت شما امکان انتخاب بین سه سانس دو ساعته را برای سوار شدن به این کشتی دارید. یکی از سانس‌ها ساعت ۲ تا ۴ بعدازظهر است. دو سانس دیگر نیز از ۲۰:۳۰ تا ۲۲:۳۰ و ۲۳ تا ۱ بامداد برگزار می‌شوند. کشتی امپراطور از بندرگاه کیش حرکت می‌کند؛ و قیمت این بلیط آن بین ۱۳۰ تا ۱۵۰ هزار تومان در نوسان است.

کشتی تفریحی تارا دریا

کشتی تارا یکی دیگر از کشتی های زیبای کیش است که در دو سانس ظهر و عصر به گردشگران خدمات می‌دهد. زمان هر سانس ۲ ساعت و محل حرکت کشتی تارا مانند سایر کشتی های تفریحی کیش از بندرگاه کیش است. قیمت بلیط کشتی تارا بین ۱۱۰ تا ۱۲۰ هزار تومان است. رستوران کشتی تارا هر دو وعده شام و نهار را سرو می‌کند. البته که موزیک زنده و ارائه خدمات عکاسی حرفه‌ای را هم مطابق معمول سایر کشتی های تفریحی کیش، در کشتی تارا نیز نباید فراموش کرد. در ضمن فعال بودن سانس روزانه کشتی تارا را باید چک کنید؛ چون گاهی پیش می‌آید که تارا فقط در دو سانس شبانه فعالیت می‌کند. در این شرایط شروع سانس‌های شبانه آن معمولا از ۹ شب است.

کشتی تفریحی دنا کیش

کشتی دنا یکی دیگر از کشتی های تفریحی کیش هم دو سانس دارد؛ که شروع سانس اول در ساعت ۲۱ و پایان سانس دوم هم ساعت ۱.۳۰ بامداد است. این کشتی هم از نوع کاتاماران است. بنابراین برای افراد حساس به تلاطم‌های دریا گزینه مناسبی است. همچنین این کشتی سه طبقه دارد؛ و ۲۵۰ نفر می‌توانند همزمان در آن حضور داشته باشند. نورپردازی این کشتی در شب بسیار زیباست؛ و از دور بسیار دلبری می‌کند. دنا همچنین یک سالن وی آی پی دارد؛ که می‌تواند به شکل ویژه‌تری میزبان شما باشد. در این سالن موسیقیِ اصلی پیانو است. سالن وی آی پی ظرفیتی هفتاد نفری داشته و در طبقه سوم کشتی دنا قرار دارد. در طبقه دوم و سالن اصلی کشتی، استندآپ‌ها، شوها و موسیقی‌های شاد برگزار می‌شود. گشت‌های دنا هم دو ساعته بوده و حرکت این کشتی هم از بندرگاه کیش است. قیمت بلیط دنا 125 تا 140 هزار تومان است.

بهترین کشتی های آکواریوم کیش

دسته‌ای دیگر از کشتی های تفریحی، کشتی های آکواریومی هستند. این کشتی ها قسمتی دارند که شما را در عمق دریا قرار داده و حس حضور در یک آکواریوم متحرک را انتقال می‌دهند. جذابیت این کشتی ها، دیدن ماهی‌های دریا در فاصله چند سانتی‌متری نگاه‌تان است. با کشتی های آکواریومی، دریا به آکواریومی در معرض چشمان‌تان تبدیل می‌شود. این کشتی ها دارای هر دو سانس روزانه و شبانه هستند. البته در سانس‌های شبانه طبعا امکان استفاده از قسمت زیرین و آکواریومی کشتی نیست؛ و افراد فقط از عرشه یا سالن همایش کشتی استفاده می‌کنند. بنابراین اگر به دنبال استفاده از آکواریوم زنده کشتی هستید؛ سانس‌های روزانه را انتخاب کنید. برای سوار شدن به این کشتی ها باید به اسکله تفریحی کیش بروید؛ که در انتهای بلوار دریا آن را پیدا خواهید کرد. شما باید ۱۵ دقیقه قبل از حرکت کشتی در محل حاضر باشید. مدت استفاده از این کشتی ها در سانس‌های روزانه ۱ و در سانس‌های شبانه ۲ ساعت است. قیمت بلیط کشتی های اکواریوم هم بین ۴۵ تا ۷۰ هزار تومان متغیر است؛ و در برخی از فصل‌ها تخفیف‌های خوبی برای کشتی های آکواریومی ارائه می‌شود. به لحاظ امنیت هم باید بدانید که تمام مسافران مشمول بیمه حوادث هستند؛ و تا امروز اتفاق ناگواری در این کشتی های تفریحی رخ نداده است. فقط یادتان باشد که کودکان زیر ۵ سال امکان استفاده از کشتی های آکواریومی را ندارند؛ و ورود کالسکه، چرخ دستی و ویلچر هم به این کشتی ها امکان‌پذیر نیست. از طرفی در ایام عزاداری، برنامه‌های شاد و موسیقی اجرا نمی‌شود. حالا نوبت آن است که ۶ نمونه از بهترین کشتی های آکواریومی را با هم بررسی کنیم.

کشتی آکواریوم کف شیشه ای

این کشتی یکی از معروف‌ترین‌هاست. نوع آن هم از اسمش کاملا معلوم است. در کشتی کف شیشه‌ای، علاوه بر موسیقی زنده، می‌توانید از خدمات عکاسی و کافی شاپ هم استفاده کنید. راهنمای سفر هم همراه شماست؛ و حین عبور ماهی‌ها و سایر موجودات دریایی از جلوی نگاه‌تان، درباره آنها به شما توضیحات خوبی ارائه می‌دهد. کشتی کف شیشه‌ای دارای 8 سانس متوالی در طول روز است. سانس اول ساعت ۱۰ صبح و سانس آخر هم ساعت ۱۸ عصر آغاز می‌شود.


کشتی تفریحی آکواریوم سیمرغ کیش

بال پرواز این سیمرغ دریایی شما را در پهنه دریا به گردش درمی‌آورد. در کشتی آکواریوم سیمرغ شما می‌توانید از طریق کف شیشه‌ایِ وسط کشتی به عبور ماهی‌ها از زیر پاهای‌تان نگاه کنید. همچنین در این کشتی امکان حضور روی عرشه فراهم است. کشتی سیمرغ خودش را در دسته تفریحات شبانه قرار داده است؛ و گاهی حتی تا ۲ بامداد، شور و شوق مسافران را دریا زنده نگه می دارد. در این کشتی هم برنامه‌هایی مثل موسیقی زنده، نمایش‌های سرگرم‌کننده، قرعه کشی و اهدای جایزه اجرا می‌شود.

کشتی آکواریوم تفریحی ستاره کیش

ستاره کیش شما را به عمق ۲.۵ متری دریا می‌فرستد. همچنین ستاره کیش در گروه تفریحات شبانه کیش نیز قرار می‌گیرد؛ و با سرو شام، برنامه‌های شاد و موسیقی زنده به استقبال گردشگران تور کیش می‌رود. سانس‌های شبانه این کشتی معمولا از ساعت ۹ شب شروع و تا ۲ بامداد ادامه دارد.


کشتی آکواریوم گردشگر در کیش

کشتی گردشگر پنجره‌های بزرگی دارد؛ و این ویژگی برای دیدن تجمع مرجان‌ها و حرکت گروهی سایر ماهی‌ها بسیار مناسب است. همچنین امکان حضور روی عرشه برای گردشگران این کشتی فراهم است. از طرفی این کشتی خدمات تفریحات شبانه را نیز ارائه می‌دهد. خدماتی مثل موزیک زنده و برنامه‌های شاد و سرگرم‌کننده از این جمله هستند. سانس‌های شبانه این کشتی از ساعت ۹ شروع و تا ۱ الی ۲ بامداد ادامه دارد. هر سانس کشتی گردشگر نیز دو ساعت است.

کشتی تفریحی آکواریوم طوطیا

طوطیا هم از طریق کف و هم از طریق جداره، امکان دیدن عمق دریا را به شما ارائه می‌دهد. به علاوه خدمات عکاسی حرفه‌ای، موسیقی زنده و در نهایت تفریحات شبانه هم در این کشتی فعال است. در ضمن کشتی آکواریومی طوطیا از آن دسته کشتی‌هایی است که نورافکن‌های بزرگ و زیبایی به همراه خود دارد؛ و این نورپردازی لذت گشت زدن در دریا را برای شما دو چندان می‌کند.

کشتی آکواریوم تیکا

در نهایت تیکا می‌تواند شما را در هم عمق ۲.۵ متری و هم در فضای باز عرشه قرار دهد. موسیقی زنده هم پای ثابت این کشتی است. قسمت سانس شبانه این کشتی هم از ساعت ۹ شب تا ۱ بامداد ادامه دارد.

رزرو کشتی تفریحی کیش

رزرو کشتی تفریحی در کیش به دو صورت حضوری و آنلاین و از طریق خرید بلیط کشتی مدنظر در تاریخ و سانس دل‌خواه امکان‌پذیر است. توصیه مهم برای رزرو بلیط این کشتی ها این است که اگر در انتخاب کشتی مدنظر خود مطمئن هستید؛ بهتر است رزرو بلیط خود را به صورت آنلاین و قبلا سفر به کیش انجام دهید. این کار به دلایل مختلف باعث صرفه‌جویی شما در وقت و هزینه می‌شود. در نظر داشته باشید برای حضور گروهی و خانوادگی در کشتی های تفریحی، به‌خصوص در فصول شلوغ کیش، ممکن است به راحتی نتوانید جای خالی برای همه افراد گروه یا خانواده در یک کشتی خاص بیابید؛ و به همین دلیل ممکن است حق انتخاب شما کمتر شود. بر همین اساس مجددا روش رزرو بلیط آنلاین را به شما توصیه می‌کنیم.

اجاره کشتی تفریحی خصوصی در کیش

کشتی های تفریحی خصوصی، بسیار لوکس هستند؛ و امکانات فوق‌العاده خوبی دارند. امکان اجاره این کشتی ها برای مراسمی مثل ماه عسل، سالگرد ازدواج یا یک مهمانی خیلی کوچک ده دوازده نفره وجود دارد. می‌توانید کشتی های خصوصی را به صورت ساعتی و روزانه و حتی ماهانه اجاره کنید. این کشتی ها هر چیزی که برای زندگی در یک سفر کوتاه لازم باشد را در اختیار شما می‌گذارند. از آشپزخانه و دستشویی و مبلمان گرفته تا اتاق و پذیرایی و... همه و همه در این کشتی ها فراهم است. همچنین برای این که کنترل کامل کشتی را دست خودتان بدهند؛ علاوه بر مدارک شناسایی، باید گواهینامه رانندگی قایق یا کشتی ارائه دهید. از آنجا این امر برای اغلب افراد اصلا ممکن نیست؛ معمولا یک راننده با کشتی همراه می‌شود. برخی از این کشتی‌های تفریحی سکوی پرش به آب نیز دارند؛ و برخی هم ممکن است نداشته باشند. بنابراین اگر این موضوع برای شما مهم است؛ قبل از اجاره کشتی آن را در نظر بگیرید. نکته دیگر قیمت اجاره این کشتی هاست؛ که حتی برای موارد ساعتی بسیار بالاست. برای مثال هرچند کرایه کشتی های تفریحی خصوصی بین ۱۱۰۰۰۰۰ تا ۶۵۰۰۰۰۰ متغیر است؛ اما برای یک گشت ۱ ساعته با یات NC11باید ۳۵۰۰۰۰۰ تومان پرداخت کنید. این در حالی است که حداکثر ظرفیت آن هم ۶ نفر است. همچنین برای گشت یک ساعته با شناور AZIMUT 55 قیمت اجاره ۶۵۰۰۰۰۰ تومان است. حداکثر ظرفیت این کشتی نیز ۱۴ نفر است. یات مهر کیش هم با نرخ ۴۵۰۰۰۰۰ تومان و حداکثر ظرفیت ۲۵ نفر آماده ارائه خدمات است. در نهایت دو قایق WODO و CAP CAMARAT هم به ترتیب ۱۸۰۰۰۰۰ و ۱۱۰۰۰۰۰ تومان برای یک ساعت قیمت دارند.

بلیط کشتی تفریحی کیش با تخفیف

بلیط کشتی های تفریحی کیش را به سه شکل می‌توان با تخفیف خریداری کرد. در درجه اول خرید آنلاین بلیط این کشتی ها به‌طور ثابت با 10 الی 15 درصد تخفیف ارائه می‌شود. این هم دلیل دیگری است که خرید آنلاین برای شما به‌صرفه‌تر است. در درجه دوم در روزهای خلوت و کم‌مسافر کیش، می‌توانید شانس این را داشته باشید که با تخفیف‌های خوبی در این زمینه روبه‌رو شوید. در نهایت اگر دارای کارت کیشوندی هستید؛ احتمالا می‌توانید از آن طریق نیز تخفیف‌های خوبی دریافت کنید.

حرف آخر

کشتی های تفریحی کیش برای شما خاطره‌ای خواهند ساخت که رنگ آبی آسمان و دریا همیشه در پس‌زمینه آن خواهد درخشید. چه در شب با این کشتی ها برای تفریحات شبانه به سفر کوتاه دریایی بروید؛ و چه در روز افق آبی خلیج فارس را طی کنید. در این کشتی ها تلالو نور خورشید را در خاطره رویایی خود حس خواهید کرد؛ و لمس مهتاب و نور ستاره‌ها بر روی صورت‌تان تداعی خواهد شد. ما در کیش بوک نه تنها شما را به تجربه حضور در این کشتی ها دعوت می‌کنیم؛ بلکه از شما می‌خواهیم که از سفر خود خاطره‌نویسی کرده و تجربه حضورتان را برای دیگران هم بگویید.