سافاری کیش

sort مرتب سازی بر اساس :
امتیاز تفریحات (0)star
activetime15-18
categoryتفریحات سافاری

85,000 85,000 تومان

مشاهده و خرید
امتیاز تفریحات (0)star
activetime15-17:30
categoryتفریحات سافاری

220,000 217,800 تومان

مشاهده و خرید
امتیاز تفریحات (0)star
activetime11-18
categoryتفریحات سافاری

150,000 150,000 تومان

مشاهده و خرید
امتیاز تفریحات (0)star
activetimeسانس عصر
categoryتفریحات سافاری

0 0 تومان

مشاهده و خرید

 

سافاری کیش یکی از تفریحات ورزشی کیش و در عمل شامل بهترین و هیجان‌انگیز‌ترین تفریحات کیش است. بنابراین اگر به تور کیش بروید و سافاری را تجربه نکنید؛ تفریحات بسیار جذابی را از دست داده‌اید. سافاری‌ها در جهان به شکل طبیعی و مصنوعی وجود دارند. سافاری کیش یک سافاری مصنوعی است. یعنی در گوشه‌ای از کیش که زمین مناسب و فضای کافی وجود داشته، به صورت کاملا مهندسی شده تپه‌ماهورهایی برای سافاری ساخته شده است. در میانه این تپه‌ماهورها مسیری به طول ۷ کیلومتر پیش روی شماست. حرکت در این مسیر را می‌توانید با خودروهای آفرود موجود در مجموعه سافاری کیش تجربه کنید. جست و خیز با چنین خودرویی بر روی تپه‌های شنی می‌تواند شما را به اوج هیجان برساند. این شبه ورزش هیجان‌انگیز یکی از جاذبه‌های گردشگری کیش است؛ که در کمتر شهری می‌توان مانند آن را پیدا کرد. نکته مهم دیگر اینکه در مجموعه سافاری کیش، تفریحات و سرگرمی‌های دیگری نیز انتظار شما را می‌کشند. اگر می‌خواهید با این مجموعه جذاب بیشتر آشنا شوید؛ در ادامه این نوشته همراه کیش بوک باشید.

سافاری کیش کجاست؟

مجموعه پارس سافاری در گوشه غربی کیش واقع شده است. این قسمت از جزیره کاملا برعکس قسمت شرقی که مملو از ساختمان‌های بلند و سر به فلک کشیده است؛ منطقه‌ای کاملا بکر و باز است. برای رفتن به سافاری شما باید از شمال فرودگاه کیش وارد خیابان امام شوید؛ و از آنجا به خیابان توسعه بپیچید. سپس با عبور از ورودی شهرک صنعتی، منطقه سافاری دیده می‌شود.

سافاری در کیش چه ویژگی‌هایی دارد

همان‌طور که گفته شد؛ این تفریح خاص، که اغلب در نقاط کویری و شنی دیده می‌شود؛ در پیستی ۷ کیلومتری انجام می‌گردد. از آنجایی که ورود ماشین‌های خارجی به کیش آزاد است؛ و شما می‌توانید با قیمت واقعی و بدون گمرک سنگین، خودروهای به‌روز و خاص را به کیش وارد کنید؛ کیفیت سافاری در کیش نسبت به سایر سافاری‌های ایران بسیار بالاتر است. همچنین ماشین‌هایی که در این تفریح استفاده می‌شوند؛ استهلاک بسیار بالایی دارند؛ و اگر به درستی تعمیر نشوند، در میانه کار خراب می‌شوند. به همین جهت می‌توان گفت سافاری تفریحی نسبتا گران‌قیمت است. در اغلب موارد تویوتا لندکروزهای بسیار مجهز برای این تفریح در کیش به کار برده می‌شوند. مهم‌ترین دلیل این انتخاب نیز استهلاک خودروهای شاسی بلند کمپانی تویوتا است. در نهایت شرکت در این تفریح جذاب نکته مهم یا پیچیدگی خاصی ندارد. فقط خود را به سافاری کیش برسانید؛ و البته پیش از آن هم غذای سنگین نخورده باشید.

 

تفریحات آفرود در کیش

اما کار ما با این مجموعه تفریحی تمام نشده است. سافاری کیش را می‌توان یک شهربازی شنی دانست. شما در این مجموعه فقط سوار ماشین‌های آفرود نمی‌شوید؛ و چندین تفریح و سرگرمی دیگر را نیز می‌توانید با ورود به منطقه سافاری کیش تجربه کنید. در ادامه به معرفی سه تفریح بسیار جذاب و خاص این مجموعه پرداخته و لیستی از سایر تفریحات موجود در سافاری کیش را تهیه کرده‌ایم. ATV سواری: یکی از این تفریحات جذاب سافاری، موتور سواری با موتورهای چهار چرخ یا ATV است. قدرتمندترین انواع این موتورها با حجم 250 سی‌سی را می‌توانید در این مجموعه پیدا کنید. مزیت این موتورها این است که رانندگی ان در دستان شماست و در نتیجه هیجانی به شما می‌دهد؛ که گاهی از ماشین‌سواری آفرود هم بیشتر است. بانجی شوتینگ: اسم این تفریح کاملا برازنده کاری است که انجام می‌دهد. به این صورت است که، دو عدد کش بسیار بلند و بزرگ را به شما می‌بندند؛ و مانند بازی پرندگان خشمگین (همان انگری بردز) شما را شوت می‌کنند. حتی تصور هیجانی که از این پرواز کوتاه اما پرشتاب وجود شما را در بر می‌گیرد نیز هیجان‌انگیز است. نکته مهم اینکه بانجی شوتینگ بسیار ایمن است؛ و امکان برخورد شما با زمین در آن صفر است. پس نگران آسیب دیدن خود نباشید.زوب بال: ییکی دیگر از تجربه‌های خاص سافاری کیش، زوب بال است. زوب بال یک توپ پلاستیکی، بزرگ و شفاف است که شما و حتی یک نفر دیگر درون آن جای می‌گیرید. جدار بیرونی این توپ با آب پر می‌شود. این حجم آب و وزن آن باعث قل خوردن شما را زمین شنی می‌شود.

سایر تفریحات مجموعه سافاری کیش عبارت اند از:

 

  • کارتینگ
  • فوتبال حبابی
  • آفرود قدیمی یا شتر سواری ( که فقط سرعتش از آفرود جدید کم‌تر است)
  • ترامپولین
  • دکتر فیش اسپا
  • موتور باگی
  • هرم مومیایی
  • موتور دیریفت
  • پینت بال و .....

 

قیمت سافاری کیش (قیمت بلیط سافاری کیش)

مجموعه سافاری کیش که با نام safari kish نیز شناخته می‌شود؛ شامل ده‌ها تفریح و سرگرمی گوناگون بوده و آفرود روی تپه‌های شنی تنها یکی (و البته محبوب‌ترین) تفریح آن است. بنابراین قیمت سافاری کیش ثابت نیست؛ و بر اساس انتخاب شما در میان تفریحات مختلف متفاوت است. به همین دلیل نیز بهترین کار خرید تور سافاری کیش است. این تورها در پکیج‌های گوناگونی تدارک دیده شده‌اند؛ و هرکدام دارای مجموعه متفاوتی از بازی‌ها، سرگرمی‌ها و خدمات متفاوت هستند. بنابراین بسته به هدف شما و هزینه‌ای که می‌خواهید در این مجموعه تفریحی متقبل شوید؛ می‌توانید یکی از تورهای مدنظر خود را خریداری کنید. به عنوان مثال در حال حاضر تورهای زیر در مجموعه سافاری کیش برگزار می‌شود:

  • تور سافاری کیش 180 هزار تومان، شامل ورودی و سافاری با لندکروز
  • پکیج طلایی سافاری کیش 580 هزار تومان، شامل ورودی و سافاری با لندکروز، موتور سواری، شتر سواری و کارتینگ
  • پکیج آدرنالین سافاری کیش 630 هزار تومان، ، شامل ورودی و سافاری با لندکروز، بانجی شوتیک، موتور سواری و واقعیت مجازی
  • پکیج نوجوان سافری کیش 510 هزار تومان، شامل ورودی، متور سواری، ترامپولین و زورب بال.
  • پکیج کودک سافاری کیش 490 هزار تومان، شامل ورودی و ترامپولین، استوانه جادویی، موتور سواری و بانجی ترامپولین.
  • پکیج ماه عسل سافاری کیش 1400 هزار تومان، شامل ورودی و سافاری با لندکروز، باگی دو نفره، زورب بال و شتر سواری.

 

خرید بلیط سافاری کیش

بلیط سافاری کیش را می‌توانید در جزیره و یا ورودی مجموعه سافاری تهیه کنید. همچنین در حال حاضر بسیاری از وب‌سایت‌ها امکان خرید آنلاین این بلیط و رزرو جا برای زمان مناسب را فراهم کرده‌اند. این روش کمک می‌کند تا با برنامه‌ریزی بهتری خرید خود را انجام دهید. همچنین امکان بررسی پکیج‌ها و خرید پکیج مدنظر از این طریق ساده‌تر است. در نهایت اگر در روزهای پرمسافر کیش به این جزیره سفر می‌کنید؛ رزرو آنلاین بلیط مجموعه سافاری کیش کمک می‌کند تا معطل خرید بلیط نشده و در زمان مناسب و بدون دردسر از تفریحات این مجموعه لذت ببرید.

تخفیف سافاری کیش

کیش یک منطقه گردشگری فصلی است؛ و در بعضی روزها و ماه‌های سال، نسبت به روزها و ماه‌های دیگر خلوت‌تر است. همین موضوع باعث شده تا در زمان‌هایی خاص شما بتوانید از تخفیف‌های بیشتری در جزیره کیش بهره‌مند شوند. سافاری کیش نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ و در روزهای کم‌مسافرتر کیش امکان خرید بلیط این مجموعه با قیمت کمتر و با تخفیف بیشتر وجود دارد. همچنین در صورت خرید آنلاین بلیط سافاری کیش معمولا از تخفیف‌های 10 الی 15 درصدی بهره‌مند خواهید شد؛ که با توجه به قیمت نسبتا بالای تور سافاری کیش می‌تواند برای خانواده‌ها و گروه‌های بزرگ ارزشمند باشد.

ورودی سافاری کیش

در کنار تورهای برگزار شده در مجموعه سافاری کیش، شما می‌توانید شخصا وارد مجموعه شده و بر اساس سلیقه و دل‌خواه خود، بلیط بازی‌های مختلف را تهیه کنید. این کار را می‌توانید به‌صورت حضوری انجام داده و یا بلیط‌های ورودی و تک‌تک بازی‌های مدنظر را به شکل جداگانه به صورت آنلاین خریداری نمایید. در این صورت تنها با پرداخت 18 هزار تومان می‌توانید بلیط ورود به مجموعه سافاری را خریداری کرده و سپس بر اساس سلیقه خود از تفریحات موجود در مجموعه لذت ببرید.