زورب بال کیش

addressکیش
codeکد آگهی : KBE-47
( 0 ) stars

امتیاز های تفریحات

ارزش هزینه به لذت
تفریح و خوشگذرانی
تنوع و کیفیت امکانات
وضعیت بهداشتی

مشخصات تفریح

  • category نوع تفریح :تفریحات سافاری
  • activedateروز های سرویس دهی :تمام روزهای هفته
  • acivetime ساعات سرویس دهی : 15-17:30

معرفی زورب بال کیش

حتما فوتبال حبابی را دیده‌اید. زورب بال هم شبیه این ورزش است اما با این تفاوت که شما در فوتبال حبابی، قسمت پاهایتان بیرون از توپ قرار گرفته و شما توسط نیروی پاهای خود می‌دوید، اما در زورب بال کیش تمامی بدن شما درون توپ قرار می‌گیرد و با قل خوردن توپ برای برقراری تعادل نیاز است که درون آن بدوید.

تفریح زورب بال کیش

جاهای دیدنی کیش زیاد و متنوع است و این جزیره تفریحات متنوعی برای گردشگران دارد. یکی از تفریحات ورزشی کیش که بسیاری از افراد حتی اسم آن را هم نشنیده‌اند زورب بال است. نحوه بازی در این تفریح به این صورت است که داخل یک توپ بزرگ قرار می‌گیرید. درون توپ بیرونی، یک توپ داخلی هم وجود دارد که شما در واقع داخل توپ دومی قرار می‌گیرید. توپ داخلی و بیرونی توسط طناب‌های زیادی به هم متصل و محکم می‌شوند. بین این دو توپ یک فضای خالی به وجود می‌آید که داخل آن لایه ای از آب وجود دارد. آب باعث می‌شود که وزن توپ بیشتر شود و در نتیجه حرکت توپ را بهتر کند. جنس این توپ از جنس PVC است. این جنس نوعی پلاستیک سخت اما انعطاف پذیر هم است. زورب بال‌ها به صورت شفاف ساخته می‌شوند که نور به داخل آن نفوذ کند و همچنین فردی که داخل آن قرار دارد بتواند تا حدی فضای اطرافش را ببیند. زورب بال‌ها ضد آب و ضد آتش هستند. می‌توان این تفریح را بر روی سطح آب یا سطح خشکی داشت. البته باید دقت کنید که سطح خشکی دارای پستی و بلندی نباشد تا حرکت زورب بال ها به راحتی انجام شود و به اصطلاح قل بخورد.

خرید و رزرو بلیط زورب بال کیش

برای رزرو آنلاین بلیط زورب بال کیش، می‌توانید به سایت‌های معتبر مراجعه کنید و برای خرید بلیط اقدام کنید. تنها کافی است که ساعت و روز بلیط خود را به دقت انتخاب کنید تا بلافاصله پس از پرداخت وجه، بلیط زورب بال کیش را دریافت کنید. توصیه ما به شما این است که اگر قصد دارید در آینده‌ای نزدیک به کیش سفر کنید و برنامه‌ زیری دقیقی از سفر خود دارید، از همین حالا بلیط خود را رزرو کنید تا با مشکلاتی مانند تکمیل ظرفیت و یا رزرو بلیط در ساعات نامناسب مواجه نشوید. زورب بال علاوه بر اینکه کاملا ایمن است، تفریح محبوب و پرهیجانی است؛ بنابراین متقاضیان زیادی دارد؛ خصوصا در زمان‌های شلوغی مانند عید متقاضیان زورب بال به حداکثر خود می‌رسد. نکته دیگری که بهتر است به آن توجه داشته باشید آب و هوا است، بهتر است قبل از رزرو بلیط خود هواشناسی را چک کرده و از صاف و آفتابی بودن هوا در روز بلیط خود اطمینان حاصل کنید. لازم به ذکر است که در صورت خرید بلیط زور بال از چند روز قبل، در صورت تغییر برنامه سفر و یا دلایل دیگر، می‌توانید به راحتی بلیط خود را کنسل کنید.

آدرس زورب بال کیش

محوطه زورب بال در مجموعه پارس سافاری کیش قرار دارد. برای رسیدن به این مجموعه باید این مسیر را طی کنید: بلوار امام خمینی، بلوار سافاری، جنب فاز ۳ صنعتی، مجموعه پارس سافاری کیش، محوطه زورب بال. برای رفتن به این مجموعه می‌توانید از تاکسی‌های جزیره و یا خود سرویس مجموعه سافاری استفاده کنید.

قوانین و مقررات فوتبال حبابی در کیش

مانند تمامی وزرش‌ها و تفریحات کیش، زورب بال نیز قوانینی دارد که باید قبل از استفاده از این تفریح، آن‌ها را در نظر داشته باشید:

  • این تفریح برای بانوان و آقایان قابل استفاده است و محدودیتی ندارد
  • مدت زمان استفاده از زورب بال ۱۵ دقیقه است
  • مراجعه کنندگان تا دو نفر امکان استفاده از یک زورب بال را دارند
  • گردشگران در زورب بال مسیری ۱۵۰ متری را با شیبی ملایم (حدود ۴۵ درجه) طی می‌کنند و بنابراین این تفریح هیچ گونه خطری برای افراد ندارد
  • حتما یک دست لباس اضافه همراه خود داشته باشه باشید، زیرا کاملا خیس خواهید شد
  • مجموعه سافاری کیش امکاناتی نظیر کاور برای بانوان و آقایان، حوله یکبار مصرف، دمپایی و سشوار را در اختیار مراجعه کنندگان قرار می‌دهد
  • توپ‌ها دو حفره دارند که به خوبی هوا را به خوبی منتقل می‌کنند، بنابراین نگران نفس کشیدن نباشید
  • افراد بالای ۱۲ سال امکان استفاده از این تفریح را به صورت تکی دارند.
  • همراهی والدین برای کودکان زیر ۱۰ سال الزامی است.
  • استفاده از زورب بال برای افراد زیر ۴ سال ممنوع است زیرا کنترلی روی تعادل بدن خود ندارند
  • حداکثر وزن برای استفاده از این تفریح ۱۰۰ کیلوگرم است
  • بهتر است هنگام استفاده از این تفریح از همراه داشتن اشیاء زینتی و گران قیمت خودداری کنید
  • هزینه کافی شاپ و عکاسی به عهده گردشگر می‌باشد
  • با اینکه ممکن است تصور کنید زورب بال به دلیل قل خوردن و حرکت در فضای بسته می‌تواند باعث سرگیجه یا سبکی سر شود، اما این علائم بسیار نادر هستند و افراد پس از استفاده از این تفریح، هیچ یک از این علائم را ندارند
  • بهتر است افرادی که دارای هرگونه بیماری هستند که قل خوردن، سر خوردن، شتاب و ... برای آن‌ها مضر است و باعث بدحالی می‌شود، از انجام این تفریح دوری کنند
  • اگر دچار کلاسترو فوبیا و یا ترس از مکان‌های بسته هستید ممکن است این تفریح مناسب شما نباشد

قیمت بلیط زورب بال در کیش

قیمت بلیط زورب بال در کیش ۲۲۰ هزار تومان است. لازم به ذکر است که برای ورود به مجموعه سافاری کیش باید هزینه جداگانه‌ای بپردازید.

رزرو تفریحات
تعداد بزرگسالان
تعداد خردسالان
%1 تخفیف مبلغ کل
217,800
تومان
همین حالا رزرو کن
comments

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این تفریح

ارزش هزینه به لذت
تفریح و خوشگذرانی
تنوع و کیفیت امکانات
وضعیت بهداشتی