جنگ شبانه کیش

sort مرتب سازی بر اساس :
امتیاز تفریحات (0)star
activetimeهر شب از ساعت ٢٤ الى ٣ بامداد
categoryجنگ شبانه

325,000 321,750 تومان

مشاهده و خرید
امتیاز تفریحات (0)star
activetime0
categoryجنگ شبانه

322,000 318,780 تومان

مشاهده و خرید
امتیاز تفریحات (0)star
activetimeاز ساعت 23:59 دقیقه الی 3 بامداد
categoryجنگ شبانه

0 0 تومان

مشاهده و خرید
امتیاز تفریحات (0)star
activetimeاز ساعت 23 الی 2:30 بامداد
categoryجنگ شبانه

0 0 تومان

مشاهده و خرید
امتیاز تفریحات (0)star
activetime8 تا 11 شب و دیگری 12 تا 3 شب
categoryجنگ شبانه

330,000 326,700 تومان

مشاهده و خرید
امتیاز تفریحات (0)star
activetimeساعت 24 الی 3 بامداد
categoryجنگ شبانه

323,000 319,770 تومان

مشاهده و خرید
امتیاز تفریحات (0)star
activetime23:00 الی1:30 بامداد
categoryجنگ شبانه

322,997 319,768 تومان

مشاهده و خرید

جنگ شبانه کیش از محبوب‌ترین تفریحات غیرآبی این جزیره در میان مسافران است. جنگ‌هایی که معمولا از ساعات انتهایی شب آغاز شده و تا ساعات اولیه بامداد ادامه دارد. جنگ‌های شبانه کیش موضوعات مختلفی دارند؛ اما اغلب آنها تلاش می‌کنند تا ساعاتی پر از شادی، خنده و سرگرمی را برای مخاطبان خود فراهم کنند. اگر به برنامه‌هایی مانند موسیقی زنده، تقلید صدا، استندآپ کمدی، تئاترهای طنز، مسابقه، شعبده بازی، نمایش ایروبیک و... علاقه‌مند هستید؛ بهترین نمونه‌های آنها را در جنگهای شبانه کیش خواهید یافت. پس با غروب آفتاب و فرا رسیدن شب در جزیره کیش، با وزش اولین نسیم خنک از سمت دریا به ساحل، در میان تفریحات شبانه کیش، این جنگ‌ها را فراموش نکنید.

رزرو جنگ شبانه کیش

بلیط جنگ های شبانه کیش را می‌توانید به شکل‌های مختلف رزرو کنید. تماس با هتل محل اقامت ساده‌ترین روش برای اطلاع از این برنامه‌ها و رزرو گزینه دل‌خواه است. از سویی بسیاری از وب‌سایت‌ها به شما اجازه می‌دهند تا بلیط این رویدادها را پیش از سفر به کیش رزرو کرده و با خیالی آسوده و با برنامه‌ریزی قبلی سفر خود را آغاز کنید.

خرید بلیط جنگ شبانه کیش

همان‌طور که گفتیم خرید بلیط جنگ کیش به صورت حضوری و اینترنتی امکان‌پذیر است. همچنین انتخاب هریک از این حالات با توجه به نوع برنامه‌ریزی شما برای این سفر بستگی دارد. اما فارغ از شکل خرید بلیط، بهتر است هنگام خرید بلیط نکات زیر را در نظر بگیرید. اولین نکته توجه به زمان خرید بلیط است. فراموش نکنید که در فصول شلوغ کیش، احتمال این که بلیط جنگهای شبانه کیش خیلی زود رزرو شود وجود دارد. از سویی ممکن است زمان زیادی را صرف ایستادن در صف خرید بلیط کنید. بنابراین اگر در این روزهای پر مسافر به کیش سفر می‌کنید؛ بهتر است از روش رزرو بلیط استفاده کرده و برنامه‌ریزی بهتری برای سفر خود داشته باشید. دومین نکته مرتبط با سانس‌های آغاز و پایان این رویدادها است. جنگ های کیش اغلب از ساعات 12 شب آغاز شده و تا ساعت 3 بامداد ادامه دارد. با این وجود بهتر است حدود 30 دقیقه قبل از شروع جشن در محل حاضر شده تا با خیال راحت روی صندلی خود نشسته و از برنامه به‌طور کامل استفاده کنید. سومین نکته به تفاوت قیمت بلیط‌ها مرتبط است. طبیعتا بلیط جنگ های شبانه کیش، بر اساس میزان شهرت و کیفیت، با قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌شوند. همچنین مانند سالن کنسرت و استادیوم‌های ورزشی، سالن برگزاری این جنگ‌ها نیز دارای بخش VIP هستند. در اغلب سالن‌های برگزارکننده جنگ کیش ردیف‌های 6 تا 8 متعلق به بلیط‌های VIP است. طبیعتا قیمت بلیط بخش VIP گران‌تر از سایر بخش‌ها است.

تخفیف بلیط جنگ شبانه کیش

مانند اغلب تفریحات جزیره، بلیط شو کیش نیز در برخی فصول که میزان استقبال مسافران از جزیره کیش کمتر است؛ با قیمت کمتری ارائه می‌شود. نکته مهم اینکه این تفریح به وضعیت آب‌وهوا وابسته نیست؛ و به همین جهت می‌تواند انتخاب خوبی برای فصول سردتر و بارانی کیش باشد. فصولی که سایر تفریحات کیش معمولا با تمام ظرفیت فعال نیستند. همچنین در صورت خرید آنلاین بلیط جنگ های شبانه کیش، معمولا 10 الی 15 درصد تخفیف شامل حال شما می‌شود. احتمالا این عدد برای خریدهای گروهی و خانواده‌ها ارزشمند است.

بهترین جنگ شبانه کیش

جنگ شبانه ایرانیان کیش از محبوب‌ترین شوهای کیش است؛ که به‌تازگی به‌طور منظم در این جزیره برگزار می‌شود. برای رفتن به این جنگ باید به مجموعه سافاری کیش مراجعه کنید. در واقع جنگ شبانه ایرانیان در سالن آمفی تئاتر این مجموعه برگزار می‌شود. اگرچه از آغاز به کار این جنگ زمان زیادی نمی‌گذرد؛ اما به دلیل کیفیت بالای اجراهای آن، این نمایش، مرتبا در حال افزایش شهرت و محبوبیت است. وسواس مدیریت این جنگ در انتخاب هنرمندان حاضر در برنامه‌ها را باید مهم‌ترین عامل در این زمینه دانست. بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که کیفیت اجرای برنامه‌ها رضایت‌بخش است. همین کافی است که بدانید حمید خندان تهیه‌کننده این جنگ بوده و مجریان و هنرمندانی مانند جلال کرد، رضا بیگ و محمد ریاضتی مجریان آن هستند. همچنین نکته جذاب دیگر این برنامه، تنوع بالای آن است که تقریبا برای هر فردی قسمت‌های جذابی را پیشبینی کرده است. از اجرای تئاترهای کوتاه گرفته تا موسیقی جنوبی، شعبده بازی، مسابقه، استندآپ کمدی و... را در این جشن شبانه مشاهده خواهید کرد. اما جنگهای شبانه کیش تنها به این گزینه محدود نمی‌شود؛ و شما حق انتخاب بیشتری در این زمینه دارید. بر همین اساس در ادامه لیستی از محبوب‌ترین جنگ های شبانه کیش را به‌طور مختصر به شما معرفی می‌کنیم:

1- بابک شو. شهرت این جنگ به تهیه‌کننده محبوب آن یعنی بابک برجسته برمی‌گردد. پایه و اساس این جنگ نمایش‌های کمدی آن است. با این وجود بخش‌های متنوع دیگری نیز در آن وجود دارد. بابک شو در سالن تئاتر هتل میراژ کیش برگزار می‌شود؛ و از ساعت 12 شب تا 3 بامداد میزبان شما عزیزان است. 2-ستارگان رنگارنگ کیش. این جنگ نیز از جمله متنوع‌ترین برنامه‌های سرگرم‌کننده برگزار شده در کیش است. البته برنامه تولید صدا به هنرمندی حسین حیدری، مهم‌ترین بخش این شو را تشکیل داده است. این جنگ هر شب در سالن کشتی ایرانی در کیش برگزار می‌شود. 3- جنگ شبانه طلایی کیش. اگر به دنبال اجراهایی متفاوت و برنامه‌های خاص‌تر هستید؛ این جنگ را از دست ندهید. برنامه‌هایی مانند مرد طلایی، دیجی، لیزر شو و...، از جمله مواردی است که مختص این جنگ شبانه جذاب است. جنگی که از ساعت 12 شب تا 3 بامداد برگزار می‌شود. 4- پازل شو. پازل شو را باید شناخته شده‌ترین شوی کیش دانست. علاقمندان به برنامه‌های استعدادیابی، حتما حضور این گروه را در برنامه سال 97 عصر جدید در تلویزیون به‌خاطر دارند. البته پازل شو دارای بخش‌های متنوع بسیار بیشتری است؛ و می‌تواند در تمام ساعات اجرا شما را راضی نگه دارد. همچنین حضور هنرمندان شناخته شده‌تر سینما و تلویزیون در این برنامه، از دیگر ویژگی‌های مثبت آن است. این برنامه نیز مانند اغلب جنگ های شبانه کیش از ساعت 12 تا 3 بامداد اجرا می‌شود.