معرفی و رزرو هتل ویدا کیش

addressکیش ، بلوار موج
codeکد آگهی : KBH-40
( 0 ) stars

امتیاز های هتل

پاکیزگی هتل و اتاق ها
موقعیت و دسترسی هتل
برخورد و عملکرد کارکنان
کیفیت نسبت به قیمت

مشخصات هتل

  • phone تلفن هماهنگی :00000000000
  • addressموقعیت :کیش ، بلوار موج
  • food صبحانه : ندارد

امکانات هتل

  • facilityکافی شاپ
  • facilityپارکینگ
  • facilityسرویس بهداشتی فرنگی در اتاق
  • facilityسرویس بهداشتی ایرانی در اتاق
  • facilityاینترنت در اتاق
  • facilityتلویزیون
  • facilityیخچال

هتل ویدا کیش، از هتل‌های نوساز و مدرن در جزیره زیبای کیش است. این هتل فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرده و با داشتن امکانات عالی و از همه مهم‌تر، موقعیت جغرافیایی، آماده است تا از مسافران کیش میزبانی کند. هتل ویدا کیش در فاصله تقریبی یک و نیم کیلومتری سواحل رویایی خلیج همیشه فارس، به بهره برداری رسیده است تا سفر به کیش را برای میهمانان و مسافران لذت بخش و رویایی بسازد.
اگر قصد سفر به کیش را دارید و دلتان می خواهد یک اقامت رویایی در این جزیره مدرن ایران را تجربه کنید، قبل از رزرو هتل در کیش به خواندن این مطلب ما ادامه دهید تا با دریافت اطلاعات کافی از معرفی هتل، امکانات و دسترسی به جاذبه های دیدنی و تفریحی جزیره، یکی از اتاق های لوکس هتل ویدا را برای چند شب رزرو کنید و از سفرتان لذت ببرید.

معرفی هتل ویدا کیش

این هتل مدرن با داشتن 11 طبقه و 144 باب واحد اقامتی جهت رفاه حال مسافران، آماده میزبانی از گردشگران است تا بتواند لحظات شیرینی برای مسافران جزیره رقم بزند. تمامی اتاق‌های موجود در هتل ویدا کیش، چشم‌اندازی به دریای خلیج فارس و جزیره دارند و به همین دلیل می توانند اقامت را برای مسافران کیش رویایی می‌سازند.لابی مجلل و لوکس هتل ویدا با کادری مجرب و خونگرم و با داشتن بهترین امکانات رفاهی جهت پذیرایی از مسافران، آماده است تا در بدو ورود از گردشگران پذیرایی و میزبانی کند. اگر تصمیم به سفر دارید و به دنبال یک هتل مناسب جهت اقامت در کیش هستید، حتما هتل ویدا را در برنامه اقامتی خود در نظر داشته باشید و برای خود و همراهانتان خاطره سازی کنید. 

اتاق‌های هتل

هتل ویدا با داشتن اتاق‌ها و سوئیت مجلل که همگی با بروزترین متد جهان طراحی شده‌اند، اقامت را برای مسافران جزیره دلنشین‌ می‌سازد و خاطرات فراموش نشدنی برای تک تک مسافران به جای می گذارد.  کلیه اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل، همچنین سوئیت رویال هتل ویدا کیش، با امکانات خاص خود طراحی شده و هرکدام از آنها با توجه به سبک و سیاق خود چیده و دیزاین شده‌اند. به همین دلیل تمام مسافرانی که تجربه اقامت در یکی از اتاق ها را داشتند با رضایت کامل و خوشنودی، هتل را ترک می‌کنند و به شهرشان باز می گردند.   
همانگونه که عنوان کردیم در تمامی اتاق‌های هتل، امکانات فوق‌العاده خوبی جهت رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده است.
در هتل ویدا کیش اولین چیزی که اولویت دارد، رضایت و آرامش میهمانان هتل است. به همین دلیل در تمامی اتاق‌ها امکاناتی نظیر بالکن اختصاصی، چای ساز / قهوه ساز، آشپزخانه، یخچال، بالکن آفتاب گیر، اتاق نشیمن، کمد، میز توالت، تراس مبله و … در نظر گرفته شده است تا میهمانان هتل، روزها و شب‌های خاطره‌انگیزی را در جزیره کیش تجربه کنند و از سفرشان حسابی لذت ببرند.

امکانات هتل ویدا کیش

هتل‌ها برای جذب مسافران همیشه در حال رقابت هستند و تلاش می‌کنند تا بهترین و پیشرفته‌ترین امکانات را در اختیار مسافران قرار دهند. به همین دلیل هتل ویدا کیش با توجه به نوساز بودن و داشتن امکانات مدرن، سعی بر این دارد تا توجه گردشگران و مسافران تور کیش را به خود جلب کند.
همچنین این هتل سعی کرده است تا مطابق استانداردهای روز دنیا پیش برود. به همین دلیل می‌تواند اقامتی خاطره‌انگیز و رویایی برای مسافرانش فراهم ‌کند.
از جمله امکاناتی که هتل ویدا کیش در اختیار مسافران قرار می‌دهد می‌توانیم به تلفن، تلویزیون، اینترنت بی سیم، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، نمازخانه، خشکشویی، خدمات بیدار باش، روم سرویس، تاکسی سرویس، آسانسور، استخر، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، سالن پذیرایی، آرایشگاه آقایان، کافی شاپ، رستوران و پارکینگ با ظرفیت محدود آن اشاره کنیم. تمامی این امکانات با رزرو هتل ویدا کیش در اختیار شما عزیزان قرار خواهند گرفت. امکاناتی که قطعا در هتل های ارزان کیش نظیر آنها را تجربه نخواهید کرد. 
هتل ویدا کیش مانند دیگر هتل‌های باکیفیت جزیره، مجموعه آبی فوق‎العاده‌ای هم دارد که می‌تواند گردشگران کیش را سرگرم کند. وجود چنین مجموعه آبی در جزیره کیش یکی از مهم‌ترین موضوعات برای هر مسافر و گردشگر در جزیره است و می تواند روز آنها را سرشار از انرژی سازد.
لذت آبتنی در گرمای کیش، قطعا روزتان را زیباتر می‌کند و سفرتان را فراموش نشدنی.
 همانگونه که پیش‌تر عنوان کردیم جدا از مجموعه آبی، استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی هم از جمله اجزای مجموعه آبی هتل ویدا کیش هستند که می‌توانند اقامت را برای مسافران هتل لذت‌بخش کنند.
پارکینگ هتل ویدا هم از ویژگی‌های مهم این هتل به حساب می‌آید چراکه کمتر هتلی امکان پارک خودرو را برای مسافرانش فراهم می‌کند. به همین دلیل پارکینگ هتل ویدا، این هتل را در لیست بهترین هتل‌های کیش قرار داده است؛ چرا که مسافران با خیال راحت می توانند خودرو اجاره ای یا شخصی شان را در پارکینگ رایگان هتل پارک کنند و با آرامش خاطر به استراحت در اتاق خور بپردازند. 
بالکن عمومی، ترنسفر فرودگاهی جهت رفاه حال مسافران هتل، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، کافی‎شاپ برای گذراندن چند ساعت لذت‌بخش در هتل و اتاق چمدان، بخش دیگری از امکانات این هتل زیبا هستند و در اختیار مسافران هتل قرار می‌گیرند.
لاندری، تاکسی سرویس، خدمات رم سرویس و … نیز به خوبی در این هتل به مسافران ارائه می‌شوند.
در رستوران هتل ویدا کیش، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت فوق‌العاده بالا سرو می‌شود. باید بدانید که تمامی غذاها و نوشیدنی های موجود در منو رستوران، همگی از بهترین متریال و تازه ترین مواد غذایی تهیه می شوند تا میهمانان هتل حسابی از طعم غذاها و نوشیدنی ها لذت ببرند. 
رستوران هتل ویدا، یکی از بهترین پیشنهادها برای داشتن یک ناهار خوش طعم یا یک شام سبک و تازه است. چه ساکن هتل باشید چه نباشید، حتما یک وعده غذایی خوشمزه در این رستوران نوش جان کنید. فضای فوق‌العاده رستوران هتل ویدا کیش اشتهای شما را باز کرده و شما را ترغیب می‌کند تا زمان بیشتری را در آن فضا سپری کنید. منوی این هتل هم دست شما را در انتخاب باز گذاشته و با طعم‌های فراموش نشدنی آشنا می‌کند.
تازگی، کیفیت و طعم لذیذ غذاهای رستوران ویدا، مدیون سرآشپزهای ماهر در هتل است که با دقت و ظرافت در رستوران مشغول به کار هستند. سرآشپزهایی که با تازه‌ترین مواد، غذاهایی آن چنان لذیذ سرو می‌کنند تا سفر به کیش برای میهمانان هتل جذاب‌تر و دلنشین‌تر باشد.
پرسنل خوش برخورد و کارآزموده هم با رویی گشاده از میهمانان رستوران میزبانی می‌کنند. گرفتن سفارش سریع از میهمانان رستوران هتل ویدا و خدمات دهی عالی، همگی سعی در جلب رضایت میهمانان هتل ویدا کیش را دارد.
همچنین صبحانه هتل ویدا روزانه و به صورت بوفه سلف سرویس که منوی غذای گرم و سرد را شامل می‌شود به میهمانان هتل ارائه شده و روزشان را لذت بخش می سازد. شما با اقامت در هتل ویدا می‌توانید در هر زمان که مایل بودید گشتی در مراکز خرید اطراف بزنید و برای برطرف کردن خستگی، به کافی‌شاپ هتل ویدا مراجعه کنید.
لذت خرید در مراکز تجاری جزیره کیش و سپس نوشیدن یک قهوه یا یک چای تازه، خرید و گشت و گذار شما را لذت بخش‌تر می‌کند. هتل ویدا کیش با داشتن 5 ستاره، امکانات رفاهی و از همه مهم‌تر موقعیت مکانی خوب توانسته است در همین مدت زمان کوتاه فعالیت، به یکی از بهترین هتل‌های کیش تبدیل شود و اقامت را برای مسافران کیش خاطره‌انگیز سازد.

موقعیت هتل ویدا کیش

هتل ویدا در بلوار موج جزیره کیش قرار دارد و به دلیل داشتن موقعیت مکانی عالی، توانسته است نظر مسافرانی که به دنبال اقامتی منحصر هستند به سمت خود جلب کند و رضایت بخش باشد.
هتل ویدا کیش به دلیل نزدیکی با جاذبه‌های تفریحی و گردشگری جزیره هم می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت در کیش به حساب بیاید.
جاذبه‌هایی چون بولینگ مریم، دنیای بازی مریم، قایق‌های کف شیشه‌ای برای بازدید از ماهی‌های رنگارنگ آب‌های خلیج فارس، سواحل بکر و همچنین بهترین مراکر خرید کیش برای گشت و گذارهای خانوادگی که همگی باعث رضایت مشتریان شده و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.

جاذبه‌های اطراف هتل

قطعا گشت و گذار و خرید در مراکز خرید جزیره، یکی از مهم‌ترین تفریحات کیش به حساب آمده و مسافران را سرگرم می‌کند. به همین دلیل اکثر مسافران تور کیش قبل از رزرو هتل، تمام ویژگی‌های آن را بررسی می‌کنند و نزدیکی به مراکز خرید را در اولویت قرار می‌دهند. پس قبل از رزرو هتل در کیش به این نکته توجه کنید که آیا هتل مورد نظر شما، دسترسی راحتی به مراکز خرید کیش دارد یا خیر! 

این هتل 5 ستاره کیش نه تنها دسترسی فوق‌العاده راحتی به سواحل خلیج فارس دارد بلکه می‌تواند به راحتی، میهمانانش را به بازارها و مجتمع‌های تجاری کیش برساند.
پس برای رزرو هتل پیشنهاد می‌کنیم هتل ویدا را انتخاب کنید. بدون شک با انتخاب هتل ویدا کیش، اقامتی به یاد ماندنی‌تر همراه با آسایشی بیشتر خواهید داشت؛ پس یکی از بهترین اقامت‌ها را به خود و عزیزانتان هدیه کنید.

هزینه اقامت در هتل ویدا

برای دانستن هزینه اتاق‌ها، حتما به یکی از سایت‌های معتبر مراجعه کنید. لازم به ذکر است هزینه هر اتاق با توجه به سلیقه‌ مسافران متغیر بوده و به تعداد شب‌های اقامت هر فرد بستگی دارد.
برای مثال اقامت در اتاق‌های دبل با اقامت در سوئیت‌های هتل ویدا کیش متفاوت است و هر فرد باید با توجه به مقدارهزینه‌ای که می‌تواند تقبل کند، موارد را بررسی کرده و یکی از آنها را رزرو کند. سوئیت جکوزی دار هتل ویدا کیش به نسبت سایر اتاق‌های هتل، قیمت بالایی داشته و به نسبت، امکانات رفاهی ایده‌الی نیز ارائه می‌کند. همچنین هتل ویدا کیش، اتاق‌ها را با توجه به دید و تعداد مسافران، در قیمت‌های کاملا متفاوت در نظر گرفته است.

 

سوالات متداول

این هتل کاملا لوکس است و از هتل‌های پنج ستاره جزیره کیش محسوب می شود.

شما می‌توانید در زمان‌هایی که جزیره کیش مسافران زیادی نداشته و به نوعی پیک سفر به کیش نباشد، یکی از اتاق‌های این هتل را با مناسب‌ترین قیمت رزرو کنید.

هتل ویدا به مرکز خرید سارینا و مرکز خرید دیپلمات بسیار نزدیک است و امکان خرید را برای مسافرانش براحتی فراهم می‌آورد.

comment

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این هتل

پاکیزگی هتل و اتاق ها
موقعیت و دسترسی هتل
برخورد و عملکرد کارکنان
کیفیت نسبت به قیمت