معرفی و رزرو هتل گامبرون کیش

addressجزیره کیش ، میدان ساحل
codeکد آگهی : KBH-50
( 0 ) stars

امتیاز های هتل

پاکیزگی هتل و اتاق ها
موقعیت و دسترسی هتل
برخورد و عملکرد کارکنان
کیفیت نسبت به قیمت

مشخصات هتل

  • phone تلفن هماهنگی :07644425063
  • addressموقعیت :جزیره کیش ، میدان ساحل
  • food صبحانه : ندارد

امکانات هتل

  • facilityیخچال
  • facilityتلویزیون
  • facilityاینترنت در اتاق
  • facilityسرویس بهداشتی ایرانی در اتاق
  • facilityسرویس بهداشتی فرنگی در اتاق
  • facilityپارکینگ
  • facilityکافی شاپ

کیش از جذاب ترین مناطق گردشگری در ایران است و سالانه از مسافران بسیاری میزبانی می کند. وجود جاذبه های تفریحی کیش، جاذبه های دیدنی، سواحل رویایی و تمیز خلیج فارس و بهترین هتل های کیش باعث شده است تا گردشگران با رزرو هتل در کیش خودشان را به جزیره برسانند و زیبایی های این شهر را به چشم ببینند. وجود همین مسافران باعث شده است تا هتل های زیادی در این جزیره فعالیت داشته باشند و با توجه به نوع امکاناتی که ارائه می کنند بتوانند مسافران تور کیش را جذب کنند. 
یکی از بهترین هتل های کیش هتل گامبرون نام دارد که به دلیل داشتن موقعیت جعرافیایی عالی، گردشگران را جذب می کند. این هتل 4 ستاره ، همانند دیگر هتل های کیش سفید رنگ است و در دسته هتل های لوکس جزیره قرار دارد. هتل گامبرون از نوسازترین‌ هتل های 4 ستاره کیش است و از سال 1395 فعالیت خود را در جزیره مرجانی ایران آغاز کرده و از میهمانان  میزبانی می‌کند. گامبرون به معنی خرچنگ و نام قدیم بندرعباس در زمان حضور پرتغالی ها در این منطقه بوده است . پس از بیرون انداختن پرتغالی ها توسط شاه عباس صفوی نام بندر گامبرون به بندرعباس تغییر یافته و نام این هتل 4 ستاره به یادگار از آن دوران برداشته شده است.

معرفی هتل گامبرون کیش

همانگونه که صحبت کردیم هتل گامبرون از هتل های ۴ ستاره کیش است و همانند اکثر هتل های جزیره، بنای سفید رنگی دارد. این هتل 4 ستاره در دسته هتل های لوکس جزیره قرار دارد و از نوسازترین‌ هتل های کیش محسوب می شود.  هتل گامبرون کبش از سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرده و از میهمانان و مسافران جزیره میزبانی می‌کند.
هتل گامبرون دو ساختمان مجزا از هم دارد؛ این هتل با اتاق های فوق العاده بزرگ و دلباز و پنجره‌هایی با چشم اندازی از دریای خلیج فارس میزبان گردشگران جزیره کیش است. اگر علاقه به خرید و گردش در مراکز خرید کیش را دارید ؛ این هتل زیبا به مراکزخرید مریم و ونوس نزدیک بوده و گشت و گذار را برای مسافران لذت بخش می‌کند.

اتاق های هتل گامبرون 

هتل گامبرون ۱۶۰ واحد اقامتی در دو ساختمان مجزا دارد که به صورت اتاق و سوئیت برای اقامت مسافران جزیره در نظر گرفته شده اند. تمامی اتاق های هتل گامبرون همگی از چیدمان زیبا و چشم نوازی برخوردار هستند و امکانات رفاهی کاملی هم دارند.  ۱۶۰ اتاق هتل گامبرون در دو ساختمان A و B  هتل قرار داشته که این اتاق ها، چشم اندازی از دریای نیلگون خلیج همیشه فارس، دید جزیره و محوطه مشجر و سرسبز هتل همراه با صدای دلنشین آب دارند که قطعا اقامت را برای میهمانان لذت بخش می سازند. اتاق های هتل شامل اتاق های دو، سه و چهار تخته در ساختمان A و B و سوئیت های رویال و جونیور هم در ساختمان A هتل قرار دارند. سوئیت های هتل گامبرون هم بسیار شیک و مجهز هستند و در ساختمان A به مساحت 100 متر مربع قرار دارند. سوئیت جونیور از سالن پذیرایی، سرویس بهداشتی مجزا و حمام همراه با وان، سرویس خواب مجلل با ظرفیت چهار نفر و قابلیت افزایش ظرفیت به تعداد 2 نفر برخوردارند و قطعا می توانند اقامتی خاطره انگیز و فراموش نشدنی برای میهمانان گرامی هتل رقم بزنند.
سوئیت رویال هتل گامبرون کیش هم بسیار زیبا و مجلل است و در ساختمانA  هتل به مساحت 150 متر مربع قرار دارد. این سوئیت زیبای هتل از سالن پذیرایی دارای سرویس خواب مجلل و دو اتاق خواب که هر اتاق مجهز به سرویس بهداشتی جداگانه همراه با وان هستند برخوردار است. همچنین این سوئیت تراس و یک سالن پذیرایی دارد که می تواند اقامت را برای میهمانان شیرین و رویایی بسازد. در طراحی این نوع سوئیت ها با فضا سازی مجلل و کلاسیک از لوازم تزئیناتی و مبلمان مناسب بهره گرفته شده است تا میهمانان در طول اقامت هیچگونه ناراحتی و کم و کسری نداشته باشند. 
تمامی اتاق ها و سوئیت ها به سیستم تهویه ‌مطبوع مجهز هستند. اینترنت رایگان هم در تمامی واحدها در دسترس است تا مسافران هتل بتوانند از آن استفاده کنند. تلویزیون، فضای نشیمن، صندوق امانات و یخچال هم از دیگر امکانات ارائه شده در اتاق های این هتل ‌است. اگر در طول سفر اشیاء قیمتی همراه دارید می توانید با آسودگی خیال آنها را در صندوق‌ امانات اتاق خود نگهداری کنید و به گردش در جزیره بپردازید. حمام اختصاصی به همراه سشوار و لوازم ‌بهداشتی هم در تمامی واحدهای اقامتی هتل گامبرون کیش موجود است.
مسافران تور کیش می توانند با توجه به تعداد نفرات و سلیقه خود،  از بین اتاق ‌های دو، سه و چهار تخته ، بهترین گزینه را برای اقامت چند روزه در کیش انتخاب کنند. اما اگر خواهان فضای بیشتر و امکانات بهتر هستید، ما به شما اقامت در  سوئیت ‌های یک‌ خوابه جونیور و دو خوابه رویال را پیشنهاد می کنیم. قطعا اقامت در سوئیت ها گزینه ‌های ایده‌آلی برای شما خواهند بود؛ چرا که این سوئیت‌ ها با داشتن فضای مناسب و امکانات به روز، اقامت راحت تری را برای شما فراهم خواهند کرد . 

 امکانات هتل گامبرون کیش 

از امکانات تفریحی هتل می‌توان به استخر، سونا و جکوزی آن اشاره کرد. همچنین برای تفریح بیشتر و وقت گذرانی می‌توانید از قایق سواری و جت اسکی مخصوص هتل استفاده کنید تا حسابی به شما و همراهانتان خوش بگذرد. سالن بیلیارد هتل هم یک مکان مناسب برای تفریح و بازی در کنار همراهانتان است. هتل از دو رستوران سنتی نان و نمک و ایرانی برخوردار است که رستوران سنتی در فضای دلنشین و سرسبز محوطه هتل قرار دارد تا با منوی وسوسه انگیز و تازه بتواند از میهمانان کیش میزبانی کند. رستوران «ایرانی» هتل گامبرون هم در لابی ساختمان A قرار دارد که با ارائه لذیذترین غذاهای سنتی ایرانی و بهترین غذاهای فرنگی ، پذیرای میهمانان عزیز و گرانقدر هتل است. 
این هتل دوست داشتنی به کافی شاپ هم مجهز است تا بتواند با قهوه های تازه و خوش طعم، مسافران هتل را پر از انرژی بسازد. کافی شاپ هتل در ضلع غربی لابی ساختمان A قرار گرفته است تا با ارائه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک و دسرهای خوشمزه، قهوه های تازه و درجه یک بتواند لحظاتی خوش را در کنار دوستان و خانواده برای میهمانان هتل رقم بزند. 
هتل گامبرون کیش جهت رفاه حال میهمانان خود امکانات و خدمات متنوعی فراهم کرده است تا اقامت در این هتل بتواند برای افرادی که سفر کاری به کیش دارند هم راحت باشد. این هتل ۴ ستاره کیش به سالن کنفرانس هم مجهز است که در لابی ساختمان A قرار دارد. سالن کنفرانس با بهره‌گیری از امکانات کامل صوتی و تصویری آماده برگزاری انواع مراسم و سمینارها است.
 همینطور یک بازارچه تجاری در هتل موجود است که این بازارچه از غرفه ‌های متنوع شامل آرایشگاه، عکاسی، اجاره اتومبیل بدون راننده، شکلات فروشی، لوازم آرایشی بهداشتی و پوشاک برخوردار است. این بازارچه مکانی مناسب برای تهیه سوغات است  و در بیشتر أوقات تخفیفات ویژه‌ای برای میهمانان در نظر می‌گیرد.
مسافران در صورت سفر با اتومبیل شخصی می توانند از پارکینگ رایگان هتل هم استفاده کنند و با آرامش خاطر به استراحت بپردازند. همینطور با اطلاع قبلی می‌توانید از خدمات ترنسفر فرودگاهی هتل استفاده کنید. پرسنل هتل در تلاش‌اند اقامتی توام با آرامش را برای میهمانان گرامی رقم بزنند و خاطرات خوشی را در ذهن مسافران جزیره به یادگار بگذارند. با اقامت در این هتل 4 ستاره، یکی از بهترین تجربه های رزرو هتل در کیش را به خود و همراهان عزیزتان هدیه کنید و چند روزی در جزیره لذت ببرید.

دسترسی های نزدیک هتل گامبرون کیش 

هتل گامبرون کیش یکی از بهترین هتل‌های چهار‌ستاره در جزیره بوده و در میدان ساحل واقع شده است. به همین دلیل دسترسی راحتی به جاذبه‌های دیدنی و تفریحی جزیره دارد. نزدیکی به مراکز خرید کیش چون زیتون، ساحل و مروارید از مهم ترین مزایای اقامت در این هتل محسوب می شود و علاقه مندان به پاساژگردی را جذب می کند.  بازار مروارید، کارتینگ، بولینگ مریم و اسکله تفریحی همگی در نزدیکی این هتل ۴ ستاره کیش قرار دارند تا مسافران بتوانند به راحتی به گردش و تفریح در کیش بپردازند. 
به همین دلیل این هتل با داشتن موقعیت مکانی و جغرافیایی مناسب، امکان دسترسی میهمانان گرامی هتل را به مراکز تفریحی، تجاری و سواحل نیلگون همیشگی خلیج فارس با فاصله زمانی کمتر از 5 دقیقه فراهم آورده است . علاقه مندان به پاساژگردی می توانند با اقامت در این هتل ، با کمی پیاده روی خودشان را به بازار مروارید ، بازار ونوس ، بازار مریم ، بازار پانیذ و بازار زیتون برسانند و یک خرید لذت بخش در جزیره را تجربه کنند. 
 

سوالات متداول

هزینه اجاره اتاق یا سوئیت در هتل گامبرون به نوع و ظرفیت واحد اقامتی شما و همچنین زمان سفر بستگی دارد.

فاصله این هتل تا فرودگاه این جزیره حدود پنج ‌و نیم کیلومتر است که این مسیر تنها با ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس هتل یا آژانس‌های اینترنتی، کمتر از 10 دقیقه زمان می برد.

هتل گامبرون کیش در میدان ساحل، و در فاصله کمتر از یک کیلومتر با مراکز خرید مریم، ونوس، مروارید و مرکز تجاری کیش قرار دارد.

comment

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این هتل

پاکیزگی هتل و اتاق ها
موقعیت و دسترسی هتل
برخورد و عملکرد کارکنان
کیفیت نسبت به قیمت