معرفی و رزرو هتل پانوراما کیش

addressجزیره کیش، میدان امیر کبیر، بلوار ساحل، ابتدای خیابان رودکی، هتل پانوراما کیش
codeکد آگهی : KBH-47
( 0 ) stars

امتیاز های هتل

پاکیزگی هتل و اتاق ها
موقعیت و دسترسی هتل
برخورد و عملکرد کارکنان
کیفیت نسبت به قیمت

مشخصات هتل

  • phone تلفن هماهنگی :07644444000
  • addressموقعیت :جزیره کیش، میدان امیر کبیر، بلوار ساحل، ابتدای خیابان رودکی، هتل پانوراما کیش
  • food صبحانه : ندارد

امکانات هتل

  • facilityیخچال
  • facilityتلویزیون
  • facilityاینترنت در اتاق
  • facilityسرویس بهداشتی ایرانی در اتاق
  • facilityسرویس بهداشتی فرنگی در اتاق
  • facilityپارکینگ
  • facilityکافی شاپ

تنوع بالا در هتل های کیش دست را برای انتخاب مسافران جزیره باز گذاشته است و می‌تواند هر سلیقه و بودجه‌ای را پوشش ‌دهد. اما انتخاب یک هتل مناسب برای چند شب اقامت بی نظیر میان آب های نیلگون خلیج فارس ممکن است برای برخی از گردشگران و مسافران جزیره دغدغه باشد و آنها را دچار سردرگمی کند. اینجاست که مجله کیش بوک با بررسی و معرفی بهترین هتل‌های کیش، سعی بر این دارد تا به مسافران جزیره راه درست انتخاب را نشان دهد و اقامت را برای مشکل پسندان لذت بخش سازد.
در این مطلب از مجله کیش بوک ، به معرفی هتل پانوراما خواهیم پرداخت. هتلی که از بهترین و مجلل ترین هتل‌های کیش است و با توجه به خدمات و امکاناتی که ارائه می‌کند، مشکل پسندان را هم راضی کرده و رنگ و بوی اقامت را هم برای میهمانان منحصر به فرد ساخته است. هتل 5 ستاره و تازه ساز در جزیره کیش که بدون شک اقامت رویایی و فراموش نشدنی را به میهمانان هدیه می کند. قبل از رزرو اتاق هتل پانوراما تا انتهای این مطلب همراه باشید و به خواندن ادامه دهید. سپس با آشنایی کامل از هتل به سراغ مراحل رزرو یکی از واحدهای اقامتی این هتل 5 ستاره کیش بپردازید. 

معرفی هتل پانوراما در کیش

یکی از لوکس ترین و نوسازترین هتل های کیش، هتل 5 ستاره پانوراما نام دارد. هتلی زیبا که فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرده و با داشتن 257 اتاق مجهز و مجلل در 15 طبقه، به یکی از بهترین هتل های کیش تبدیل گشته است. هتل پانوراما از سال 1398 با 5 ستاره فعالیت خود را در جزیره کیش  آغاز کرده است. این هتل 5 ستاره کیش با داشتن 15 طبقه که 257 واحد اقامتی را در بر دارد توانسته است به راحتی نظر مسافران و گردشگران جزیره را به سمت خود جلب کند و برای چند شب اقامت به سمت خود بکشاند. 
هتل لوکس پانوراما به دلیل موقعیت جغرافیایی ایده آل، دسترسی بسیار راحتی هم به مراکز تجاری و اماکن گردشگری جزیره دارد که می تواند برای مسافران جزیره لذت بخش باشد. موقعیت جغرافیایی  هتل و دسترسی راحت به مراکز خرید کیش و جاذبه‌های ساحلی، گشت و گذار را برای میهمانان هتل تسریع نموده و تنها با چند قدم پیاده‎‌روی، در دسترس آنها قرار داده است.
قطعا می‌دانید که یکی از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب هتل در کیش ، نزدیکی به مراکز خرید و جاذبه‌های تفریحی جزیره است و به همین دلیل تمامی مواردی که عنوان کردیم در نزدیکی هتل پانوراما قرار گرفته اند تا سفری لذت بخش و هیجان انگیز از تجمیع انواع و اقسام خریدها و تفریحات کیش را برای میهمانان هتل به ارمغان بیاورند.

اتاق های هتل پانوراما کیش

اتاق‌های اقامتی هتل پانوراما کیش در طبقه دوم تا سیزدهم هتل قرار دارند و با ارائه امکانات رفاهی جهت آسایش مسافرین ، یه یکی از بهترین انتخاب‌ها تبدیل گشته اند. موقعیت مکانی هتل با توجه به دسترسی آسان به مراکز خرید کیش و اماکن دیدنی، از ویژگی‌های مجبوب هتل میان مسافران و گردشگران شناخته شده و لحظات خوشی را در مدت زمان اقامت برای آنها فراهم می‌آورد.
قبل از اینکه به معرفی اتاق ها و واحدهای اقامتی این هتل 5 ستاره بپردازیم باید بگوییم که تمام واحدهای اقامتی موجود در هتل، طراحی داخلی فوق العاده زیبایی دارند و با سبکی مدرن و امروزی چیدمان شده‌اند. اتاق ‌های دو نفره که به صورت توئین هستند ، دو تخت تک نفره دارند و اتاق های دبل با یک تخت دو نفره به مسافران ارائه می‌شوند. اتاق‌های سه نفره و کانکت چهار نفره هم گزینه‌های دیگری برای اقامت هستند و می‌توانند مناسب سفرهای چند نفره باشند.
اما اگر تصمیم دارید اتاق مجهز تری داشته باشید و به دنبال فضای بیشتر و امکانات بهتر می گردید ، پیشنهاد می‌کنیم سوئیت‌ های هتل پانوراما کیش را انتخاب کنید. این سوئیت‌ها که با توجه به ظرفیت‌های دو، سه و چهار نفره ارائه می‌شوند اقامت راحت تر برای میهمانان تور کیش فراهم می‌آورند.
تمامی واحدهای اقامتی  هتل 5 ستاره پانوراما جدا از داشتن طراحی زیبا و مدرن ، از امکانات رفاهی چون  تهویه ‌مطبوع، تخت خواب‌های استاندارد و راحت، مبل نشیمن، صندوق امانات، چای‌ ساز و یخچال هم برخوردار هستند تا بتوانند اقامت را برای میهمانان هتل دلنشین و فراموش نشدنی بسازند. پس اگر در طول سفر اشیاء قیمتی همراه داشته باشید می توانید از صندوق امانات اتاق خود استفاده کنید و با آسایش خیال به گشت و گذار در جزیره مرجانی ایران بپردازید.
همانگونه که عنوان کردیم سوئیت‌های رویال کانکت با داشتن ابعادی نزدیک به 70 متر مربع، آپارتمان‌های پرزیدنشال و امپریال هم با مساحت 350 متر، اقامت را رویایی و منحصر به فرد می‌سازند و اقامت در آنها به جمع‌های خانوادگی پیشنهاد می‌شود. نورگیری کامل و در عین حال داشتن چشم انداز رویایی و خیره کننده هتل هم از ویژگی‌های منحصر به فرد خاص پانوراما به حساب می‌آید و جذابیت اقامت را در میهمانان افزایش می‌دهد.
طراحی طبقات هتل پانوراما نیز به گونه ای برنامه ریزی شده است که دسترسی فوق العاده راحت و استاندارد جهت ارائه خدمات را اولویت قرار داده تا پرسنل هتل بتوانند در اسرع وقت و با سرعت به میزبانی از میهمانان تمامی واحدها بپردازند. 

امکانات رفاهی هتل پانوراما

استخر، حمام سنتی ایرانی، فروشگاه و غرفه ها، آرایشگاه زنانه، سالن بدنسازی، کافی شاپ، رستوران، خدمات ترانسفر فرودگاهی، برگزاری تور جزیره و … همگی از امکانات خوب هتل هستند و باعث شده اند تا این هتل 5 ستاره  به یکی از محبوب‌ترین و بهترین هتل‌های 5 ستاره کیش تبدیل شود و در این مدت زمان کوتاه از فعالیت خود، حسابی میهمان بگیرد و از آنها میزبانی کند. صبحانه های مفصل، اینترنت پرسرعت و بدون محدودیت در لابی و تمامی اتاق ها، مینی بار اسپیشال، سیستم تلویزیون هوشمند هتلی، ترانسفر فرودگاهی، اجاره لوکس ترین خودروهای روز دنیا در هتل، پکیج های ویژه گردشگری، تفریحی و دریایی و خدمات پارک خودرو هم از امکانات هتل 5 ستاره کیش هستند.
از دیگر امکانات پانوراما می توان به مجموعه ورزشی مدرن هتل که از بخش های متنوعی برخوردار است اشاره کرد. پس  اگر تناسب اندامتان حتی در سفر هم اولویت دارد می‌توانید به راحتی در سالن مجهز و پیشرفته هتل ورزش کنید تا در طول سفر هم سلامتی تان را تضمین کرده باشید.
شنا در استخر هتل پانوراما هم به علاقه مندانی که بعد از گشت و گذار و تفریح در جزیره به دنبال چند ساعت آرامش همراه با ریلکسی هستند به شدت پیشنهاد می‌شود. بعد از ورزش و شنا در استخر هتل، سونا، جکوزی و یا حمام مغربی هتل را نیز امتحان کنید و چند ساعت فراموش نشدنی داشته باشید. ماساژ و  فیش اسپا را هم در برنامه خود داشته باشید و از آرامشی که به شما القا می کند لذت ببرید و با این کار، پکیج سفرتان را از نوع عالی تکمیل کنید.
همچنین هتل یک سالن همایش بزرگ با ظرفیت پذیرایی از 600 نفر جهت برگزاری مراسم مختلف اختصاص داده است. به‌علاوه با اقامت در هتل پانوراما در همه فضاها به اینترنت پرسرعت دسترسی خواهید داشت و در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌توانید از خدمات پارک خودرو هتل استفاده کنید. ترنسفر فرودگاهی هم برای میهمانان مقیم هتل مهیاست. با استفاده از خدمات اجاره خودرو در کیش هم می‌توانید گوشه و کنار جزیره را با بهترین ماشین‌های روز دنیا بگردید و از هر لحظه خود در جزیره خاطره سازی کنید. انواع پکیج‌های ویژه گردشگری، تفریحی و دریایی هم در این هتل ارائه می ‌شود که برای داشتن برنامه ریزی های مناسب می توانید از آنها بهره ببرید.
رستوران‌ها و کافی‌ شاپ‌های هتل پانوراما که در قسمت لابی و طبقه اول واقع شده‌اند نیز سعی بر این دارند تا با توجه به تمامی سلایق میهمانان، پذیرایی کرده و سرویس دهی خوبی داشته باشند. در رستوران هتل پانوراما تمامی غذاهای موجود در منو همگی تازه و با کیفیت بوده و توسط بهترین سرآشپزان کیش طبخ می شوند. تمامی غذاها جدا از کیفیت بالا و تازگی، مزه های فراموش نشدنی هم دارند تا دیگر  مسافران هتل برای داشتن تجربه های خوشمزه مجبور به خارج شدن از هتل نشوند و همانجا وعده های غذایی شان را نوش جان کنند. خوردن یک وعده لذیذ از غذاهای ایرانی یا بین المللی که زیر نظر سرآشپزان ماهر هتل آماده شده و توسط کادری مجرب و حرفه‌ای سرو می شود، لحظات خوب و خوشمزه ای را در ذهنتان به یادگار می گذارد.
علاقه مندان به کافه گردی هم می توانند به کافه زیبا و آرام هتل مراجعه کنند و در کنار نوشیدن قهوه، کمی از درگیری‌های روزمره فاصله بگیرند و با انرژی بیشتر به گردش در جزیره مشغول شوند. قطعا نوشیدن قهوه همراه با یک برش کیک تازه روزتون را به خوبی می‌سازد.
جهت رزرو یکی از واحدهای اقامتی این هتل به یاد داشته باشید که زمان تحویل اتاق ساعت 14 و ساعت تخلیه آن در ساعت 12 صورت می‌گیرد. همچنین مهم است بدانید که قوانین کنسلی هتل‌ ها نیز با توجه به شرایط و زمان لغو رزرو با یکدیگر متفاوت است. اقامت کودکان زیر 3 سال در این هتل 5 ستاره کیش رایگان است و کودکان بین 3 تا 6 سال در صورت عدم استفاده از سرویس هتل نیم بها بوده و بالای 6 سال یک نفر اضافه محاسبه می‌شود.
این هتل ترانسفر رایگان رفت و برگشت به فرودگاه را دارد. دقت داشته باشید برای بهره ‌مندی از این خدمات، زمان رزرو و در صورت مشخص بودن مشخصات پرواز خود مانند شماره پرواز، ساعت حرکت، مبدا و شرکت هواپیمایی را در قسمت توضیحات خاص درج کنید تا بتوانید بدون نگرانی از خدمات ترنسفر رایگان هتل شایان کیش بهره ببرید. همچنین در این هتل کیش ، پذیرفتن بانوان مجرد تنها با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است. پذیرش صیغه نامه هم تنها با مهر برجسته صورت می‌پذیرد.
با اقامت در این هتل که از بهترین هتل های 5 ستاره کیش شناخته می‌شود، لحظات رویایی و لذت بخشی را به خود و همراهانتان هدیه کنید و خاطرات فراموش نشدنی به ثبت برسانید.

دسترسی های نزدیک هتل پانوراما کیش 

همانگونه که عنوان کردیم موقعیت جغرافیایی  هتل و دسترسی راحت به مراکز خرید کیش و جاذبه‌های ساحلی، گشت و گذار را برای میهمانان هتل تسریع نموده و تنها با چند قدم پیاده‎‌روی، در دسترس آنها قرار داده است. مراکز خرید زیتون، مرکز تجاری، مرکز خرید پانیذ، پردیس 1، پردیس 2، رویا مال، سارینا و دیگر جاذبه‌های سرگرم کننده و جذاب کیش چون اسکله قدیم، پارک ساحلی ماهیگیر، پارک شهر کیش، تالار بزرگ شهر، کلوپ های تفریحی، مرکز غواصی و کیبل اسکی که همگی در نزدیکی این هتل 5 ستاره کیش قرار دارند و ساعات سراسر تفریح و هیجان را به میهمانان هتل عرضه می‌کنند.
دسترسی آسان به مراکز خرید از جمله مرکز خرید سارینا 2، زیتون، مرکز تجاری کیش، پردیس های 1 و 2، رویا مال و ساحل از جمله مزیت‌های این هتل هستند. همچنین نزدیکی به اسکله قدیم، پارک ساحلی ماهیگیر، مرکز غواصی و کیبل اسکی، پارک شهر زیبای کیش، تالار بزرگ شهر(محل برگزاری جشن‌ها و کنسرت‌های کیش) و کلوپ‌های تفریحی  باعث شده است تا اقامت در هتل پانوراما کیش به یک محل اقامتی ایده‌آل در جزیره تبدیل شود. امکانات و خدمات هتل هم که حرف های زیادی برای گفتن دارند. 
با اقامت در این هتل علاوه بر دسترسی‌های مناسبی که خواهید داشت می‌توانید از امکانات متنوع و خدمات با کیفیت هتل بهره مند شوید و یک سفر به یادماندنی در جنوب ایران را تجربه کنید.

سوالات متداول

هتل پانوراما کیش در 800 متری نمایشگاه و سالن همایش‌های بین‌المللی کیش قرار دارد و به همین دلیل می‌تواند گزینه خوبی برای اقامت محسوب شود.

این هتل 5 ستاره در میدان امیر کبیر، بلوار ساحل و ابتدای خیابان رودکی قرار دارد.

فرودگاه بین المللی کیش در فاصله 5.7 کیلومتری هتل پانوراما کیش قرار دارد و مسافران می توانند در مدت زمان 7 دقیقه‌ای با ماشین به آنجا برسند.

comment

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این هتل

پاکیزگی هتل و اتاق ها
موقعیت و دسترسی هتل
برخورد و عملکرد کارکنان
کیفیت نسبت به قیمت