کافه رستوران مارینا کیش
هتل مارینا پارک کیش
امتیاز :
(0)

امتیاز های رستوران

کیفیت
قیمت
پاکیزگی
برخورد کارکنان

مشخصات رستوران

  • تلفن هماهنگی :07644465051
  • موقعیت :هتل مارینا پارک کیش
  • صبحانه : دارد

امکانات رستوران

  • پارکینگ
  • رزرو تلفنی
  • تحویل رایگان در محل
  • اینترنت رایگان

معرفی کافه رستوران مارینا کیش

یکی از مقاصد توریستی ایران که مسافران و گردشگران بسیاری را برای داشتن یک سفر لوکس و تفریحی به سمت خود جذب می‌کند جزیره زیبای کیش کشور است. جزیره‌ای رویایی که میان آب‌های نیلگون خلیج فارس قرار دارد و آرامش را در عین لذت و تفریح به میهمانانش هدیه می‌کند. معمولا مسافران و گردشگران کیش برای داشتن یک سفر جذاب و مملو از تفریحات آبی کیش را انتخاب می‌کنند تا بتوانند در کنار امواج دریای جنوب، یک دل سیر تفریح کنند و خاطرات فراموش نشدنی به ثبت برسانند.

از آنجایی که این جزیره دوست داشتنی همیشه و در تمام فصل‌های سال میهمان دارد، برای اقامت مسافران هتل‌های بسیاری در حال فعالیت هستند که جدا از اقامت می‌توانند یک جاذبه تفریحی و گردشگری در جزیره آب و آفتاب ایران به حساب بیایند. مانند هتل مارینا پارک که از بهترین هتل‌های کیش و در نوار ساحلی جزیره چون نگینی درخشان می‌درخشد. البته ما در این مطلب از مجله کیش بوک تصمیم نداریم در رابطه با اقامت در هتل مارینا کیش صحبت کنیم در عوض دوست داریم یادآور شویم که از بهترین رستوران‌های کیش در همین هتل 5 ستاره کیش فعالیت دارند و طعم رویایی و ناب غذاها را در بشقاب‌ها ریخته و با یه یادگار گذاشتن لحظاتی خاص، از مسافران پذیرایی می‌کنند.
هتل مارینا کیش علاوه بر داشتن امکانات جذاب مانند اقامت، تفریحات آبی و … رستوران‌های منحصر به فردی دارد که همگی بهترین و با کیفیت‌ترین غذاها را به میهمانان هتل ارائه می‌کنند. پس برای دریافت اطلاعات کافی از رستوران‌های هتل مارینا کیش، همراه ما باشید.

 

رستوران مارینا کیش بهترین پیشنهاد برای داشتن لحظات خوش طعم و خوشمزه

برای داشتن یک تجربه به یاد ماندنی در جزیره کیش درست همان زمان که مشغول نوش جان کردن یک وعده غذایی هستید آماده‌اید؟ قطعا شما هم دوست دارید مزه‌های عالی بچشید و جدا از طعم و کیفیت غذاها، توسط پرسنل و کادر مهربان و کاربلد میزبانی شوید. چراکه در سفر به کیش، اگر به یک رستوران بروید که منوی متنوع و غذاهای خوشمزه دارد و البته کارکنان آن با خوش رویی از شما پذیرایی کنند، لذت سفرتان به جزیره چندین برابر افزایش پیدا می‌کند. در این جا انتخاب یکی از رستوران‌های مارینا کیش کار را برای شما و همراهانتان راحت کرده و خیالتان را بایت انتخابی که کرده اید آسوده می‌سازد. چراکه رستوران و کافه‌های این هتل 5 ستاره کیش از نظر کیفیت غذا و نوشیدنی‌ها در لیست بهترین‌های کیش قرار دارند و توانسته‌اند گردشگران و مسافران بسیاری را به سمت خود بکشانند. لازم به ذکر است که هتل مارینا پارک 2 رستوران مجلل و شیک با نام‌های لوتوس و رستوران باغ (گل کاغذی) دارد که در ادامه به هرکدام از آنها جداگانه خواهیم پرداخت.

رستوران لوتوس مارینا پارک

رستوران لوتوس از بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های کیش است  و در هتل 5 ستاره مارینا پارک فعالیت می‌کند. اگر در طول سفر به کیش خود قرار است  اقامت در مارینا داشته باشید که پیشنهاد می‌کنیم حتما ناهار را در رستوران لوتوس نوش جان کنید. چراکه این هتل 5 ستاره جدا از داشتن صبحانه رایگان برای اقامت مسافران، ناهار را هم به صورت رایگان ارائه می‌کند که این موضوع می‌تواند از جذابیت‌های اقامت در مارینا کیش به حساب بیاید. اگر هم مسافر هستید و به دنبال یک رستوران عالی در کیش، حتما از قبل تماس بگیرید و میز خود را در رستوران لوتوس کیش رزرو کنید. این رستوران در ساختمان اصلی هتل قرار دارد و با سرو انواع و اقسام غذاهای ایرانی، بین المللی، دریایی، انواع پیش غذا، انواع دسرهای خوشمزه و بهترین و تازه‌ترین سالادها از میهمانان هتل و مسافران جزیره کیش میزبانی می‌کند.

رستوران لوتوس از لوکس‌ترین، زیباترین و بزرگترین رستوران‌های فعال در هتل‌های 5 ستاره کیش است که لذت نوش جان کردن انواع و اقسام غذاهای تازه و باکیفیت در کنار بهترین و خوش طعم ترین نوشیدنی‌ها را به مسافران هتل و میهمانان جزیره کیش هدیه می‌کند. همانگونه که گفتیم این رستوران بزرگ است و فضای بسیار دلبازی دارد. به نوعی که طراحی فضا باعث شده است تا هنگام صرف غذا چشم اندازی از دریای خلیج فارس مقابل چشمان میهمان قرار بگیرد و بسیار آرامش بخش باشد.
رستوران لوتوس در طبقه دوم هتل 5 ستاره کیش واقع شده و به دلیل داشتن کادری حرفه‌ای و مجرب در کنار منوی با کیفیت، در بالاترین سطح ممکن قرار دارد. داشتن یک محیط آرام و به دور از سر و صدا باعث شده است فضای رستوران مناسب برای قرارهای دوستانه و کاری به حساب بیاید و لذت خوردن ناهار و  شام را در کنار عزیزان چندین برابر افزایش دهد. با حضور در رستوران لوتوس یک نمای رویایی از دریای جنوب خواهید داشت به نوعی که با دیدن این زیبایی تمایل دارید مدت زمان زیادی را در فضای رستوران سپری کنید. جالب است بدانید تمامی مواد اولیه غذایی رستوران لوتوس همگی از مواد درجه یک و مطابق استاندارد ‏های جهانی تهیه می‌شوند و به همین دلیل است که مسافران و  گردشگران جزیره، که در هتل 5 ستاره مارینا اقامت دارند می‌توانند از غذاهای با ‏کیفیت و بی‌نظیر رستوران لوتوس نوش جان کنند و لحظات فراموش نشدنی به ثبت برسانند. قطعا برخورد کارکنان رستوران  نیز لبخندی رضایت بخش بر لبانتان نشانده و روزتان را دلنشین می سازد.

رستوران باغ گل کاغذی

حالا اگر به شما بگوییم که یک رستوران در کیش درست در وسط باغ قرار دارد و هنگام میل غذا صدای امواج دریا را هم پیش زمینه برای آرامش شما قرار می‌دهد چه می‌کنید؟ پیشنهاد می‌کنم با شنیدن این خبر سریع یک بلیط هواپیما تهیه کنید و با شرکت در تور کیش خودتان را به جزیره آب و آفتاب برسانید. چرا که رستوران باغ گل کاغذی در هتل 5 ستاره مارینا پارک انتظار شما را می کشد تا با تمام زیبایی‌هایش میزبان شما باشد.

همانگونه که عنوان کردیم این رستوران در باغ و خارج از محوطه داخلی قرار دارد و بی شک بعد از داشتن یک روز سرشار از تفریح و بازی در کیش، صرف غذا در رستوران باغ گل کاغذی می تواند یک تجربه دلنشین و به یاد ماندنی برای شما و همراهانتان به یادگار بگذارد. فکرش را کنید! درست در همان زمان که مشغول نوش جان کردن یک وعده غذایی تازه و خوشمزه هستید، نسیم خنک در حال وزیدن است و صورت و موهای شما را لمس می‌کند، در این میان صدای امواج دریای خلیج فارس هم فضا را برای شما رویایی تر کرده و ذهنتان را آرام می‌سازد. با مراجعه به رستوران باغ گل کاغذی هر ثانیه آرامش بخش روح و روانتان را نوازش می‌کند و تجربه منحصر به فرد و خاطره انگیزی را برای گردشگران کیش به خصوص زوج‌های جوان جزیره رقم می‌زند.

سخن نهایی

در رستوران لوتوس و رستوران باغ گل کاغذی بهترین و متنوع ترین غذاها که همگی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند را نوش جان خواهید کرد. همچنین کادر حرفه‌ای و مجرب رستوران لوتوس و رستوران باغ گل کاغذی، با داشتن رویی خوش و رفتاری فوق العاده حرفه‌ای، بالاترین سطح خدمات را به میهمانان و گردشگران هتل مارینا ارائه می‌کنند.
شما برای رزرو رستوران های هتل ماریناپارک کیش می‌توانید لحظات رویایی برای خود و عزیزانتان خلق کنید و از سفر به کیش خود نهایت لذت را ببرید. پس همین حالا مراحل رزرو هتل در کیش را انجام دهید و با تهیه بلیط هواپیما کیش ، خودتان را به جزیره زیبا و لوکس جنوب ایران برسانید.

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این رستوران

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران