فست فود گلدیس در کیش
کیش، بلوار ایران، جنب هتل گلدیس، واحد 17
امتیاز :
(0)

امتیاز های رستوران

کیفیت
قیمت
پاکیزگی
برخورد کارکنان

مشخصات رستوران

  • تلفن هماهنگی :07644423949
  • موقعیت :کیش، بلوار ایران، جنب هتل گلدیس، واحد 17
  • صبحانه : ندارد

امکانات رستوران

  • پارکینگ
  • رزرو تلفنی
  • تحویل رایگان در محل

معرفی فست فود گلدیس در کیش

گاهی محدودیت‌های زمانی که در سفر با آن مواجه می‌شویم ما را مجاب می‌کند که برای صرف ناهار و یا شام به نزدیکترین رستورانی که در اطراف‌مان وجود دارد برویم یا فست فود بخوریم.

درست است که برخی اعتقاد دارند فست فود غذای سالمی نیست؛ اما اولا تمام فست فودها با هم یکی نیستند و دوما مصرف گه‌گاه آن نه تنها به برنامه غذایی‌مان تنوع می‌دهد بلکه باعث می‌شود در وقت‌مان نیز صرفه‌جویی کنیم؛ مخصوصا در سفرهای تفریحی که زمان برای‌مان محدودتر است و باید از آن نهایت استفاده را ببریم.

اگر به زودی عازم سفر با تور کیش هستید و مثل ما معتقدید که مصرف فست فود باکیفیت در طول سفر می‌تواند وقت‌تان را پس‌انداز کند؛ با ما تا انتها همراه شوید. زیرا در ادامه به معرفی یکی از رستوران‌های کیش به نام فست فود گلدیس خواهیم پرداخت.

فست فود گلدیس کجاست؟

فست فود گلدیس در خیابان ایران کیش و جنب هتلی با همین نام واقع شده است. این رستوران نقلی حدودا 50 نفر ظرفیت داشته و علاوه بر میز و صندلی‌هایی که در فضای داخلی وجود دارد؛ تعدادی صندلی نیز در فضای بیرون گذاشته شده تا مسافران بتوانند در روزهایی که آب و هوای کیش مطلوب است در فضای آزاد غذا میل کنند.

البته در فضای داخلی این فست فود تلویزیون نیز نصب شده و شما می‌توانید ضمن صرف غذا از برنامه‌های تلویزیونی نیز استفاده کنید. فست فود گلدیس پارکینگ اختصاصی ندارد. اما در حوالی آن یعنی در بلوار ایران جای پارک به وفور یافت می‌شود. بنابراین گرشگرانی که با اتومبیل به کیش سفر کرده‌اند نگران جای پارک نباشند. ضمنا شما با صرف غذا در این رستوران نقلی می‌توانید از اینترنت WiFi نیز به صورت رایگان استفاده کنید.

گردشگرانی که در هتل گلدیس اقامت دارند می‌توانند برای ایجاد تنوع در برنامه غذایی سفرشان به این مجموعه مراجعه کنند. در کل اگر به دنبال فست فود باکیفیت و قیمت مناسب هستید؛ امتحان منوی غذایی فست فود گلدیس را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این رستوران

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران