فست فود گلدیسان کیش
کیش، سفین، فاز F، قطعه 229
امتیاز :
(0)

امتیاز های رستوران

کیفیت
قیمت
پاکیزگی
برخورد کارکنان

مشخصات رستوران

  • تلفن هماهنگی :07644432828
  • موقعیت :کیش، سفین، فاز F، قطعه 229
  • صبحانه : ندارد

امکانات رستوران

  • پارکینگ
  • رزرو تلفنی
  • تحویل رایگان در محل

معرفی فست فود گلدیسان کیش

فست فود گلدیسان یکی از فست فودهای کوچک و اصطلاحا جمع‌وجور جزیره کیش است که فقط 25 نفر گنجایش دارد. این رستوران درست در فاز F سفین واقع شده است. در ادامه به تفصیل در مورد این رستوران محلی صحبت کرده و منوی آن را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهیم.

بیشتر گردشگران تور کیش ترجیح می‌دهند که در طول سفرهای خود برای صرف وعده‌های غذایی به رستوران‌های شیک و معروف بروند. البته این ایده برای همه مسافران عملی نیست. چرا که بعضی از افراد تریج می‌دهند که به جای رستوران‌های پر زرق و برق از خدمات رستوران‌های ساده و محلی و در عین حال باکیفیت استفاده کنند. اما این کار ریسک دارد.vvvv

ریسک آن این است که شما محلی نیستید و نمی‌توانید بدون خوردن غذا در مورد کیفیت رستوران قضاوت کنید. پس راه‌حل این است که قبل از سفر علاوه بر آشنایی با چند رستوران مجلل و شیک، اطلاعات‌تان را در مورد رستوران‌های محلی مقصد نیز افزایش دهید.

منوی فست فود گلدیسان کیش

فست فود گلدیسان یکی از رستوران‌های پرطرفدار جزیره کیش است که با منوی ساده اما باکیفیتی از مشتریان خود پذیرایی می‌کند. در این منو فقط چند مدل پیتزا و چند نوع نوشیدنی و پیش غذا وجود دارد.

البته همین موضوع می‌تواند یکی از نقاط قوت این رستوران باشد. چرا که تنوع غذایی که در برخی از منوها دیده می‌شود گاها عاملی برای ایجاد سردرگمی در مشتری است. به خصوص اگر صرف غذا فقط با هدف سیر شدن باشد.

تازگی مواد اولیه مورد استفاده نیز از دیگر ویژگی‌های مثبت این رستوران محسوب می‌شود. تمام رستوران‌های محلی به دلیل حجم کم فروش معمولا مواد اولیه خود را به صورت روزانه و تازه تهیه می‌کنند.

به همین دلیل هم گاها کیفیت غذاهایشان بهتر از رستوران‌هایی است که هر روز صدها پرس غذا سرو می‌کنند. این رستوران‌ها معمولا به دلیل حجم بالای فروش، مواد اولیه خود را به صورت عمده تهیه کرده و انبار می‌کنند.

بنابراین اگر گذرتان به محله سفین خورد و دل‌تان فست فود و به خصوص پیتزا خواست حتما به فست فود گلدیسان سری بزنید. منوی نه چندان متنوع اما باکیفیت این رستوران حتما می‌تواند نظر شما را جلب کند. در ضمن این رستوران سرویس بیرون‌بر نیز دارد.

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این رستوران

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران