فست فود هیوا کیش
کیش، بازارچه خدماتی حافظ، غرفه 10
امتیاز :
(0)

امتیاز های رستوران

کیفیت
قیمت
پاکیزگی
برخورد کارکنان

مشخصات رستوران

  • تلفن هماهنگی :7695446
  • موقعیت :کیش، بازارچه خدماتی حافظ، غرفه 10
  • صبحانه : دارد

امکانات رستوران

  • تحویل رایگان در محل
  • رزرو تلفنی
  • پارکینگ

معرفی فست فود هیوا کیش

فست فودها از آن دسته غذاهایی هستند که ظاهر و بوی طبخشان ما را وسوسه می‌کنند تا رژیم خود را بشکنیم. این غذا برای سفرهای ما انتخاب خوبی است. زمانی که از شهرهای دورتر به سمت کیش سفر می‌کنید، علاقه‌ای به حمل مواد اولیه غذایی ندارید. سفارش دادن غذاهایی که سریعا آماده می‌شوند و خوشمزه هم هستند همیشه در سفر مورد استقبال قرار می‌گیرد. فست فود هیوا در جزیره کیش یکی از بهترین فست فودهای کیش است که با منوی متنوع خود قدرت انتخاب خوبی به شما می‌دهد.

اما چیزی که فست فودها را خوشمزه کرده وجود ادویه‌های متنوعی است که در اثر دما بوی بی‌نظیری از خود ساطع می‌کند. فست فودها معمولا غذاهایی با ادویه تند هستند. تند بودن غذا باعث افزایش اشتها و خوش‌طعم شدن آن هم می‌شود. اگر بخواهید با تاریخچه غذاهای فست فودی آشنا شوید باید بدانید که این اتفاق در سال 1912 در نیویورک افتاد. آن‌ها غذاهای آماده را درون گرم کننده‌هایی قرار می‌دادند و به فروش می‌رساندند. قدیمی‌ترین فست فود در نیویورک به نام اتومات حدود 20 سال همراه وعده‌های غذایی مردم بود. آن‌ها یک شعار معروف نیز در سر در مغازه‌هایشان نصب کرده بودند. شعارشان این بود: ما کار مادران را کم کرده‌ایم!

فست فود هیوا کیش

امروزه فست فودها به شکل‌های متنوعی طبخ می‌شود. به طوری که با مشاهده منو متوجه این تنوع غذایی خواهید شد. پیتزاهای امریکایی و ایتالیایی، انواع برگر، ساندویچ‌ها، منوی پیش غذا شامل سیب زمینی، قارچ و پیاز سوخاری و … همگی از انواع فست فودها هستند که هر شخصی با هر ذائقه‌ای از منو سفارش می‌دهد.

خوردن فست فود در هر آب و هوایی میچسبد! آن هم در کنار هوای گرم جزیره که با بوی دریا عطرآگین شده است.

فست فود هیوا در بازارچه حافظ، غرفه 10 شما را به صرف یک نهار یا شام لذیذ دعوت می‌کند. دکوراسیون این فست فود شما را به ذوق می‌آورد. وجود صندلی‌هایی با رنگ‌های نارنجی و قرمز اشتهای شما را تحریک می‌کند تا از غذای خود نهایت لذت را ببرید.

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این رستوران

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران