فست فود هادیز کیش
کیش، میدان امیر کبیر، پارک شهر، فست فود هادیز
امتیاز :
(0)

امتیاز های رستوران

کیفیت
قیمت
پاکیزگی
برخورد کارکنان

مشخصات رستوران

  • تلفن هماهنگی :09347693515
  • موقعیت :کیش، میدان امیر کبیر، پارک شهر، فست فود هادیز
  • صبحانه : ندارد

امکانات رستوران

  • پارکینگ
  • رزرو تلفنی
  • تحویل رایگان در محل

معرفی فست فود هادیز کیش

در جزیره کیش رستوران‌ها و فست‌ فودهای متنوعی به گردشگران خدمات ارائه می‌دهند. بیشتر افراد مخصوصا در سفر از فست فودها استقبال می‌کنند. یکی از فست فودهای کیش که به دلیل منوی متنوع و قیمت مناسب مورد استقبال گردشگران تورهای کیش قرار گرفته است فست فود هادیز است. این فست فود در نزدیکی پارک شهر کیش و بازار مروارید قرار دارد.

منو فست فود هادیز

در این فست فود شما می‌توانید انواع پیتزا، مرغ سوخاری، ساندویچ، سیب‌زمینی سرخ‌کرده، نوشیدنی‌های مختلف و… را سفارش دهید. میز و صندلی‌های رنگی هادیز در فضای باز چیده شده است و شما در حین صرف غذا چشم‌اندازی به مناظر اطراف دارید.

وقتی خسته از گشت‌وگذار و خرید در بازارها به فست فود هادیز می‌رسید و بوی خوش ساندویچ و سیب‌زمینی سرخ‌کرده به مشامتان می‌رسد دیگر فرصت را از دست ندهید. حضور در فست فود هادیز و خوردن غذای باکیفیت و مرغوب در کنار اعضای خانواده یا دوستان خاطرات به‌یادماندنی در سفر کیش برای شما رقم خواهد زد.

فست فود هادیز کیش

فست فود هادیز در نزدیکی پارک شهر قرار دارد. پارک شهر کیش با فضای سبز و آب‌نماهای زیبا و نورپردازی‌شده، دریاچه مصنوعی، پیست دوچرخه و اسکیت و خدمات ورزشی مختلف محل ایدئالی برای گذراندن اوقات فراغت افراد است. حدود نیمی از مساحت پارک را گونه‌های مختلف گیاهی در بر گرفته است. آلاچیق‌های متعدد در سراسر پارک برای استراحت و آسایش خانواده‌ها در نظر گرفته شده است. هنرمندی نقاشان جزیره را می‌توان بر دیوارهای پارک دید.

دریاچه مصنوعی پارک شهر نمای زیبایی به آن بخشیده است. این دریاچه اولین دریاچه بزرگ کیش است که خانواده‌ها می‌توانند در آن قایق‌سواری کنند و به تفریح بپردازند.

فست فود هادیز به بازار مروارید هم نزدیک است. در سفر کیش حتما به بازار مروارید سر بزنید. این بازار با الهام از سبک معماری دوره هخامنشی ساخته شده است. هشت بازارچه برای این بازار در نظر گرفته شده که نام‌های آنها نظر بازدیدکنندگان را جلب می‌کند.

ایران، آریا، تیسفون، بیستون، پاسارگاد، آپادانا، پارس و پرسپولیس نام بازارچه‌ها هستند. در مجموع 208 واحد تجاری در این بازار کالاهای مختلفی را به مشتریان عرضه می‌کنند. اگر شب را برای بازدید از بازار مروارید انتخاب کنید از اجرای زنده موسیقی هم بی‌نصیب نمی‌مانید.

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این رستوران

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران