فست فود نیکان کیش
جزیره کیش
امتیاز :
(0)

امتیاز های رستوران

کیفیت
قیمت
پاکیزگی
برخورد کارکنان

مشخصات رستوران

  • تلفن هماهنگی :09347697518
  • موقعیت :جزیره کیش
  • صبحانه : ندارد

امکانات رستوران

  • پارکینگ
  • رزرو تلفنی
  • تحویل رایگان در محل

معرفی فست فود نیکان کیش

در جزیره زیبای کیش رستوران‌ها و فست فودهای بسیاری در محیطی زیبا و کم‌نظیر غذاهای متنوعی را به گردشگران و کیشوندان ارائه می‌کنند. فست فود نیکان کیش یکی از فست فودهای کیش است که صرف غذا در آن پس از یک گشت‌وگذار طولانی در جزیره و دیدن جاذبه‌های گردشگری آن بسیار دلچسب خواهد بود.

منوی فست فود نیکان کیش

انواع پیتزا، ساندویچ، پاستا، سیب‌زمینی سرخ‌کرده، نوشیدنی‌های متنوع و… در فست فود نیکان کیش ارائه می‌شود. فست فودها همیشه در بین مردم محبوب هستند و خوردن فست فود در هر زمانی برای افراد مطبوع است.

بوی خوب پیتزا و سیب‌زمینی سرخ‌کرده اشتها را تحریک می‌کند و اعضای خانواده یا دوستان را ترغیب می‌کند که در کنار هم به صرف غذای فست فودی بپردازند و خاطرات زیبایی در سفر به کیش رقم بزنند.

در سال‌های اخیر گرایش افراد به انواع سوخاری به ویژه مرغ سوخاری بیشتر شده است. بعضی از افراد کمتر غذاهای حاوی سوسیس و کالباس سفارش می‌دهند و سعی می‌کنند غذاهایی را که در آنها گوشت، مرغ یا بوقلمون به کار رفته میل کنند.

فست فودهایی که مرغ سوخاری خوشمزه به مشتریان ارائه می‌دهند از مواد مرغوب و تازه استفاده می‌کنند. برای تهیه یک سوخاری خوش‌طعم به یک آرد سوخاری باکیفیت با ادویه‌های تازه نیاز هست.

تکه‌های مرغ باید به خوبی طعم‌دار شوند سپس به تخم مرغ زده‌شده آغشته شوند و در پودر سوخاری غلتانده شده و در روغن داغ سرخ شوند. خوردن این مرغ سوخاری با یک سس کچاپ خوشمزه عالی به نظر می‌رسد.

در سفر به کیش پس از گردش از مکان‌های دیدنی و خرید از مراکز خرید متنوع آن، وقتی خسته و گرسنه تصمیم به صرف غذای فست فودی در کنار خانواده یا دوستان می‌گیرید، فست فود نیکان را به خاطر داشته باشید. فست فود نیکان با فضایی زیبا و آرام و با کارکنانی حرفه‌ای و خوش‌رو از شما استقبال می‌کند و غذاهایی متنوع و باکیفیت را در اختیارتان قرار می‌دهد.

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این رستوران

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران