فست فود تایم 1 کیش
کیش، بازار پارس خلیج، غرفه 1067
امتیاز :
(0)

امتیاز های رستوران

کیفیت
قیمت
پاکیزگی
برخورد کارکنان

مشخصات رستوران

  • تلفن هماهنگی :07644433542
  • موقعیت :کیش، بازار پارس خلیج، غرفه 1067
  • صبحانه : ندارد

امکانات رستوران

  • پارکینگ
  • رزرو تلفنی
  • تحویل رایگان در محل

معرفی فست فود تایم 1 کیش

بوی پنیر پیتزا و ادویه‌های مخصوص که در فضا بپیچد ما را وسوسه می‌کند که رژیم را فراموش کنیم. مقاومت در برابر نخوردن غذاهای فست فودی، به ویژه در سفر کار سختی است. بهتر است گاهی دلمان را به دریا بزنیم و غذاهایی که دوست داریم را بخوریم. در این مطلب می‌خواهیم فست فود تایم 1 کیش را به شما معرفی کنیم.

فست فود تایم 1 کیش در بازار پارس خلیج واقع شده است. به غرفه 1067 در این بازار رجوع کنید و این فست فود را پیدا کنید. انواع غذاهای فست فودی را در این مکان می‌توانید سفارش دهید و نوش جان کنید.

پیدا کردن فست فود خوب از بین فست فودهای کیش شاید کار چندان آسانی نباشد. ما در سایت کیش بوک به شما این فضاها را به خوبی معرفی می‌کنیم.

در کنار این مکان مسیر دوچرخه سواری را مشاهده خواهید کرد. بد نیست بعد از خوردن یک غذای چرب به فکر سلامتی خود باشید و کمی ورزش کنید. این مسیر دوچرخه سواری شما را به سمت ساحل دریای خلیج فارس می‌کشاند. به سمت میدان سعدی و بلوار جاسک بروید. با ادامه دادن مسیر به خیابان بهشت می‌رسید. به راستی که چه اسم با مسمایی! شما را به بهشت می‌رساند تا آبی دریا را با چشمان خود برای چندمین بار در سفر خود ببینید.

از خوردن فست فود به کجا رسیدید! روزتان ساخته شد. حال برای ساعات باقی مانده سفر خود برنامه ریزی کنید و از دیگری فست فودهای این جزیره هم تجربه به دست آورید. شاید هم فست فود تایم1 انتخاب اول و آخر شما باشد تا بتوانید در فرصت‌های بعدی از دیگر غذاهای آن نیز هم سفارش داشته باشید.

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این رستوران

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران