رستوران کیشوند کیش
کیش، صفین، بعد از میدان سعدی، رستوران کیشوند
امتیاز :
(0)

امتیاز های رستوران

کیفیت
قیمت
پاکیزگی
برخورد کارکنان

مشخصات رستوران

  • تلفن هماهنگی :07644434532
  • موقعیت :کیش، صفین، بعد از میدان سعدی، رستوران کیشوند
  • صبحانه : ندارد

امکانات رستوران

  • پارکینگ
  • رزرو تلفنی
  • تحویل رایگان در محل

معرفی رستوران کیشوند کیش

تنوع رستوران در تور کیش به قدری زیاد است که گاهی انتخاب آن دشوار می‌شود. اول تعیین کنید که مایلید در رستوران سنتی غذا میل کنید یا به اصرار بچه‌ها به فست فود بروید و پیتزا نوش جان کنید.

اگر تصمیم به صرف کباب و دیزی گرفته‌اید و در میان انبوه رستوران های سنتی کیش به دنبال انتخاب رستورانی با قیمت‌های مناسب و البته غذاهای متنوع باکیفیت هستید رستوران کیشوند را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

منوی رستوران کیشوند

در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی و محلی شامل کباب‌ها، خورشت‌ها، ماهی، شنیتسل مرغ، قارچ سوخاری و… ارائه شده است. حتی غذاهای محلی گیلان مثل میرزاقاسمی در این رستوران سرو می‌شود. شما به جنوب ایران سفر کرده‌اید ولی خوردن غذاهای شمالی در این منطقه حس جالبی برایتان به وجود خواهد آورد.

غذاهای این رستوران از مواد اولیه تازه و مرغوب تهیه می‌شوند. تنوع این غذاها و کیفیت مناسب پخت آنها رضایت مشتریان رستوران کیشوند را در پی داشته است.

فضای رستوران کیشوند طوری طراحی شده که در صورت دلخواه می‌توانید غذا را داخل رستوران صرف کنید و یا فضای بیرونی را انتخاب کنید. وقتی خسته و گرسنه از گشت‌وگذار و خرید در جزیره به این رستوران می‌رسید با سفارش غذا و نوشیدنی دلخواه اوقات خوشی را در کنار اعضای خانواده و دوستانتان خواهید گذراند.

رستوران کیشوند در سه وعده صبحانه، ناهار و شام پذیرای مهمانان جزیره زیبای کیش است. این رستوران سفارش تلفنی هم می‌پذیرد.

رستوران کیشوند کجاست؟

رستوران کیشوند در منطقه صفین کیش قرار دارد. برای رفتن به این رستوران به محله صفین بروید. رستوران کیشوند مابین میدان لارک و میدان سعدی واقع شده است.

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این رستوران

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران