رستوران کرال کیش
کیش، برج صدف، طبقه همکف
امتیاز :
(0)

امتیاز های رستوران

کیفیت
قیمت
پاکیزگی
برخورد کارکنان

مشخصات رستوران

  • تلفن هماهنگی :09028088811
  • موقعیت :کیش، برج صدف، طبقه همکف
  • صبحانه : ندارد

امکانات رستوران

  • پارکینگ
  • رزرو تلفنی
  • تحویل رایگان در محل
  • اینترنت رایگان

معرفی رستوران کرال کیش

رستوران کرال کیش یک رستوران سنتی معروف در جزیره است که علاوه بر غذاهایی مانند انواع کباب، غذاهای دریایی نیز سرو می‌کند. در ادامه این مقاله می‌خواهیم در مورد امکانات، کیفیت و منوی این رستوران صحبت کنیم.

امکانات و کیفیت رستوران کرال کیش

رستوران کرال در طبقه همکف برج صدف واقع شده و از امکانات رفاهی خوبی در میان رستوران های کیش دارد؛ مانند اینترنت رایگان و موسیقی زنده برخوردار است. در این رستوران علاوه بر سرو غذاهای سنتی محبوب مانند چلو کباب کوبیده و چلو برگ مخصوص، استیک مرغ و گوشت در کنار میگو و ماهی نیز سرو می‌شود. بنابراین منوی این رستوران از تنوع خوبی نیز برخوردار است.

در کنار غذاهای خوشمزه و باکیفیت، سالاد باری نیز در این مجموعه تعبیه شده که شامل انواع سالاد و مخلفاتی مانند ماست و ترشی می‌باشد. اگر به ازای هر نفر یک پرس غذای اصلی سفارش دهید، استفاده از سالاد بار برای‌تان رایگان می‌شود. در غیر این صورت باید بابت افرادی که غذای اصلی سفارش نداده‌اند ولی از سالاد باز و موزیک زنده استفاده کرده‌اند، هزینه جداگانه پرداخت کنید.

البته این رستوران ورودی جداگانه برای موزیک زنده ندارد. در کنار سایر امکانات، ترانسفر رایگان رفت نیز برای مهمان دایر می‌باشد. بنابراین اگر قبل از ساعت 12 ظهر یا قبل از ساعت 8 شب، در این رستوران میز رزرو کنید می‌توانید از ترانسفر رایگان این مجموعه نیز استفاده کنید.

در ضمن برای طبخ غذاهای این رستوان از باکیفیت‌ترین مواد اولیه و برای طبخ غذاهای دریایی نیز از صید روز استفاده می‌شود. رستوران کرال کیش با ظرفیتی حدودا 200 نفر، آماده پذیرایی از جشن‌ها و مهمانی‌های شما نیز می‌باشد. در ضمن علاوه بر منوی ناهار و شام، می‌توانید از منوی صبحانه این رستوران نیز برای شروع یک روز خوب استفاده کنید.

بنابراین اگر دنبال یک رستوران خوب می‌گردید که هم موزیک زنده، هم سالاد بار و هم سرویس رایگان رفت داشته باشد؛ حتما رستوران کرال کیش را در مدنظر داشته باشید.

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این رستوران

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران