رستوران کافه وریا کیش
کیش، جنب درب ورودی بازار مرجان، غرفه 118
امتیاز :
(0)

امتیاز های رستوران

کیفیت
قیمت
پاکیزگی
برخورد کارکنان

مشخصات رستوران

  • تلفن هماهنگی :0767682892
  • موقعیت :کیش، جنب درب ورودی بازار مرجان، غرفه 118
  • صبحانه : ندارد

امکانات رستوران

  • پارکینگ
  • رزرو تلفنی
  • تحویل رایگان در محل

معرفی رستوران کافه وریا کیش

رستوران کافه وریا کیش مکانی برای استراحت، وقت گذرانی در فضای دلنشین و دلچسب جزیره و صرف وعده‌های غذایی باکیفیت است. در ادامه این مطلب مجله کیش‌بوک بیشتر در مورد امکانات و فضای این رستوران با شما صحبت می‌کنیم.

همانطور که می‌دانید رستوران کافه‌ها یا همان کافه رستوران‌ها در واقع مکانی هستند که هم منوی کافه دارند و هم غذاهای مختلف ایرانی و فرنگی در آنها سرو می‌شود. البته بسته به فضا و نیاز مشتری؛ ممکن است در کنار منوی کافه، فقط غذاهای سنتی ارائه شود؛ اما معمولا منوی غذایی این رستوران‌ها پر از غذاهای فرنگی و مدرن است.

اگر می‌خواهید در سفرتان به جزیره زیبای کیش، پس از صرف یک وعده غذایی سنتی و باکیفیت، از منوی کافه نیز استفاده کنید، حتما سری به رستوران کافه وریا بزنید

رستوران کافه وریا کجاست؟

این رستوران جنب درب ورودی بازار مرجان واقع شده و دسترسی عالی دارد. در واقع شما با مراجعه به این بازار هم می‌توانید از کالاهای متنوع ارائه شده توسط غرفه‌های تجاری دیدن کرده و خرید انجام دهید و هم در صورت احساس خستگی و گرسنگی، سری به کافه وریا بزنید و از غذاهای سنتی و انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و حتی میان وعده‌های سبک ارائه شده در منوی این رستوران استفاده کنید.

در این رستوران با غذاهای ایرانی لذیذ و خوش طعم، در فضایی دلنشین از گردشگران تور کیش پذیرایی می‌شود. پس اگر سری به بازار مرجان زدید و در طول خرید احساس ضعف کردید؛ توصیه می‌کنیم که برای صرف ناهار و شام و یا حتی عصرانه به این رستوران مراجعه کنید. به این صورت می‌توانید مجددا به بازار برگشته و به خرید خود ادامه دهید.

یکی از مهمترین فاکتورهای یک مرکز خرید خوب، وجود یک رستوران با کیفیت در مجاورت آن است. مرکز خرید مرجان نیز با وجود رستوران کافه وریا در نزدیکی خود از این ویژگی برخوردار است.

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این رستوران

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران