رستوران کادوس کیش
کیش، بازارچه گلدیس، طبقه فوقانی
امتیاز :
(0)

امتیاز های رستوران

کیفیت
قیمت
پاکیزگی
برخورد کارکنان

مشخصات رستوران

  • تلفن هماهنگی :09381521669
  • موقعیت :کیش، بازارچه گلدیس، طبقه فوقانی
  • صبحانه : ندارد

امکانات رستوران

  • پارکینگ
  • رزرو تلفنی
  • تحویل رایگان در محل

معرفی رستوران کادوس کیش

رستوران کادوس کیش در طبقه رویی بازارچه گلدیس قرار دارد. برای رفتن به این بازارچه باید به بلوار ایران که در قسمت شمالی جزیره قرار دارد بروید.

کادوس یکی دیگر از رستوران های سنتی کیش است که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم. با وجود تعداد زیادی از رستوران‌های متنوع در کیش پیدا کردن گزینه‌های خوب برای سفرمان کار را سخت می‌کند. اما ما در سایت کیش بوک اطلاعات این رستوران‌ها را برای شما قرار می‌دهیم تا بر اساس خواسته خود آن‌ها را انتخاب کنید.

اگر از هر فردی که تجربه غذا خوردن در این رستوران را کسب کرده باشد درباره این رستوران بپرسیم، فضای آرام و دلنشین آن را برایمان توضیح می‌دهد. این موضوع به تنهای می‌تواند یک امتیاز ویژه برای رستوران‌ها باشد. این که مشتری در فضای رستوران شما احساس راحتی و آرامش داشته باشد او را به مشتری وفادار و همیشگی تبدیل می‌کند.

بسیاری از ما دوست داریم غذایمان را در فضای بدون تنش و بی سر و صدا میل کنیم. اگر فضای رستوران به قدری شلوغ باشد که برای صحبت کردن با همراه خود لازم باشد فریاد بزنیم تا صدای ما را بشنود، هرج و مرج بیشتری ایجاد می‌شود. و آیا در چنین فضایی خوردن غذا به ما می‌چسبد؟ بعید می‌دانم!

اگر یکی از روزهای سفر خود را با خرید در بازارچه گلدیس آغاز کرده باشید، احتمالا برای نهار دلتان می‌خواهد به نزدیکترین رستوران ممکن بروید. بازارهای کیش آن‌قدر ما را سرگرم می‌کند که از گذر لحظه‌ها غافل می‌شویم. حتی اگر خریدی انجام نداده باشیم گردش بین غرفه‌ها ما را سرگرم می‌کند.

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این رستوران

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران