رستوران موج دریا کیش
کیش، جاده جهان، بعد از میدان جاسك، نرسیده به كلبه هور، روبه‌روی مزرعه هایدروپانیك rf264
امتیاز :
(0)

امتیاز های رستوران

کیفیت
قیمت
پاکیزگی
برخورد کارکنان

مشخصات رستوران

  • تلفن هماهنگی :09174669724
  • موقعیت :کیش، جاده جهان، بعد از میدان جاسك، نرسیده به كلبه هور، روبه‌روی مزرعه هایدروپانیك rf264
  • صبحانه : ندارد

امکانات رستوران

  • پارکینگ
  • رزرو تلفنی
  • تحویل رایگان در محل

معرفی رستوران موج دریا کیش

رستوران موج دریا یک رستوران سنتی با ظرفیت 50 نفر است که در جاده جهان و در نزدیکی کلبه هور واقع شده است. این رستوران نه تنها انواع غذاهای ایرانی و سنتی را سرو می‌کند بلکه آماده پذیرایی از مهمانان عزیز با قلیان و چای‌های خوش عطر و طعم خود نیز می‌باشد. در ادامه بیشتر در مورد این رستوران صحبت می‌کنیم.

یکی از رستوران های کیش در جاده جهان، بعد از میدان جاسک و نزدیک به کلبه هور، رستورانی ساحلی به نام رستوران موج دریا قرار دارد که محیط بسیار جذاب و خانوادگی آن توانسته مشتریان زیادی را جذب کند. در این رستوران هم شام و هم ناهار سرو می‌شود. البته شما می‌توانید در تمام طول روز برای صرف قلیان و چای نیز به این سفره‌خانه سنتی مراجعه کنید. البته همانطور که گفتیم محیط این رستوران کاملا خانوادگی است.

فضا و منوی رستوران

فضای کلی رستوران به دو بخش داخلی و خارجی تقسیم می‌شود. بنابراین اگر می‌خواهید از گرمای سوزان جزیره و ساحل خلیج فارس در امان باشید؛ می‌توانید از فضای داخلی رستوران که مجهز به سیستم خنک‌کننده است؛ استفاده کنید. اما اگر در ساعات خنک روز به رستوران موج دریا مراجعه می‌کنید؛ پیشنهاد ما به شما استفاده از آلاچیق‌های فضای باز این رستوران است.

در این رستوران ساحلی، ساده اما بسیار زیبای جزیره انواع غذاهای ایرانی طبخ و سرو می‌شود. دیزی سنگی، خوراک کشک بادمجان، خوراک میرزاقاسمی، خوراک بال کبابی، خوراک کتف کبابی، خوراک چنجه مخصوص، خوراک جوجه کباب، آش رشته و سوپ قارچ منوی غذایی این رستوران را تشکیل می‌دهند. در کنار این غذاها می‌توانید بستنی میوه‌ای، قهوه ترک، کیک ساده، کیک شکلاتی، چای ساده، چای ترش، چای دارچین و آبمیوه طبیعی نیز سفارش دهید. برای کنار غذا نیز انواع نوشیدنی‌ها و پیش‌غذاهایی مانند ماست و سالاد در این منو وجود دارد.

ساحل زیبای مرجانی جزیره کیش و هتل ترنج در نزدیکی این رستوران قرار گرفته‌اند. پخش موزیک زنده، اینترنت رایگان، سرویس بهداشتی و فضای باز ساحلی از مهمترین امکانات این رستوران هستند.

بنابراین اگر علاقمند به استفاده از چای و قلیان هستید یا دل‌تان یک غذای سنتی و محلی می‌خواهد، حتما به این رستوران مراجعه کنید و بعد از صرف غذای خود؛ چند قدمی در کنار ساحل پیاده‌روی کنید و از هوای پاک شهر لذت ببرید.

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این رستوران

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران