رستوران عمو داود در کیش
کیش، بازارچه حافظیه، جنب میوه فروشی بدیع پیشرو
امتیاز :
(0)

امتیاز های رستوران

کیفیت
قیمت
پاکیزگی
برخورد کارکنان

مشخصات رستوران

  • تلفن هماهنگی :07644425974
  • موقعیت :کیش، بازارچه حافظیه، جنب میوه فروشی بدیع پیشرو
  • صبحانه : ندارد

امکانات رستوران

  • پارکینگ
  • رزرو تلفنی
  • تحویل رایگان در محل

معرفی رستوران عمو داود در کیش

حتما شما هم متوجه شده‌اید که در طراحی مراکز خرید جدید، طراحان حتما سعی می‌کنند که محلی را برای افتتاح یک رستوران خوب یا حتی یک کافی شاپ کوچک در نظر بگیرند.در بازارچه حافظ کیش رستورانی به نام رستوران عمو داود وجود دارد که هم از کیفیت بالا و هم از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است.

این موضوع در مورد پاساژهایی که در شهرهای توریستی ساخته می‌شوند؛ از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا اکثر مسافران تورهای کیش تمایل دارند که بعد از خرید برای صرف غذا به نزدیک‌ترین رستوران های کیش  مراجعه کرده و علاوه بر غذا خوردن کمی نیز استراحت کنند.بنابراین وجود یک رستوران باکیفیت در هر مرکز خریدی ضروری است.

منوی رستوران عمو داود کیش

رستوران عمو داود با ظرفیتی حدودا 70 نفر انواع غذاهای فرنگی و ایرانی را سرو می‌کند. البته پایه منوی این رستوران غذاهای دریایی مانند انواع فیله کبابی، ماهی کبابی و قلیه ماهی است. اما سایر غذاهای سنتی مانند کباب را نیز می‌توانید در این رستوران میل کنید. البته علاوه بر غذاهای دریایی می‌توانید از منوی صبحانه و عصرانه رستوران عمو داود نیز استفاده کنید.

رستوران عمو داود علاوه بر سرو غذا در فضای داخلی، سرویس بیرون‌بر نیز دارد. بنابراین می‌توانید بعد از گشت‌و‌گذار غذای مورد علاقه خود را از این رستوان تهیه کرده و پس از بازگشت به محل اقامتتان آن را میل کنید. اکثر مشتریانی که از خدمات این رستوران استفاده کرده‌اند؛ تناسب قیمت به کیفیت را جزء ویژگی‌های بارز این مجموعه خدماتی می‌دانند.

یکی از نکات مثبت این رستوران نزدیکی به ساحل است. بنابراین می‌توانید پس از صرف غذا با چند دقیقه پیاده‌روی به سواحل نیلگون خلیج فارس رفته و از فضای دلنشین آن استفاده کنید.

البته پارک هنگام و اسکله بزرگ تفریحی شهر نیز فاصله چندانی با رستوران عمو داود ندارند. با این وجود استفاده از خدمات این رستوران یک تیر و دو نشان است. با این کار هم غذا میل می‌کنید و هم چند دقیقه‌ای قدم می‌زنید.

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این رستوران

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران