رستوران خانه اسپاگتی کیش
کیش، میدان پردیس، روبه‌روی مرکز خرید پردیس 2، هتل پارمیس،‌ طبقه منفی یک
امتیاز :
(0)

امتیاز های رستوران

کیفیت
قیمت
پاکیزگی
برخورد کارکنان

مشخصات رستوران

  • تلفن هماهنگی :07644446241
  • موقعیت :کیش، میدان پردیس، روبه‌روی مرکز خرید پردیس 2، هتل پارمیس،‌ طبقه منفی یک
  • صبحانه : ندارد

امکانات رستوران

  • پارکینگ
  • رزرو تلفنی
  • تحویل رایگان در محل
  • اینترنت رایگان

معرفی رستوران خانه اسپاگتی کیش

رستوران خانه اسپاگتی یکی از رستوران‌های خوب جزیره کیش است که در طبقه زیرین هتل پارمیس واقع شده و دارای 120 نفر ظرفیت می‌باشد. آوازه این رستوران به حدی است که نه تنها تعداد زیادی از مسافرین مقیم در هتل پارمیس همه روزه از غذاهای آن استفاده می‌کنند؛ بلکه روزانه گردشگران و کیشوندان زیادی برای خوردن غذا و استفاده از خدمات این رستوران باکیفیت، به هتل پارمیس می‌آیند.

همانطور که می‌دانید طبخ غذاهای ایتالیایی مهارت خاصی می‌خواهد. از طرفی در طی چند سال اخیر سبک‌های مختلفی با الگوبرداری از این سبک آشپزی، غذاهای جدیدی را ارائه کرده‌اند.

به عنوان مثال تمام پیتزاهایی که ریشه آنها شهرهای مختلف ایتالیا است، در آمریکا به شیوه‌ای دیگر طبخ می‌شوند. یکی از تفاوت‌های اصلی این دو سبک نیز قطر پیتزایی است که به دست مشتری می‌رسد.

اما به عقیده ما خلاقیت در آشپزی فقط به شرطی قابل قبول است که ماهیت غذا را تغییر ندهد. اگر شما هم با ما هم عقیده‌اید و از طرفداران غذاهای ایتالیایی هستید می‌دانید که هیچ چیزی نمی‌تواند جای رسپی اصلی این غذاها را بگیرد.

درست است که رستوران خانه اسپاگتی کیش یا همان رستوران فود سان یکی از رستوران‌های تخصصی و حرفه‌ای شهر است اما قیمت غذاهای آن واقعا مناسب بوده و جزء رستوران‌های گران جزیره محسوب نمی‌شود.

منوی رستوران خانه اسپاگتی کیش

در این مجموعه انواع غذاهای سنتی کشور ایتالیا از جمله انواع اسپاکتی و پاستا سرو می‌شود. البته منوی غذایی این رستوران تنها به اسپاکتی و پاستا محدود نشده است بلکه انواع استیک، سوخاری، پیتزا، لازانیا، ساندویچ و غذاهای دریایی نیز در آن وجود دارد. بنابراین این منوی متنوع می‌تواند نیاز هر مشتری را با هر سلیقه‌ای که دارد پاسخگو باشد.

اما ما بیشتر به کسانی که عاشق غذاهای ایتالیایی به خصوص پاستا و اسپاگتی هستند؛ مراجعه به این رستوران را توصیه می‌کنیم.

در کنار منوی رستورانی، این مجموعه یک منو کافی شاپی نیز دارد که حاوی انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و دسرهای خوشمزه بعضا ایتالیایی می‌باشد. با این وجود بعد از صرف غذا می‌توانید یک دسر خوشمزه را نیز میل کنید.

در این رستوران همزمان با پذیرایی از مهمانان، موسیقی زنده نیز پخش می‌شود. البته برای استفاده از این سرویس از مشتریان هزینه جداگانه دریافت نخواهد شد.

محیط رستوران خانه اسپاگتی به دلیل سبک خاصی که در طراحی فضای آن استفاده شده است؛ بسیار دنج و آرام می‌باشد. بنابراین اگر می‌خواهید یک غذای ایتالیایی حرفه ای بخورید و از فضای ساکت و آرام در کنار موسیقی زنده لذت ببرید؛ حتما رستوران خانه اسپاگتی را جزء یکی از گزینه‌های خود در نظر بگیرید.

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این رستوران

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران