رستوران تک بناب کیش
کیش، روبه‌روی بازار پانیذ، بازارچه حافظ، غرفه ۴
امتیاز :
(0)

امتیاز های رستوران

کیفیت
قیمت
پاکیزگی
برخورد کارکنان

مشخصات رستوران

  • تلفن هماهنگی :07644425396
  • موقعیت :کیش، روبه‌روی بازار پانیذ، بازارچه حافظ، غرفه ۴
  • صبحانه : ندارد

امکانات رستوران

  • پارکینگ
  • رزرو تلفنی
  • تحویل رایگان در محل

معرفی رستوران تک بناب کیش

رستوران تک بناب یکی از معدود رستوران‌های جزیره کیش است که به صورت تخصصی بر روی کباب بناب کار می‌کند. همانطور که می‌دانید کباب بناب غذای سنتی شهر بناب است.

این نوع کباب در اصل از گوشت گوسفندی تازه به علاوه کره، پیاز، نمک و فلفل تهیه می‌شود. اما در برخی از رستوران‌ها با اضافه کردن سبزیجات معطر، طعم و مزه این غذا را تغییر کمی می‌دهند.

این کباب از نظر ظاهری شباهت زیادی به کباب کوبیده دارد اما دو فرق اصلی بین این دو نوع کباب وجود دارد. کباب کوبیده کمی نازک‌تر از کباب بناب است و معمولا به صورت دو سیخ سرو می‌شود. اما هر پرس کباب بناب حاوی یک کوبیده ضخیم است.

رستوران‌های زیادی در شهرهای مختلف ایران ادعا می‌کنند که بناب اصل را طبخ می‌کنند. اما طبخ یک کباب بناب خوب فوت و فن خاص خودش را دارد. رستوران تک بناب یکی از رستوان‌های ساحلی جزیره است که علاوه بر کباب بناب انواع کباب‌ها مانند کباب سلطانی، برگ گوساله، چنجه گوساله، بختیاری، جوجه با استخوان و جوجه بدون استخوان را نیز با بهترین کیفیت به مشتریان خود عرضه می‌کند.

منوی رستوران تک بناب

به غیر از کباب در منوی این رستوران چند مدل غذای سنتی دیگر مانند باقالی پلو با مرغ، باقالی پلو با گوشت، چلو کوبیده مرغ، چلو گوشت، ته چین مرغ، زرشک پلو با مرغ، چلو کوبیده معمولی، چلو خورشت قیمه سیب زمینی، چلو خورشت قرمه سبزی و چلو خورشت قیمه بادمجان نیز وجود دارد. در کنار غذای می‌توانید از سوپ جو، ماست موسیر، سالاد فصل، سالاد شیرازی، زیتون پرورده، زیتون، ترشی بندری، دلستر، نوشابه و دوغ نیز استفاده کنید.

این رستوران با ظرفیت حدودا 50 نفر درست روبه‌روی بازار پانیذ در غرفه 4 بازارچه حافظ واقع شده است. شما می‌توانید میز و صندلی خود را از قبل به صورت تلفنی در این رستوران رزرو کرده و یا اگر علاقه به صرف غذا در محل اقامت‌تان دارید؛ به صورت تلفنی غذا سفارش دهید. جای پارک کافی و برخورد مناسب کارکنان از دیگر ویژگی‌های رستوران تک بناب هستند.

البته رستوران تک بناب یک رستوران ساده و کاملا معمولی است. اما کیفیت غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شود بالاست و به همین دلیل مشتریان ثابت زیادی دارد. به مسافرین عزیزی که قصد دارند در این شهر یک کباب بناب خوب میل کنند توصیه می‌کنیم که به این رستوران مراجعه کرده و از تنوع غذایی آن لذت ببرند.

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این رستوران

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران