رستوران بین المللی پاشا کیش
جزیره کیش - پشت بازار دیپلمات - مجموعه رستوران بین المللی پاشا
امتیاز :
(4.5)

امتیاز های رستوران

کیفیت
قیمت
پاکیزگی
برخورد کارکنان

مشخصات رستوران

  • تلفن هماهنگی :09347693177
  • موقعیت :جزیره کیش - پشت بازار دیپلمات - مجموعه رستوران بین المللی پاشا
  • صبحانه : دارد

امکانات رستوران

  • پارکینگ
  • رزرو تلفنی
  • تحویل رایگان در محل
  • اینترنت رایگان

معرفی رستوران بین المللی پاشا کیش

یکی از جذاب‌ترین سفرهای داخلی ، سفر به کیش است که سالانه مسافران و گردشگران بسیاری هم دارد. این جزیره توریستی استان هرمزگان با داشتن جاذبه‌های فراوان، حسابی در دل مسافران جا باز کرده است و با داشتن انواع و اقسام تفریحات مدرن و به روز از علاقه‌مندان دلربایی می‌کند.

از تفریحات آبی در کیش گرفته که یکی پس از دیگری جذاب و سرگرم کننده هستند تا بازدید از جاهای تاریخی کیش، شرکت در کنسرت‌ها، استند آپ کمدی‌ها، نمایش‌ها، جنگ‌های شبانه، آفرود در صحرای کیش، رفتن به بهترین رستوران های کیش و خرید از بروزترین مراکز خرید و … که یکی پس از دیگری علاقه‌مندان خاص خودشان را دارند و به راحتی به سمت خود جذب می‌کنند. اما در کنار تمامی تفریحات کیش باید جایی هم باشد که بتوان خستگی در کرد و از هم صحبتی با همراهان لذت برد یا خیر؟!

در جزیره زیبای کیش کافه‌ها و رستوران‌های بسیاری فعالیت می‌کنند که هر کدام از آنها قطعا می‌توانند یک پیشنهاد عالی برای بعد از تفریح و گردش شما باشند و روزتان را به خوشی تکمیل کنند. ما در مجله کیش بوک شما را با بهترین کافه ها و رستوران های کیش که بتوانند پیشنهاد مناسب برای کیش گردی شما باشند اشاره کرده ایم؛ در این مطلب نیز تصمیم داریم شما را  با یکی دیگر از رستوران های جزیره، که موسیقی زنده هم اجرا می‌کند، آشنا کنیم. پس برای یک تجربه دیگر در این جزیره لوکس و مرجانی زیبا، همراه ما باشید.

 

یک شام لوکس و رویایی در رستوران بین المللی پاشا کیش

یکی از دغدغه‌های اصلی گردشگران و مسافران تور کیش قبل از سفر به این جزیره دوست داشتنی این است که، کدام یک از رستوران‌های شهر برای صرف ناهار و یا شام مناسب هستند، تا بتوانند با اطمینان خاطر به آن مراجعه کنند. معمولا مسافران معیارشان برای انتخاب یک رستوران خوب، داشتن فاکتورهایی چون سلامت غذا، کیفیت مواد اولیه و دست پخت عالی آشپز رستوران است که بتواند در انتخابشان مثمر ثمر واقع شود.

بی شک عوامل بعدی که در انتخاب نقش دارند ظاهر رستوران، نوع چیدمان و دکوراسیون فضا و داشتن محیطی آرام و دلچسب است که در کنار دسترسی آسان و البته هزینه مناسب بابت غذاها هم نقش دارد. رستوران پاشا با قرارگیری در محله جاسک کیش به مراکزی چون بازار عرب‌ها که از بهترین مراکز برای یک خرید ارزان در کیش محسوب می شود، بازار ماهی فروشان، مرکز خرید دیپلمات کیش ، کترینگ گل مریم و بازار پارس خلیج ، باعث شده بر سر زبان‌ها افتد و حسابی گردشگران و مسافران جزیره را برای تجربه طعم‌های لذیذ و فراموش نشدنی به سمت خود جذب کند.

رستوران پاشا کیش یکی از لوکس‌ترین و به‌روزترین رستوران های کیش است و با این که مدت زمان کوتاهی از زمان فعالیت آن در جزیره می‌گذرد، حسابی طرفدار پیدا کرده و کیفیت بالای غذاهای آن زبانزد دیگر مسافران شهر شده است. رستوران پاشا طراحی و دکوراسیون بی نظیری هم دارد که در سطح جزیره قابل توجه است و نه تنها گردشگران جزیره، بلکه کیشوندان را هم برای پذیرایی به سمت خود جذب کرده است.

این رستوران مدرن کیش به دلیل نزدیکی به سواحل رویایی کیش، منظره ای فوق العاده‌ای از دریای جنوب دارد که می‌تواند برای میهمانانش جذاب و دلنشین باشد. فکرش را کنید در زمان صرف غذا، زیبایی های جزیره و آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس هم شما را همراهی می کنند؛ چه چیزی جز این می‌تواند لذت خوردن غذا را برای شما در همان لحظه چند برابر افزایش دهد! قطعا دیدن دریای جنوب در حین غذا خوردن حال شما را جور دیگری خوب می کند و به شما انرژی می‌بخشد.

در رابطه با فضا هم باید بگوییم که رستوران بین المللی پاشا کیش دو طبقه دارد که طبقه اول آن شامل رستوران بین المللی بوده و طبقه دوم آن قسمت وی آی پی رستوران پاشا محسوب می‌شود. در طبقه اول قوس‌هایی در فضا تعبیه شده‌اند که میز و صندلی‌ها درست در زیر قوس‌ها چیده شده‌اند. در طبقه وی آی پی رستوران هم طراحی مدرن و سنتی تلفیق شده و شکل و شمایل زیبایی را از نظر بصری برای مسافران رستوران فراهم آورده است. در قسمت وی آی پی، برای مبلمان فوق العاده زیبا، چیدمانی به صورت دایره در نظر گرفته شده است تا در کنار نور پردازی‌های منحصر به فرد، فضا را چندین برابر زیبا برای میهمانان به نمایش بگذارد و حسابی دلنشین و آرام باشد.
جالب است بدانید در تراس طبقه دوم که همان وی آی پی رستوران پاشا هست سقف متحرکی تعبیه گشته تا در زمانی که جزیره در بهترین حالت آب و هوایی قرار بگیرد فضا برای میهمانان رستوران، باز باشد. 

اگر سفر به کیش داشتید و تصمیم گرفتید برای همراهان خود یک شب فراموش نشدنی ثیت کنید، پیشنهاد می کنیم رستوران وی آی پی پاشا را برای پذیرایی از عزیزان خود انتخاب کنید و لحظات خاص و رویایی هم برای خودتان هم برای آنها رقم بزنید. لازم به ذکر است موسیقی زنده در رستوران بین المللی پاشا کیش، توسط معروف ترین و پر انرژی‌ترین دیجی‌های کیش برگزار می‌شود که می‌تواند خاطرات فراموش نشدنی از یک شب در کیش برای شما به یادگار بگذارد.

منوی رستوران پاشا در کیش

در این رستوران انواع و اقسام غذاها چون غذاهای دریایی، انواع غذاهای ایرانی مانند کباب‌ها، خورشت‌‌ها و … ، غذاهای فست فودی چون پیتزاها، برگرها، سالادها و … به بهترین و تازه ترین شکل ممکن سرو می‌شود. تمامی غذاها توسط یک تیم حرفه‌ای و مجرب سرو می شود که جای هیچ نگرانی ندارد. چرا که شما با هر سلیقه و ذائقه‌ای که دارید می‌توانید به سرآشپزهای ماهر پاشا کیش، اطمینان کنید و طعم‌های بهشتی غذاها را بچشید.  

اجرای موسیقی زنده در رستوران پاشا کیش

در دو طبقه رستوران بین المللی پاشا هرشب موسیقی زنده اجرا می شود. شما عزیزان برای لذت بردن از این فضا می توانید هر شب از ساعت 10 شب تا 1 بامداد، به رستوران مراجعه کنید و از موسیقی های شاد و انرژی بخش دیجی‌های محبوب کیش نهایت لذت را ببرید و یک شب فراموش نشدنی داشته باشید.

سخن نهایی

اگر قصد شرکت در تور کیش را دارید و یا اینکه تصمیم گرفته‌اید با خرید یک بلیط هواپیما و رزرو هتل در کیش ، لحظاتی فراموش نشدنی و منحصر به فرد برای خود و همراهانتان در این جزیره زیبا بسازید، پیشنهاد می‌کنم یک شب برای صرف شام به رستوران پاشا مراجعه کنید و یک سفر متفاوت برای خودتان رقم بزنید. این رستوران با داشتن محیطی آرام و زیبا، کادر مجرب، آموزش دیده و خوش برخورد آماده میزبانی از شما هستند.

پیشنهاد می‌کنیم در رستوران پاشا، سینی غذا در رستوران مجلل که شامل دو سیخ کوبیده، یک سیخ جوجه بدون استخوان، یک سیخ پاچین، دو عدد شیشلیک، سه پرس برنج، دورچین و گوجه و یا سینی مخصوص که شامل یک سیخ کوبیده، دو عدد پاچین، یک ران مرغ سرخ شده، یک سیخ جوجه، دو پرس برنج، گوجه و دور چین است را امتحان کنید. بی شک مزه‌های متفاوتی انتظار شما را می‌کشند.

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (1 دیدگاه)
امتیاز نهایی 4.5
avatar
مهرنوش خرديان
پنج شنبه 24 شهریور 1401 ساعت 22:26:16
(4.5)

ما در تاريخ ٢٤ شهريور ١٤٠١ اتفاقي اومديم رستوران پاشا و به خاطر اربعين ديجی نداشتند ولی برخورد پرسنل عالی و كيفيت غذا عالی بود و محيط پر از آرامش و زيبا بود.

avatar
فاطمه عابد
شنبه 6 فروردیناردیبهشت 1401 ساعت 13:06:03

بسیار عالی دوست عزیز

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این رستوران

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران