رستوران بوف هایپر کیش
کیش، بازار هاپرمارکت
امتیاز :
(0)

امتیاز های رستوران

کیفیت
قیمت
پاکیزگی
برخورد کارکنان

مشخصات رستوران

  • تلفن هماهنگی :07644424932
  • موقعیت :کیش، بازار هاپرمارکت
  • صبحانه : ندارد

امکانات رستوران

  • پارکینگ
  • رزرو تلفنی
  • تحویل رایگان در محل

معرفی رستوران بوف هایپر کیش

رستوران بوف هایپر کیش یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های زنجیره‌ای کشورمان است که فعالیت خود را با بازگشایی اولین شعبه‌اش در چهارراه ولیعصر تهران در سال 1375 آغاز کرد.

در آن روزها لزوم نوآوری در صنعت رستوران‌داری تا این حد احساس نمی‌شد. اما موسسین شرکت رستوران‌های زنجیره‌ای بوف با آینده‌نگری خود و وارد کردن تجهیزات و روش‌های طبخ به روز دنیا به این صنعت، توانستند سهمی بزرگی از این بازار را نه تنها در ایران بلکه در برخی از کشورهای دیگر جهان نیز از آن خود کنند.

در حال حاضر 47 شعبه این رستوران در سراسر ایران فعال هستند و غذاهای سالم و باکیفیتی را به دست مشتریان می‌رسانند. امروز می‌خواهیم در مورد یکی از شعبات این فست فودی یعنی رستوران بوف هایپر کیش صحبت کنیم.

رستوران بوف دو شعبه در جزیره زیبای کیش دارد. یک شعبه‌اش در بازار پردیس 2 و شعبه دیگر آن در هایپر مارکت شهر واقع شده است. قبلا در مورد بوف پردیس اطلاعات تکمیلی را به شما ارائه کرده‌ایم و امروز قصد داریم به صورت اختصاصی به معرفی رستوران بوف هایپر یکی از رستوران های کیش  بپردازیم.

منوی رستوران بوف هایپر

همانطور که می‌دانید در این رستوران فقط غذاهای فست فودی مانند انواع پیتزا، انواع سوخاری، انواع ساندویچ و انواع پیش غذاها و سالادها سرو می‌شود.

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که معتقدند فست فود برای بدن بسیار مضر است. اما جالب است بدانید که مصرف غذاهای فست فودی آن هم هر از چند گاهی نمی‌تواند آن ضرری که در ذهن شما است را برای بدن به همراه داشته باشد. با این وجود اگر به صورت مکرر و چندین بار در ماه از این غذاها استفاده نمی‌کنید؛ نباید نگران سلامتی خود باشید.

از طرفی انتخاب رستورانی که می‌خواهید غذای فست فودی در آن میل کنید؛ از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که طعم و سلامت غذایی که به دست‌تان می‌رسد تماما به کیفیت مواد اولیه مورد استفاده بستگی دارد.

مثلا پیتزاهایی که برای طبخ‌شان از کالباس‌های درصد بالا استفاده می‌شود، بسیار خوش طعم‌تر از پیتزاهایی هستند که از کالباس خشک تهیه می‌شوند. بنابراین انتخاب رستوران باکیفیت و معروف می‌تواند روی سلامت غذا تاثیر زیادی داشته باشد.

رستوران بوف هایپر که در جزیره زیبای کیش واقع شده است تمام این ویژگی‌ها را دارد. همانطور که می‌دانید مواد اولیه مورد استفاده در تمام شعبات بوف یکسان هستند.

در همین راستا نیز شرکت رستوران‌های زنجیره‌ای بوف با تشکیل کارخانه پشتیبان به نام شرکت صنایع غذایی عصر جدید (بوفک) در این راه قدم موثری را برداشته است. کار اصلی این شرکت تامین مواد اولیه یکسان و با کیفیت مشابه برای تمام شعبات بوف است.

رستوران بوف هایپر کجاست؟

رستوران بوف هایپر که در بازار هایپرمارکت واقع شده است؛ از ساعت 12 ظهر تا 1 بامداد آماده خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز است. در ضمن این رستوران در ایام تعطیلات نیز دایر می‌باشد.

اینترنت رایگان و امکان رزرو میز برای برگزاری جشن‌ها و مهمانی‌ها از جمله دیگر امکانات این رستوران فست فودی هستند. بسیاری از مشتریان ثابت این مجموعه کیفیت بالای غذاهایی که به دستشان می‌رسد و برخورد خوب پرسنل رستوران بوف هایپر را از جمله دلایل‌شان برای پایبندی به این رستوران معرفی می‌کنند.

با این وجود اگر در آینده‌ای نزدیک قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید یا در این جزیره ساکن هستید و تا کنون از غذاهای این رستوران استفاده نکرده‌اید؛ پیشنهاد می‌کنیم که حتما سری به رستوران بوف شعبه هایپرمارکت کیش بزنید و از غذاهای خوش طعم و فضای عالی این مجموعه لذت ببرید.

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این رستوران

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران