رستوران ایوان مروارید کیش
ایوان مرواريد،پلاك ٣٣٦
امتیاز :
(0)

امتیاز های رستوران

کیفیت
قیمت
پاکیزگی
برخورد کارکنان

مشخصات رستوران

  • تلفن هماهنگی :000000000
  • موقعیت :ایوان مرواريد،پلاك ٣٣٦
  • صبحانه : دارد

امکانات رستوران

  • پارکینگ
  • رزرو تلفنی
  • تحویل رایگان در محل
  • اینترنت رایگان

معرفی رستوران ایوان مروارید کیش

سفر به کیش جذابیت بسیاری دارد و به دلیل داشتن تفریحات فراوان، سالانه مسافران و گردشگران زیادی را گوشه و کنار ایران و جهان جذب می کند. از تفریحات آبی کیش گرفته تا بازدید از جاهای دیدنی و لذت بردن از سواحل مرجانی و دلربا که یکی از یکی دلنشین و رویایی تر هستند و خاطرات فراموش نشدنی در ذهن و قلب مسافران و گردشگران تور کیش به جای می‌گذارند. در این میان رستورانگردی در کیش هم جزء تفریحات در جزیره محسوب می شود و علاقه مندان فراوانی هم دارد. از رستوران های ساحلی کیش تا بهترین رستوران‌ها همراه با موزیک زنده و یا فودکورت‌ها که همگی با ارائه و سرو تازه ترین و خوشمزه‌ترین غذاها، حسابی در دل گردشگران و مسافران جزیره جا باز کرده‌اند و مدام آنها را برای تست منوی هیجان انگیزشان وسوسه می‌کنند. ما در این مطلب از مجله کیش بوک تصمیم داریم در رابطه با یکی از بهترین رستوران‌های کیش که با نام ایوان مروارید در جزیره می درخشد صحبت کنیم. پس برای آشنایی بیشتر با رستوران ایوان مروارید کیش، تا انتهای همین مطلب ما را همراهی کنید.

رستوران ایوان مروارید، مرواریدی خوشمزه در دل آب‌های نیلگون خلیج فارس

ایوان مروارید یکی از بهترین و پرطرفدارترین فودکورت‌های جزیره به حساب می آید و به دلیل رستوران‌ها و فست فودی های متنوعی که در مجموعه خود در حال فعالیت دارد  ، هر فردی را با هر ذائقه‌ای راضی نگه می دارد. رستوران ایوان مروارید کیش درست مقابل بازار مروارید قرار دارد و همانگونه که عنوان کردیم ، چندین رستوران و فست فود را شامل می شود. برای مثال رستوران بومرنگ ایوان مروارید یکی از بهترین‌های مجموعه است که نه تنها مسافران تور کیش ، بلکه کیشوندان را هم برای داشتن یک زمان خوشمزه به سمت خود جذب می کند.
در فست فود بومرنگ واقع در رستوران ایوان کیش ، پیتزاها در سایزهای بزرگ سرو می شوند که اندازه و حجم غذاهای این رستوران می تواند دو نفر را با هم سیر کند. طعم های خوب و تازگی غذاها هم که حرف اول را می زنند و دلیل اصلی محبوبیت رستوران ایوان مروارید به حساب می آیند. ایوان مروارید کیش هم فضای بسته دارد هم فضای باز که می تواند انتخاب را برای دوستانی که در جزیره کیش به دنبال شکم گردی می روند راحت سازد. شاید ایوان کیش از فودکورت های شلوغ کیش شناخته شود اما مطمئن باشید که همیشه یک جای خالی ، برای شما کاربران عزیز کیش بوک خالی نگه می دارد.

خانه برگر و کباب بناب هم از محبوب ترین رستوران‌های موجود در رستوران ایوان مروارید هستند و به دلیل غذاهای تازه و عالی که سرو می کنند، همیشه از مسافران و میهمانان جزیره مرجانی ایران میزبانی می کنند. خانه سوخاری هم با سرو بهترین و خوشمزه‌ترین پیتزا‌ها، برگرها و سوخاری ها، یکی از بهترین و خوشمزه‌ترین پیشنهادات در ایوان مروارید شناخته می شود. در این رستوران تمامی غذاها با مواد تازه و درجه یک طبخ می شوند و به همین دلیل توانسته است تا حسابی در دل گردشگران جا باز کند و برای چند بار هم که شده، آنها را برای نوش جان کردن یک غذای وسوسه انگیز جذب کند.
شما در رستوران ایوان مروارید کیش برای انتخاب یک غذا چندین پیشنهاد متنوع دارید که می توانید با خیال راحت هر  چیزی که همان لحظه هوس کردید را سفارش دهید و با لذت نوش جان کنید. از سالاد‌ها تا انواع کباب، فست فود، سوخاری ها و … که یکی از دیگری لذیذتر هستند و طرفدار خاص خودشان را دارند.
چند کافه هم در این مجموعه قرار دارند که می توانند یک پیشنهاد عالی برای صرف یک صبحانه لذیذ و خوش طعم در کیش زیبا برای کافه گردان جزیره به حساب بیایند.  کافه هنرمند یک گزینه عالی برای نوشیدن یک قهوه، میل کردن میان وعده های خوشمزه برای رفع گرسنگی و یا نوش جان کردن یک صبحانه مفصل شناخته می شود و معمولا طرفداران کافه گردی در کیش را جذب می کند.
با تمام این توصیفات، در این مجموعه هیجان انگیز هیچ مسافر و یا کیشوندی گرسنه پایش را از ایوان بیرون نمی گذارد.

آدرس رستوران ایوان مروارید کیش

مطمئنا با این تعاریفی که از این مجموعه فود کروت داشتیم شما هم تصمیم دارید در یک سفر به کیش منحصر به فرد ، سری به ایوان بزنید و در یکی از رستوران‌های دلخواه خود یک وعده تازه و خوشمزه نوش جان کنید. این مجموعه دسترسی بسیار راحتی دارد ؛ به نوعی که می توانید از هر نقطه جزیره خودتان را به ایستگاه بازار مروارید برسانید و از درب ورودی به رستوران ایوان مروارید کیش دسترسی پیدا کنید.
همچنین می توانید برای کامل کردن سفرتان، سری به بازار مروارید بزنید و بعد از یک خرید جانانه از این مرکز خرید کیش، خودتان را میهمان یکی از بهترین رستوران‌های ایوان کنید. با این کار هم خرید لذت بخش خواهید داشت هم طعم یک غذا خوشمزه را تجربه می‌کنید. رستوران ایوان مروارید در جزیره کیش ، روبروی بازار مروارید قرار دارد و همه روزه از ساعت 9 صبح تا 1 بامداد ، آماده میزبانی از میهمانان و مسافران عزیز در جزیره آب و آفتاب است.
 خوشحال می شویم اگر شما هم میهمان این مجموعه بوده‌اید، برای ما و دیگر کاربران کیش بوک نظر و تجربیاتتان را ثبت کنید تا در صورت نیاز از نظرات شما بهره مند شویم.

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این رستوران

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران