رستوران آیدین کیش
کیش
امتیاز :
(0)

امتیاز های رستوران

کیفیت
قیمت
پاکیزگی
برخورد کارکنان

مشخصات رستوران

  • تلفن هماهنگی :000000000
  • موقعیت :کیش
  • صبحانه : ندارد

امکانات رستوران

  • پارکینگ
  • رزرو تلفنی
  • تحویل رایگان در محل

معرفی رستوران آیدین کیش

رستوران‌های سنتی در کیش متنوع‌اند. پیدا کردن رستورانی که غذای باب طبع شما را طبخ کند از بین چندین انتخاب، طبیعی است که کار سختی باشد. اما ما در سایت کیش بوک راهنمایی‌های خوبی برای شما داریم تا انتخابتان ساده‌تر انجام شود. یکی دیگر از رستوران های سنتی کیش که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم رستوران آیدین کیش است.

این رستوران سنتی در حوالی یکی از بازارچه‌های جزیره قرار دارد. منطقه صفین که از مناطق قدیمی کیش به حساب می‌آید در قسمت شمالی جزیره واقع شده است. برای رسیدن به این منطقه باید به سمت میدان سعدی بروید. شما با دریا فاصله چندانی ندارید و شاید با دیدن رنگ آبی دریا دلتان بخواهد بعد از خوردن یک وعده غذای سنتی در کنار ساحل قدم بزنید و انرژی خوبی در این فضا دریافت کنید.

در رستوران آیدین کیش می‌توانید غذاهای متنوع ایرانی را سفارش دهید. غذاهای موجود در منوی این رستوران با ذائقه ما ایرانی‌ها بسیار همخوانی دارد. بنابراین بعد از سفارش باید منتظر یک طعم لذیذ باشیم تا بر روی میز ما قرار بگیرد و عطر و بوی نابی از غذاها را به راه بیندازد.

یکی از نکات مثبت این رستوران نزدیکی به بازارچه شقایق کیش است. اگر قصدتان برای یکی از روزهای سفرتان خرید کردن باشد، شاید سری به بازارچه شقایق بزنید. بعد از خرید و گشت و گذار احتمالا احساس خستگی و گرسنگی کنید. انتخاب غذای سنتی برای شما یک شانس است. چرا که در کمترین زمان به این رستوران خواهید رسید و می‌توانید یک غذای خوشمزه سفارش دهید.

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این رستوران

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران