رستوران آب و برق کیش
کیش، میدان خلیج فارس، بلوار ایران، شهرک آب و برق، رستوران آب و برق
امتیاز :
(0)

امتیاز های رستوران

کیفیت
قیمت
پاکیزگی
برخورد کارکنان

مشخصات رستوران

  • تلفن هماهنگی :07644472460
  • موقعیت :کیش، میدان خلیج فارس، بلوار ایران، شهرک آب و برق، رستوران آب و برق
  • صبحانه : ندارد

امکانات رستوران

  • رزرو تلفنی
  • پارکینگ
  • تحویل رایگان در محل

معرفی رستوران آب و برق کیش

در جزیره زیبای کیش رستوران‌های بسیاری غذاهایی با کیفیت‌های مختلف در اختیار گردشگران تور کیش قرار می‌دهند. رستوران‌های سنتی همیشه طرفداران خاص خود را دارد.

اگر در کیش گذرتان به شهرک آب و برق افتاد سری به رستوران آب و برق بزنید. این رستوران یکی از ساده‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین رستوران های سنتی کیش است که در فضایی آرام و دلپذیر انواع غذاهای ایرانی و سنتی را سرو می‌کند.

رستوران آب و برق کجاست؟

رستوران آب و برق کیش در محدوده شهرک آب و برق آماده پذیرایی از گردشگران است. کباب‌های مختلف به همراه دوغ و مخلفات اشتهای هر مسافری را برمی‌انگیزد. در این رستوران منو بسیار کامل ارائه شده و شما می‌توانید کباب‌های مختلف و غذاهای دریایی متنوعی را در این رستوران سفارش دهید. خوردن غذاهای دریایی در جنوب ایران لطف دیگری دارد.

قیمت غذاهای منوی رستوران نسبت به رستوران‌های لوکس جزیره کیش ارزان‌تر است. اما قیمت مناسب و ارزان غذاهای این رستوران دلیلی بر کیفیت پایین آنها نیست. گردشگرانی که تجربه صرف غذا در این رستوران را داشته‌اند از کیفیت خوب و قابل قبول غذاهای این رستوران تعریف کرده‌اند.

فضای رستوران آب و برق کیش

فضای داخلی رستوران آب و برق بسیار ساده است و هیچ تزئینات خاصی ندارد. میز و صندلی‌های این رستوران ساده و معمولی است. کشیدن سیگار هم در این رستوران ممنوع است.

ظرفیت رستوران آب و برق صد نفر است. از امکانات این رستوران می‌توان به اینترنت رایگان و ارسال رایگان اشاره کرد. این رستوران در میدان خلیج فارس، بلوار ایران، شهرک آب و برق قرار دارد و دسترسی آن برای گردشگران جزیره کیش راحت است.

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این رستوران

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران