اجاره ماشین مزدا 3 در کیش

رزرو خودرو با کمترین قیمت لیست همه ارائه دهندگان
mazdamazda
اجاره ماشین مزدا 3 در کیش
airbag

کیسه هوا

car

4 درب

safety

5 سرنشین

family

سدان

fuel

سوخت بنزینی

gearshift

دنده اتوماتیک

امتیاز های مدل

طراحی داخل خودرو
راحتی رانندگی
فضا داخل و راحتی سرنشین
سلامت موتوری و ظاهری خودرو

ارائه دهندگان این خودرو

تصویر خودرو مدل قیمت پایه و روزانه نام ارائه دهنده امتیاز ارائه دهنده رزرو
default مزدا 3 سفید 2,500,000 تومان کیش بوک ( 0 ) stars مشاهده جزئیات
مزدا 3 سفید

مزدا 3 سفید

قیمت 2,500,000 تومان روزانه
کیش بوک - میلاد رضاخواه
( 0 ) star

اجاره ماشین مزدا 3 در کیش

اگر مسافر جزیره هستید و تمایل دارید چند روزی در آن به استراحت و تفریح بپردازید و با رنت خودرو به گردش مشغول شوید، برای اجاره ماشین در کیش سعی کنید برخی پارامترهای مهم را در نظر داشته باشید. مثلا اگر سفرتان به این جزیره خانوادگی است باید به سراغ ماشین‌هایی جهت رنت بروید که بتوانید با خیال راحت در جزیره بگردید و کوچکترین ناراحتی برای سرنشینان ایجاد نکنید. ولی اگر سفر شما دوستانه است و یا خانوادگی 3 نفره است، پیشنهاد می‌کنیم به اجاره ماشین مزدا 3 در کیش فکر کنید و با هزینه‌های کم جهت اجاره، یک سفر لذت بخش تجربه کنید.

معمولا همه برند مزدا را می شناسند چرا که سالیان سال است این برند ژاپنی با وارد کردن خودروهای با کیفیت وارد کشور ایران شده و طرفدار زیادی پیدا کرده است. مزدا ۳ نیز یکی از مدل‌های محبوب این کمپانی ژاپنی است و در کشور ما به وفور دیده می‌شود. قطعا با اجاره ماشین مزدا 3 در کیش می‌توانید با هزینه ای معقول ، این خودروی راحت و مناسب را اجاره کنید و با آرامش خاطر به گشت زنی در جزیره مشغول شوید.

 تجربه رانندگی با مزدا 3 در کیش

طراحی مدل‌های برند مزدا همواره جذاب بوده‌اند اما مزدا ۳ به نوبه‌ی خود طراحی زیبا و خاصی دارد. بنابراین اجاره ماشین مزدا ۳ در کیش برای یک خانواده‌ی کوچک مشکلی از نظر وجود فضای کافی ایجاد نمی‌کند. البته نباید از مزدا ۳ انتظار یک خودروی سدان بزرگ را داشته باشید اما با رنت خودرو تا 4 سرنشین هم می‌توانید در آرامش گردش کنید و از لحظات خود لذت ببرید.

شما می توانید در سفر خود به جزیره‌ی کیش با هزینه‌ای معقول خودرویی اجاره کنید که از گذشته تا به امروز ، به نوعی با آن آشنایی دارید. بنابراین اجاره مزدا ۳ در کیش برای دوستداران این برند ژاپنی انتخاب بسیار مناسبی است . مسافران با رنت خودرو در جزیره زیبای ایران می توانند به راحتی بگردند و از جاهای دیدنی کیش بازدید کنند. با اجاره ماشین مزدا 3 در کیش می‌توانید حسابی از سفرتان لذت ببرید و روزهای شاد و آرامی برای خود بسازید. این خودرو کابین راحتی دارد که می‌تواند آسایش و رفاه را برای تمام سرنشینانش فراهم سازد.

مشخصات فنی مزدا 3

ماشین مزدا 3 یکی از محبوب ترین ساخته های مزدا در سر تا سر دنیاست که دلیل آن می تواند کیفیت خوب خودرو، طراحی جذاب و سواری کاملا لذت بخش آن باشد. این خودرو در ایران در 3 سال اول تولید توانست فروش خوب و ویژه ای تجربه کند . البته با وجود تحریم ها و افزایش قیمت مزدا و همچنین بالا رفتن قیمت لوازم یدکی و کمبود آن، خرید و فروش این خودرو کاهش داشت.

در نسل قبلی این خودرو شاهد چراغ‌های بزرگ و زیبا در نمای جلو بودیم. طراحی جلو پنجره مدل قبلی مزدا نیز شباهت زیادی به لوگوی مزدا داشت که این موضوع نیز به تنهایی جالب است. از نظر فضای داخلی مزدا ۳ جدید نسبت به نسل قبل بهبود پیدا کرده و راحت تر است. قوای محرکه‌ی مزدا ۳ نیز سواری خوبی در اختیار راننده و سرنشینان قرار می‌دهد. موتور چهار سیلندر دو لیتری این خودرو توان معقول ۱۴۵ اسب بخار را تولید می‌کند که این توان موتور برای یک گشت و گذار روزانه‌ی شهری بسیار مناسب است.

پس اجاره مزدا ۳ در کیش سفر به این جزیره را برای شما لذت بخش تر خواهد کرد. مزدا 3 با نام مزدا 3 جدید یا مزدا 3 نیو در جزیره کیش برای رنت مسافران در دسترس است. لازم به ذکر است نسل دوم این خودرو در دو نوع هاچ بک در 2 تیپ و سدان با 3 تیپ وارد بازار شد که تفاوت این ماشین ها تنها در سطح آپشن آنهاست. در بخش فنی همه مدل های مزدا 3 مجهز به یک پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری و گیربکس 5 سرعته اتوماتیک بودند. 3 سال از شروع تولید این خودرو سپری شده بود که گروه بهمن تصمیم گرفت قوای محرکه متفاوتی را در کنار این پیشرانه برای این ماشین عرضه کند.

همین موضوع باعث شد تا به تعداد نسبتا محدودی این خودرو مجهز به گیربکس منوال 5 سرعته و پیشرانه 1.6 لیتری تولید شود . مزدا 3 جدید در سال 1389 توسط گروه بهمن در 2 نوع سدان و هاچ بک و در تیپ های 1 و 3 عرضه شد. در سال 1391 تولید تیپ های 1 و 3 مزدا و اتاق هاچ بک متوقف شد و تیپ 3 فیس لیفت تنها کمی پس از عرضه در بازار جهانی در ایران عرضه شد. این خودرو تا سال 1398 در خط تولید گروه بهمن قرار داشت و به صورت مونتاژی روانه بازار شد اما هنوز از نسل سوم آن برای بازار داخل کشور خبری نیست.

  • مشخصات فنی و امکانات مزدا 3
  • موتور : 4 سیلندر 16 سوپاپ
  • حجم موتور: 2000 سی سی
  • تنفس موتور: تنفس طبیعی
  • انتقال نیرو: دیفرانسیل جلو
  • حداکثر قدرت: 147 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور: 187 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه
  • جعبه دنده: 4 دنده اتوماتیک
  • شتاب صفر تا صد: 9.1 ثانیه
  • حداکثر سرعت: 210 کیلومتر در ساعت
  • وزن: 1340 کیلوگرم
  • اندازه (میلی متر): 4490 طول ، 1755 عرض ، 1468 ارتفاع
  • فاصله بین دو محور: 2639 میلی متر
  • حجم باک بنزین: 55 لیتر
  • ترمز و پایداری : ABS
  • کیسه هوا: کیسه هوای راننده ، کیسه هوای جانبی و کیسه هوای سرنشین جلو
  • سیستم صوتی: پخش CD و MP3 ، CD changer
  • دیگر تجهیزات: سیستم کنترل سرعت، گرمکن صندلی، برف پاک کن اتوماتیک با حسگر باران، چراغ جلو با قابلیت روشن خاموش شدن اتوماتیک

رانندگی با مزدا 3 چگونه است؟

مزدا 3 یک خودروی جمع‌وجور، با بدنه‌ای مستحکم و مجهز به آپشن‌های متعدد است که می‌توانید در سفر خود به جزیره کیش از مزایای بیشمار آن نهایت بهره را ببرید. این خودرو بهترین هاچ‌بک خانوادگی است که هرگز از رانندگی با آن خسته نخواهید شد. جدای از امکانات رفاهی و مشخصات فنی، کیفیت فوق‌العاده بدنه و کابین داخلی، این خودرو را برای سفر بسیار مناسب ساخته است.
شاید این کوپه ژاپنی، در بین افراد میانسال طرفداران زیادی نداشته باشد؛ اما با ورود خود در سال 2000 به بازار، علاقمندان زیادی بین رانندگان جوان پیدا کرد. بدون تردید می‌توان گفت که مزدا 3 خودرویی است که دقیقا همین بازار را هدف خود قرار داده است. لذت رانندگی با این خودرو، تقریبا همان چیزی است که بسیاری از جوانان در پی تجربه آن هستند. پیشرفت‌های حاصل شده در طراحی و تولید، نسل چهارم مزدا 3 را به انقلابی در صنعت خودرو تبدیل کرد.
طراحی جدیدتر، سواری نرم‌تر و بدنه اسپرت‌تر، به همراه فضای داخلی جادار و مجهز به فناوری‌های جدید و آپشن‌های به‌روز از جمله عوامل موفقیت نسل جدید این خودرو در بازار بودند. پس اگر برای سفر به جزیره کیش به دنبال یک خودروی کم مصرف، چابک، کوچک و در عین حال پیشرفته و به‌روز هستید؛ اجاره ماشین مزدا 3 گزینه مناسبی برای شما محسوب می‌شود.

امنیت و تست تصادف مزدا 3

برای بسیاری از افرادی که قصد اجاره خودرو را دارند؛ ایمنی در اولویت قرار دارد. این افراد معمولا به دنبال خودرویی در موسسات کرایه اتومبیل می‌گردند که تمام ویژگی‌های ایمنی مورد نیاز برای سرنشینان را داشته باشد. خوشبختانه می‌توان گفت که مزدا 3 در بین خودروهای سدان، یکی از معدود گزینه‌هایی است که این ویژگی را دارد. چه نسخه سدان و چه نسخه هاچ بک مزدا 3، مملو از امکانات رفاهی و ایمنی هستند و در تست‌های بین‌المللی، نتایج خوب و قابل قبولی را کسب کرده‌اند.
کسب رتبه 5 ستاره در استاندارد NHTSA نشان از این دارد که مدل مزدا 3 یک خودرو ایمن و قابل اعتماد است. خودروهایی که بر اساس این استاندارد بررسی می‌شوند تست تصادف از جلو، تصادف از طرفین و واژگونی را برای تعیین قابلیت‌های فنی و ایمنی خود سپری می‌کنند. کسب رتبه 5 در این سیستم نشان می‌دهد که مزدا 3 از ایمنی بسیار بالایی برخوردار است. هر دو مدل سدان و هاچ بک مزدا 3 مدل 2020 به تمام فناوری‌های ایمنی توصیه شده از سوی NHTSA مجهز هستند. سیستم هشدار برخورد از جلو، هشدار خروج لاستیک از خط، ترمز اضطراری و سیستم پویای پشتیبانی‌کننده از ترمز از جمله این فناوری‌ها محسوب می‌شوند.
علاوه بر این، سیستم ایمنی استاندارد i-ACTIVSENSE مزدا نیز که شامل سیستم هوشمند پشتیبانی از ترمز، کروز کنترل مجهز به رادار، سیستم هشدار نقاط کور راننده، هشدار خطر تصادف از عقب، هشدار جلب توجه راننده، سیستم روشن و خاموش کردن خودکار چراغ‌های جلو، سیستم کنترل نور بالا و برف پاک کن‌های حساس به باران می‌شود.

مزایا و معایب مزدا 3

از جمله مزایای مزدا 3 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
مصرف پایین سوخت: از آنجایی که قیمت بنزین یکی از عوامل تاثیرگذار روی هزینه سفر است و از طرفی این روزها همه به دنبال بهبود شرایط محیط زیست هستند؛ انتخاب مزدا 3 به عنوان خودرویی برای سفرهای طولانی و چند روزه می‌توان گزینه معقولی باشد.

هندلینگ عالی: استفاده از فناوری فوق پیشرفته SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS عملکرد مزدا 3 را در تنظیم انتقال نیرو و جابجایی وزن خودرو در مواقع ضروری بهبود بخشیده است. این عوامل موجب شده‌اند که این ماشین حتی در خطرناک‌ترین و تندترین پیچ‌ها نیز تعادل خوبی داشته باشد.

کابین مجهز و لوکس: مزدا 3 به دلیل تجهیز شدن با امکاناتی مانند صندلی‌های اسپرت با روکش پارچه‌ای و تکیه‌گاه قابل تنظیم، سیستم کنترل آب و هوای دو منطقه‌ای و فرمان روکش چرمی یکی از لوکس‌ترین کابین‌ها را در بین خودروهای هم رده دارد.

ویژگی‌های ایمنی فوق‌العاده: مجموعه‌ای به‌روز از امکانات ایمنی در این خودرو تعبیه شده است که سفر را بسیار ایمن و کم خطر می‌کند. به عنوان مثال سیستم هشدار توجه راننده و هشدار خروج از خط در کنار دستیار حفظ خودرو در بین خطوط برای جلوگیری از وقوع حوادثی که به دلیل بی‌توجهی راننده به مسیر رخ می‌دهند؛ ایمنی این وسیله نقلیه را به شدت بالا برده است. علاوه بر این، سیستم کروز کنترل مجهز به رادار مزدا نیز یک سیستم پیشرفته است که به خودرو اجازه می‌دهد حتی در جاده‌های بسیار شلوغ نیز بتواند فاصله مناسب خود را با سایر وسایل نقلیه حفظ کند.

بدنه‌ای زیبا و اسپرت: یکی از اصلی‌ترین دلایل اجاره خودرو در سفر، تجربه رانندگی با خودروهای شیک و لوکس است. مزدا 3 به دلیل طراحی بسیار خاص بدنه، همواره یکی از پرطرفدارترین خودروهایی است که میزان تقاضا برای اجاره آن در جزیره زیبای کیش بسیار بالاست.
علاوه بر موارد ذکر شده که به عنوان مزایای مزدا 3 شناخته می‌شوند؛ از فضای کم داخل کابین و صندوق عقب به عنوان اصلی‌ترین عیب این خودرو یاد می‌شود. البته که سفرتان 2 الی 3 نفره است؛ فضای کابین این خودرو کاملا برای شما مناسب است و در طول سفرتان قطعا با مشکل محدودیت فضا مواجه نخواهید شد.

آیا اجاره ماشین مزدا 3 در سفر به کیش گزینه مناسبی است؟

با توجه به ویژگی‌های فنی و مزایایی که برای این خودرو در این مقاله مطرح شده است؛ مزدا 3 یک گزینه عالی برای رانندگان جوان است. گرچه بسیاری از رانندگان از فضای کوچک داخل کابین مزدا 3 به عنوان نقطه ضعف این خودرو یاد می‌کنند؛ اما فراموش نکنید که بزرگی بدنه، می‌تواند از چابکی موتور خودرو بکاهد. پس اگر یک خودرو جمع‌وجور برای 2 الی 3 نفر می‌خواهید که هم مصرف کمی داشته باشد و هم چابک و سریع باشد؛ توصیه ما اجاره ماشین مزدا 3 در سفرتان به جزیره کیش است.

سوالات متداول

بله. خودرو مزدا 3 هم در مدل‌های سدان و هم هاچ بک ، دارای امکانات رفاهی و ایمنی است و در تست‌های بین‌المللی، نتیجه قابل قبولی را کسب کرده‌اند.

مزدا 3 یک خودرو اسپرت و جمع‌وجور برای 2 الی 3 نفر است که هم چابک و سریع و هم یک گزینه عالی برای رانندگان جوان است.

ایمنی بالا، مصرف پایین سوخت، هندلینگ عالی و کابین مجهز و لوکس از ویژگی های خودرو مزدا 3 است.

comments

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این خودرو

طراحی داخل خودرو
راحتی رانندگی
فضا داخل و راحتی سرنشین
سلامت موتوری و ظاهری خودرو